Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה פרסמתי פה על מציאת לאון מסוחר רכב שלבסוף לא נקנתה,

היום מצאתי לאון 1.8T 2X4, שנת 2005,יד 2, עם 90K על השעון, האוטו מטופל במוסך מורשה עם קבלות, ללא שיפורי מנוע,

מושבי עור, מראות מתקפלות ועוד הרבה דברים טובים 8)

מחיר 76K ויש על מה לדבר.

 

הכל נראה טוב ויפה ועכשיו רק נשאר לראות שגם הבדיקה תראה שהכל בסדר,

עכשיו איפה מומלץ לעשות בדיקת רכב לפני קניה בקומפיוטסט פ"ת\ת"א או במעבדה בחולון או בכל מכון אחר ממומלץ.

חשוב לי שהבדיקה תהיה מקיפה ותוצאותיה מדויקות וכנות.

 

בתודה אלדן.

פורסם

הייתי מוותר על בדיקה במכון בדיקה שיציף אותך בכסתים.

 

ע"פ המלצות הווגיסטים גש למוסך רון על מנת לקבל חוות דעת רצינית ועניינית.

אל תשכח לבקר אצל פחח מומחה שאתה סומך עליו, על מנת שיבדוק את תקינות המרכב והשלדה.

 

*הפעם נשמע הרבה יותר טוב,

בהצלחה!

פורסם

מצטרף לזה שמעליי, לך למישהו שמבין ברכבים האלה כמו רון,איציק מראשון,ולא חסר עוד כמה.

הם יעשו לך את הבדיקה המקיפה ביותר לפי דעתי.

פורסם

רק לי זה נראה שמחיר של 76 אלף שקל הוא מוגזם וחסר פרופורציות לחלוטין לרכב הזה?

כמה זה, 25-30 אלף מעל המחירון???

 

כנראה שאת פותח השרשור זה לא ממש מעניין והוא לגמרי מסונוור מהדגם הזה.

הרווח הוא כולו של בעל הרכב, שהוא מצא קונה להוט שכזה.

פורסם

אכן מחיר גבוה. כשרכב כזה חדש (!) נמכר בסביבות 120K, לשלם על בן 6 (עוד מעט 7) כ- 70K, נשמע לי מוגזם.

בשביל הספורט, בדקתי ביד2, ויש שם מודע של דגם 2007 sport up ידני במחיר פתיחה של 80K...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני באמת לא מבין איך מגיעים למחירים כאלו ??

אני בעלים של לאון 1.8T 2011 ובכאל זאת דעתי על ירידת מחירים (אופטימית משהוא..)

 

לאון 1.8T חדשה עולה 122K אז כמה נשלם עבור לאון יד ראשונה שעלתה על הכביש ב:

ינואר 2011 - לדעתי בערך 107K מעבר לזה כבר שווה להתאמץ לחדשה .

ינואר 2010 - נוריד קצת לכיוון 95K וניראה לי שאני אופטימי.

ינואר 2009 - 85K

ינואר 2008 - 75K

עבור יד 2 (ליד 1 אולי שווה להוסיף אלפייה או שתיים)

2007 - 68K (אין תימחור של חודש עלייה אז נניח שלא תהיה ירידה רצינית - סתם כדי להיות אופטימיים..)

2006 - 60K

2005 - 55K .

זה משקף ירידת ערך של 55% ב 7 שנים !!! (7.5% בשנה - אין יותר אופטימי מזה !! )

 

לא מבין איך מגיעים ל 76K עבור 2005 ???? אפילו אחת עם 0 ק"מ יד ראשונה לא שווה סכום כזה .

פורסם

לא מדובר פה על פרייארים

זה הביקוש של הרכב שעושה אותו למיוחד והמחיר בהתאם.

לא תמצאו רכב כזה במחיר שקרוב למחירון אלא אם כן הוא גמור.

ואני לא אומר את זה כי יש לי אחת, גם כשאני חיפשתי לפני שנתיים המצב היה אותו דבר.

בקיצור אין לרכב הזה מחירון :) ותאמין לי שברכב שמור אתה תרגיש כמו ברכב 2012

 

אגב התוספת של המושבים מעור + חשמליים לבד זה 5 אלף במחירון...

 

אלדן קח את הרכב לרון ולפחח מקצועי כמו שאמרו לך כאן.

