Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה למה לא קונים ג'אנטים , ובטח לא סיניים.

האופציה היא לחפש טסות יפות מאוד מה שבקושי יש אבל יש , או להוריד לגמרי ולהישאר עם גלגלים שחורים.

תסתכל איזה עוגמת נפש אתה אוכל מזה וסביר להניח שג'אנט המקורי היה מחזיק מעמד ולא היה נפגע או לפחות לא כל כך כמו פה.

 

אז....להיות עם ג'אטים רק עם רכב שמגיע איתם!

פורסם

אושריקו תעשה הסבה ליועץ בעיניני גאנטים!!!

מה הקשר דרכם של גאנטים מקוריים להישבר לגמרי עם המכה גאנט סיני דרכו להתעכם ככה שניתן יותר להציל אותו

לגבי המחיר נישמע קצת יקר ב1000ש"ח הייתה יכול למצוא סט משומש אצלי שנראה סבבה

פורסם

אביתר, אתה בטוח לגבי חוזק הריתוך? עד כמה שידוע לי ריתוך זה חיבור חזק מאוד. חלקי מטוסים מרתכים, חלקי רכבים מרתכים, בעצם, כל דבר שיש בו חיבור של מתכת אחת לשניה כולל ריתוך. אני כמובן לא בא לזלזל ואני מתאר לעצמי שאם אתה עובד בתחום הזה אז אתה יודע דבר או שניים. אני אשמח לקבל הסבר למה הריתוך לא יחזיק מעמד.

תודה,

 

פורסם

עזוב את נושא הריתוך .מסכים איתי מתי שאתה בא לעשות פנצר.אתה גם עושה איזון על המכונה .במקרה שלך אפסי הסיכוי שתוכל לנסוע מאוזן פיקס.לפני ריתוך לפני הכל.תכלס הגלגל לא יצא מאוזן אחרי פגיעה חמורה כזו.לגבי הריתוך הדגשתי. זה לא מחייב .אבל מניסיוני זה לא תמיד תופס פתאום קורה בריחות אוויר וכל מיני מרעין בישין

×
×
  • תוכן חדש...