Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
יש סיבה להעדיף MK1 על MK2 ? (חוץ מהעיצוב שכל אחד וטעמו , ואני בהחלט חושב שה MK1 יפה מאוד למרות השנים )

יש לדוגמה כרגע 2.0 TFSI שנת 2008 למכירה , 70000 ק"מ אם אני זוכר נכון , מוצעת ב 82.5K .(יש עוד 2 במחיר דומה )

זה פער של 6500 ש"ח לרכב צעיר יותר ב 3 שנים !

בהנחה שהוא במצב טוב , מדוע להעדיף MK1 2005 ? יש משהוא מיוחד שפיספסתי בדגם הזה ?

 

מצטרף לשאלה, בנוסף אני גם לא מבין מדוע רכבים שנראים שמורים (על פניו) נמכרים ב5 ספרות מתחת למחירון.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

מה שמרשים יותר מכל היא העובדה שהפותח כאן כלל לא מתייחס לתמיהות בקשר למחיר של האוטו הזה, וזו כמובן זכותו. אלא שבכל זאת הייתי ממליץ לו לעשות נסיעת מבחן על הדגם הנוכחי של הלאון לפני שהוא מחליט סופית. בכל זאת הדגם הנוכחי כנראה מתקדם יותר, מצויד במנוע עדיף, ואולי מתנהג גם טוב יותר שהרי הקודם מבוסס על ריצפת הגולף 4 שלא זכתה להתפעלות כללית בכל הנוגע להתנהגות הרכב. חשוב מכל, הוא גם כנראה זול יותר באופן יחסי. הדבר היחיד העדיף בלאון הישנה, לטעמי לפחות, הוא לוח השעונים שנלקח היישר מ A3 שני דורות לאחור. חבל אגב שבסיאט הפסיקו עם הפלאגייט הזה.

פורסם

לא ממש הפסיקו - ראה האקסאו :-)

על כל פנים, המוכר הזה צריך לייצג מוכרי דירות. פשוט מופת לניהול מו"מ...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אכן מחיר גבוה. כשרכב כזה חדש (!) נמכר בסביבות 120K, לשלם על בן 6 (עוד מעט 7) כ- 70K, נשמע לי מוגזם.

בשביל הספורט, בדקתי ביד2, ויש שם מודע של דגם 2007 sport up ידני במחיר פתיחה של 80K...

 

יותר בכיוון של 150K,האיביזות נמכרו בסביבות ה-120+.

לדעתי מחיר ריאלי לרכב כזה בהנחה והכל יוצא פיקס בבדיקה 60-65.

turboy

פורסם

טוב זהו עדכון אחרון לגבי האוטו,

 

היום האוטו נלקח לבדיקה אצל רון בת"א, לקחנו את האוטו סיבוב ראשוני לבדיקה,

הדוושה עד הריצפה והאוטו מזנק,

ישר הוא מתחיל , בודק ברקסים, קלאץ' (שמפריד טיפה גבוה), הגה, חשמל (חלון אחורי שמאלי לא תקין),

חוזרים האוטו מועלה על הליפט, עם טיפה עזרה מג'ק בכל זאת האוטו נמוך, מרים בודק בודק בודק,

והוא אומר האוטו פשוט חדש!

 

אני כמובן מתענג על הבשורה, משלם את הבדיקה ולדואר!

אז זהו התחיל פרק חדש בחיים תודה לכולם :-D

פרטים נוספים :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=405364

×
×
  • תוכן חדש...