 

בהצלחה, ותעדכן.

פורסם

אבביתר , כשאתה חיפשת רכב כזה לפני שנתיים חדש עלה 153K !!!!

יש ירידה משמעותית של החדשות , כ 20% , (שלא קיימת במחירון של יצחק לוי) מה שחייב לגרור ירידה של המשומשות אחרת מהר מאוד תראה הפרש לא הגיוני של 5K בין רכב 2008 ל 2005 .

כמה שאני זוכר כרגע לפי לוי יצחק מודל 2010 (בין שנתיים ) יותר יקר מהיבואן !

פורסם

יש סיבה להעדיף MK1 על MK2 ? (חוץ מהעיצוב שכל אחד וטעמו , ואני בהחלט חושב שה MK1 יפה מאוד למרות השנים )

יש לדוגמה כרגע 2.0 TFSI שנת 2008 למכירה , 70000 ק"מ אם אני זוכר נכון , מוצעת ב 82.5K .(יש עוד 2 במחיר דומה )

זה פער של 6500 ש"ח לרכב צעיר יותר ב 3 שנים !

בהנחה שהוא במצב טוב , מדוע להעדיף MK1 2005 ? יש משהוא מיוחד שפיספסתי בדגם הזה ?

פורסם

קל לחשוב שמחירים שמבקשים על רכבים כאלה הם מוגזמים. ברגע שתנסו למצוא אחת שמורה תגלו שאין הרבה כאלה ולכן תהיו מוכנים לשלם יותר.

כמוון בן אדם שרוכש רכב עממי ופשוט בסגנון מזדה 3 (ומשוכנע שזה הרכב ) בחיים לא יבין מישהו שרוכש לאון או כל ספורטיבית אחרת.

פורסם
קל לחשוב שמחירים שמבקשים על רכבים כאלה הם מוגזמים. ברגע שתנסו למצוא אחת שמורה תגלו שאין הרבה כאלה ולכן תהיו מוכנים לשלם יותר.

כמוון בן אדם שרוכש רכב עממי ופשוט בסגנון מזדה 3 (ומשוכנע שזה הרכב ) בחיים לא יבין מישהו שרוכש לאון או כל ספורטיבית אחרת.

ולאון כזאת משנת 2005 מתנהגת יותר טוב מ ספורט אפ 2008 ואמינה יותר.

על מחיר בכל זאת אני ממליץ להתווכח.

פורסם

בשורות טובות ובשורות טובות עוד יותר!

 

עכשיו יש לי קצת יותר פרטים על האוטו והמצב שלו, אז ככה האוטו עם קבלות על כל טיפול (שהתבצע לפניי הזמן במוסך מורשה בשרון), הצבע שמור ויפה, מנוע וגיר נראים יבשים, הכיסאות מראות וסאנרוף עובדים טוב מאוד.

 

יש קצת שטויות קטנות באוטו, מושב קצת משופשף בכיסא הנהג באמצע שיש זמש או בד אחר =\

האוטו היה קצת מלוכלך ומבולגן אבל זה שטויות (הבטיח לשטוף אותה לפעם הבאה:-D ).

 

עשיתי סיבוב על האוטו, מרגיש בבית!

לא לחצתי רק רציתי להרגיש את האוטו קצת לראות את העברת הילוכים והמנוע.

ההגה שהרגיש לי קצת נוקשה,אבל אני לא מכיר כל כך לאונים שאני יכול להשוות אם ההגה באמת קשה.

 

ועכשיו למחיר, הוא אמר שהוא לא לחוץ למכור בכלל, ואם הוא יראה שהוא לא מוכר עוד חודש חודשיים אולי יוריד את המחיר, אבל זה כבר לא רלוונטי, בקיצור 74K בלי לפרק כלום (מערכת טובה ודיבורית).

 

והחלק האחרון של הבדיקה, דיברתי עם מוסך רון, קצת שיגעתי אותו בתיאום היום והשעה (רציתי יום שישי שעמוס במיוחד),

בסוף הוא אמר לי לא לשגע אותו ולבוא כשאני יוכל (ברור שאני יודע לו לפני).

הבעלים של הלאון אמר שהוא מכיר אותו אבל לא טיפל שם.

×
×
  • תוכן חדש...