Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[איביזה 1.3 94']חום מנוע... נורמלי או לא?


red soldier 205
שימו לב! השרשור הזה בן 7301 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האוטו אצלי 4 חודשים וכל הזמן שנסעתי איתו המחוג היה על הרבע! ז"א גם אחרי ניסע ארוכה או פקק המחוק לא היה מתקרב בכלל לחצי - מקסימום זה רבע!!!

 

שלשום נסעתי ועמדתי בפקק והמחוג עלה טיפה מעל החצי ואז פעל המאוורר וקירר עד למתחת לחצי קצת ושוב זה קרה.

 

התחלתי ליסוע המחוג ירד לרבע!

 

 

 

סתימה קלה ברדיאטור? או שזה נורמלי? והאם יכול להיות זיוף בחום המנוע? (עכשיו ופעם)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הסימפטומים שתיארת,פשוט אין לך טרמוסטט.שעון החום באיביזה אמור להיתייצב בנקודת האמצע לאחר 10 דקות נסיעה,לערך,ובפקק או תנאי נסיעה קשים,לעלות מעט,ואז המאווררים נכנסים לפעולה.טמפרטורת עבודה נורמלית שלו אמורה לנוע סביב ה 90 מעלות.בדוק את הנקודה,האוטו סתם צורך הרבה דלק.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע זה כמו שאתה מתאר - בפקק טיפה מעל החצי ואז מאוורר עובד

בנסיעה מתחת לחצי (רבע) ובנסיעה עירונית בין הרבע לחצי...

 

פעם המחוג היה תמיד על הרבע!

 

 

אז אתה אומר לבדוק מה החום מנוע? אם זה 90 כמו שתיארת זה נורמלי ולא לגעת בכלום

אם זה חוזר להיות כמו שהיה פעם לרבע אז לשים תרמוסטט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ינצל את השירשור כדי לשאול שאלה דומה.

יש לי פונטו 95 והמד חום תמיד על חצי לא פחות ולא יותא לא משנה נסיע, פקק, אולי לפעמים בעלייה קשה אולי הוא זז מאט (ממש מאט) מעל לחצי זה תקין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה לי שכן... לבת דודה שלי יש פונטו וזה אותו דבר!

אגב שהחליפו לה לאדיאטור חדש (אחרי שאיזה דפוקה החליטה לקחת רוורס ברמזור במקום לשלב ל-1) אז מד החום היה בין הרבע לחצי.

 

אחרי חודשיים זה חזר לקדמותו

ושמעתי על עוד מישהו עם פונטו שאצלו זה ככה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לפונטו,אני מניח שאתה מתכוון לדגם ה SX,שיש לו שעון חום.מצב האמצע הוא נורמלי,ואם בעלייה קשה במזג אוויר חם,הוא עולה כמה מילימטרים מעל קו החצי-זה עדיין נורמלי ותקין.בעיקרון,פונטו שמערכת הקירור שלה תקינה,לא אמורה להתחמם בשום מצב.את קיומו או אי קיומו של הטרמוסטט,תוכלו לדעת לפי המהירות שבה מד החום מיתייצב בנקודה הקבועה שלו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי לפרק הזמן שלוקח לשעון החום לעלות מהנקודה הנמוכה ביותר ועד למצב הנורמלי,שהוא חום העבודה התקין.במכוניות שהטרמוסטט הוסר מהן,שעון החום עולה לאט מאד,ולעיתים כלל לא מגיע לנקודה הקבועה שלו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי הוא עולה לאט אבל נראה לי שככה זה עובד...

איפה נמצא התרמוסטט? והאם כדאי להתקין אחד כזה בקיץ? כי אני יודע שאם זה מתקלקל זה יכול לגרום להתחממות יתר למנוע.

 

ושוב השאלה למי שמבין באיביזה...

מנוע על החצי זה בסדר? ולמה היה לי בהתחלה תמיד עמד על הרבע?

 

גם השעון דלק עולה במהירות איטית מאד (ולפעמים מזייף)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו אצלי 4 חודשים וכל הזמן שנסעתי איתו המחוג היה על הרבע! ז"א גם אחרי ניסע ארוכה או פקק המחוק לא היה מתקרב בכלל לחצי - מקסימום זה רבע!!!

 

יכולות להיות שלוש סיבות:

1)לפני ארבעה חודשים שקנית את הרכב, היה טיפה יותר קריר, לכן אולי בגלל זה הרכב לא הגיע לטמפ' העבודה מהר, עכשיו שחם אש בחוץ, אז האוטו מגיע לטמפ' עבודה מהר.

(אם אתה גם מפעיל מזגן, הרכב מתאמץ יותר)

 

2)החלפת סוג שמן מנוע לאחרונה לסוג שונה ממה שהשתמשת כשקנית את הרכב?

 

3)תבדוק מעברי מים בין הרדיאטור למנוע (צינורות)

 

ד.א:

אתה ממלא הרבה מים ברדיאטור או שהוא נשאר מלא למרות הבעיה?

 

עידו.

IDO.G

 

"חייך, הכל לרעה"!!! :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה נשאר על החצי ולא עובר אותו בנסיעה סדירה+פקקים+עליות - אז זה בסדר גמור, ואתה יכול להיות רגוע, וגם אם זה עובר טיפה ויורד בחזרה ולא מתייצב מעל החצי, אז זה גם בסדר.

ותבדוק, נראה לי שאתה צריך שמן 20/50 - אולי זה יעזור טיפה, אבל בגדול הכל תקין.

IDO.G

 

"חייך, הכל לרעה"!!! :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7301 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...