Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים - הבטחתי שאעדכן, אז הנה אני כאן.

נכון להיום עם 7500 קמ' צריכת הדלק האמיתית של הרכב 13-14 קמ' לליטר.

בעצתכם פניתי למוסך, שם שלחו אותי לבצע בדיקה - תדלק מלא, סע 200 קמ' ושוב תדלק, חזור עם התוצאה.

חזרתי עם התוצאה, 14 ליטר ל-200 קמ' כלומר 14 קמ' לליטר.

פניתי עם התוצאה למוסך שם נאמר לי מפורשות - זה מה האוטו יודע לעשות, אין מה לכוון או לגעת.

אנשים פה, ואני חייב לציין גם בכביש (אני עוצר בדרך נהגי פביה), מדברים 16 -17 קמ' לליטר.

אני לא מבין מאיפה זה בא, אלא אם כן, אתם מתייחסים למחשב הדרך. מחשב הדרך מראה צריכת דלק של 17 קמ'

אך בפועל בבדיקת ליטר לקילומטר 13.5 קמ' לליטר.

 

אני חייב לציין ש- 98% מהנסיעות שלי הן מחוץ לעיר בכבישים פתוחים לחלוטין, נסיעה במהירות ממוצעת 100 קמ"ש

פתיחות רגועות ונסיעה רגועה.

הנסיעה 60% שימוש במזגן (בנהיגה בבוקר איני משתמש במזגן)

 

לצערי התוצאה מאכזבת - אך זה מה יש ועם זה נתמודד עד שנחליף.

 

המשך יום נעים לכולם

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עם פאביה 1.2TSI ידנית - במדידה בין תדלוקים (בלי קשר למחשב הדרך) - צריכת הדלק הבינעירונית הייתה טובה משמעותית מזו שאתה מגיע אליה, משמע שיש כאן בעיה מסויימת - באם ברכב / סגנון הנהיגה שלך / נתיב הנסיעה שלך (פקוק ברובו כנראה).

 

בשבת האחרונה נסעתי לי אל הצפון. נס ציונה - נהריה - לוד - נס ציונה. לאחר כ-324 ק"מ, תדלקתי בשנית (בנס ציונה כמובן) - ונכנסו להם 20 ליטרים (דחקתי במיכל עד מלואו), משמע צריכת דלק ממוצעת של כ-16 ק"מ / ליטר.

 

בעבר הגעתי לתוצאות טובות עוד יותר. הפעם היו לי עקיפות זריזות ולא שמרתי על מהירות קבועה - הייתי חסר מנוח :wink:. אם זה משנה, צרף לכך גם את העובדה שלקראת הצפון חלק מהתוואי הפך הררי יותר וגם המזגן עבד באופן קבוע - ולא נשכח משקל עצמי גבוה במעל 200 ק"ג מזה של הפאביה :oops:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כפי שציינתי כבר

רוב הנסיעות שלי הן בין אשדוד לחבל שלום.

כביש פתוח לכל אורכו למעט 5 רמזורים באזור אשקלון. בשעות שאני נוסע בהן - אין פקקים.

 

אני נהג כבר מעל 30 שנה, יודע לקרוע רכב ויודע גם איך לנהוג רגוע ובחיסכון.

 

ברכב הזה,נכון עד רגע זה, אני מתייחס אליו ממש בעדינות ומנסה להוציא ממנו את המרב מבחינת חיסכון.

 

תגובת החברה היא מהיום, ממוסך טלנוע באשדוד, יתכן ואנסה לבדוק שוב במוסך אחר.

 

המשך יום טוב

פורסם
קונהה רכב מחפש כל דבר

ואני לא יגיש לו את זה במגש של כסף.........

