Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו דוד בבית שיש מכשיר שיכול לשמור על טמפ' המים בדוד

 

התרמוסטט דואג לזה שהמנוע לא יהיה קר (בחורף בעיקר) ושומר על טמפ' מסויימת פחות או יותר!

תאכלס זה סתם דבר קטן ומצ'וקמק זה בעצם שסתום אגב שעושה פעולה של פתיחה וסגירה

פורסם

וקצת יותר בדיוק....התרמוסטט המדובר הוא רכיב בצורת עיגול עם שסתום על בסיס קפיץ במרכזו. הוא יושב בין בלוק המנוע לצינור שמחובר לרדיאטור.

הרכיב בנוי בצורה כזאת ששונה מכל רכב ורכב בהתאם לטמפרטורת פתיחה וסגירה שלו,שהטמפ' במערכת מגיע לטמפ' פתיחה-הוא ניפתח ומאפשר העברת מים מקוררים למנוע ומיחזורם במערכת על מנת לקררם,עד שהם מגיעים לטמפ' הסגירה-ואז הטרמוס' ניסגר וחוזר חלילה....

על כל טרמוסטט אמור להיות רשומים שני הנתונים הללו:x מעלות - Y מעלות. הערך הגבוה-טמפ' פתיחה והערך הנמוך-טמפ' סגירה.

זהו ניראה לי-הבנת הכל שחר (בעל הראלי דור 2 הכי יפה שראיתי בכחול)?

×
×
  • תוכן חדש...