 

רק תיקח בחשבון שישנו חוק המחייב את בעל הרכב והמוכר על מסירת כל הפרטים הידועים לגבי מצב הרכב והיסטוריה שלו. במידה ואתה מעלים פרט מהקונה שלא בתום לב, בית משפט יכול וכבר עשה זאת לא פעם, להורות על ביטול העיסקה גם שנה אחרי שבוצעה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ובכן - עדכון נוסף

הרכב כבר נמצא על 13500 קמ'.

צריכת הדלק נשארה בעינה 13.5קמ' לליטר.

לתשומת לב בעלי הפביה - אני לא יודע אם אתם מודעים לכפתור שחרור האויר הנמצא ליד פיית התדלוק. יש כפתור קטן - שחור,

שכאשר מושכים אותו.עם ידית התדלוק, הוא משחרר אויר מהמיכל וכך ניכנסים למיכל עוד 9 ליטר דלק.

לכן יכול להיות מצב בו מתדלק התחנה המכיר את הכפתור, השתמש בו בעת התדלוק לפניכם וכאשר אתם תדלקתם ללא שימוש בכפתור,

נכנס פחות דלק, כאילו.

 

אז כאשר אתם בודקים תצרוכת דלק - השתמשו בכפתור ומלאו את המיכל עד לסופו, בצעו נסיעה מבוקרת ותדלקו שוב באותה צורה.

כך תקבלו תוצאה אמיתית.

 

בהצלחה ושתהייה לכולנו שנה טובה ובטוחה בכבישים.

פורסם

אלי,

אני לא בטוח שרצוי לגעת בכפתור הזה, לשחרר אוויר מהמיכל על מנת לתדלק עוד 9 ליטרים.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

עד כמה שאני מבין יש הבדל גדול בין הרכב של פותח השירשור לבין חלק מהמגיבים, לבעל השירשור מנוע 1.4 mpi לעומת חלק מהמגיבים שבעלי צריכה טובה יותר שלהם 1.2tsi. מכאן נובע השינוי בצריכת הדלק כי גם לפי נתוני היצרן יש הבדל בינהם של כמעט ליטר/100 ק״מ

פורסם

שנה טובה לכולם. אני לא יודע לגבי אחרים, הרכב שלי הוא 1.4 השרשור הוא לגבי רכב 1.4.

אני מקווה שכולם מתייחסים לשם השרשור וכמובן מספקים נתונים אמיתיים ובדוקים ולא זורקים דברים מהשרוול.

אני יכול להבטיח כי הנתונים שאני נותן הם נתונים בדוקים ואמינים ללא משוא פנים וכמובן מתייחסים לרכב מסוג סקודה פביה 1.4 דגם ספורט מודל 2012 עם 13500 קמ'.

לגבי כפתור שחרור האויר.

על אף שלא בדקתי לעומק העניין, לאחר שהובא לידיעתי קיומו של הכפתור, הבנתי למה מדי פעם הנתונים שקיבלתי לגבי תצרוכת הדלק לא תאמו את הממוצע הרגיל, פשוט, כאשר מתדלק בתחנה ידע על הכפתור והשתמש - יותר דלק, לאחר מכן אני מתדלק ולא יודע על הכפתור - פחות דלק אך הרבה יותר קמ', לכן העליתי את נושא, כדי לקבל תוצאות אמינות חייבים לדעת על קיומו של הכפתור.

לגבי השימוש בו באופן קבוע - אני איש טכני במקצועי ואיני רואה איזה נזק יכול להיגרם מלחיצה על כפתור לשחרור אויר ממיכל,

לכן אני משתמש בו, אך כל אחד יכול את שיקוליו הוא.

בכל אופן נחזור לנושא צריכת הדלק האמיתית של רכב מסוג סקודה פביה 1.4

לאחר שבדקתי שוב ושוב את צריכת הדלק, אני יכול לומר בביטחון מלא כי הבדיקות שעשיתי הן אמינות ומדוייקות,

רכב זה,בנסיעות מעורבות עם יתרון בולט לנסיעות מחוץ לעיר, במהירות של בין 90 ל-110 קמ'ש, בנסיעה רגועה, 50% עם מזגן

צורך כ- 13.5 קמ' לליטר דלק אחד.

כדי שלא יחשבו שאני נגד הרכב או משהו, אני רוצה לציין שלמרות שהרכב נחשב "קטן", הרכב מאוד מרווח ונוח לנהיגה בסך הכל יושב טוב על הכביש וההרגשה הכללית מאוד נעימה.

אני אישית רכשתי את הרכב כדי לחסוך בעלויות דלק כי הבנתי מהפרסומים שהוא צורך כ- 16 - 17 קמ' לליטר.

נכון אני מעט מאוכזב - אך כל הנתונים שאני מביא הם מדוייקים פשוט כדי שכל מי שחושב לקנות רכב כזה, ידע את המצב האמיתי.

אני ממש לא שולל את הרכב, רכב נחמד מאוד, אבל ממש לא חסכוני.

פורסם

לא ברור לי מאיפה האכזבה, 1:13.5 נתון מצויין למנוע בנזין ותואם כמעט לחלוטין מה שכתוב באתר kml.co.il

(1:14.24)

http://www.kml.co.il/Car/סקודה_פאביה_2008-2011_6195

כאן http://www.netcar.co.il/guide/guidef.asp?manuf=30&model=1015&

צריכה בכלל 1:12.3 ... גם נתון די אמין.

כאן http://www.icar.co.il/סקודה/סקודה_פאביה/סקודה_פאביה_חדש/version5744/

יש צריכה 1:16.9, אחרי שמורידים 20% (מן כלל אצבע), מגיעים לאותה תוצאה ... 1:13.6

לא בדקת בשום אתר לגבי צריכת דלק לפני שקנית ? אנשי מכירות בעולמות תצוגה זה לא מקור נאמן ביותר בשאלות כאלה.

1:16 מרכב זה אי אפשר להוציא, כל מי ששאלת מן הסתם לא בדק כמו שצריך - פשוט לא הכניס דלק ממש עד הסוף בזמן התדלוק.

באותו אופן פעם ״יצאה״ לי בקורולה 1.6 אוטומט צריכה של 1:16, אחרי זה הבנתי שטעיתי :)

לפעמים זה לא קל, כאשר לחץ של משאבה הוא גבוה מאוד - כמו בתחנות של ״דלק״. ב״סונול״ או ״פז״ לחץ משום מה נמוך יותר, לפחות ככה זה בתחנות שאני מתדלק.

נ.ב. - כבה מזגן - וסע 90 קמ״ש - תרוויח 1 קמ״ל בטוח :)

פורסם

לא יודע איפה הבעיה!!

 

יש לי אותם מכלולים (מנוע 1.4 עם גיר ידני (סיאט איביזה החדשה)

 

האוטו עושה 1:14, מקסימום 1:14.5

 

אז זה אותו דבר. אתה לא יכול להוציא יותר, זה לא TSI כמו שאמרו לך למעלה, שם החיסכון יותר.

 

עריכה: שכחתי לציין שיש לך ג'נטים 16 שמעלה את הצריכה טיפה מאשר אצלי (ג'נטים 15), אז תהיה רגוע

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

בTSI בשביל להוציא מעל 1:14 צריך לנסוע כמו סבתא, כל פעם שאתה לוחץ את הדוושה לרצפה ליטר אחד פשוט מתנדף לו.

באטמוספרי איך שלא תיסע הצריכה תהיה פחות או יותר זהה, ברכב גודש אפשר להיות מאוד חסכוני או מאוד בזבזני, תלוי באופי הנהיגה.

תתגרזן וגם פחות מ1:10 זה לא מילה גסה..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

דניס, אתה טועה ובענק, ידידי היקר. ה-TSI בולע דלק כשדוחקים בו עד סוף, סטייל נסיעות נס הרים ושאר התרגזנויות שהן.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...