Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המותג "אבארת'" פחות מוכר בארצנו הקטנטנה וחסרת המטוריקה, אך במדינות מפותחות מוטורית מישראל, בהחלט מדובר במותג עם הרבה מורשת והילה - לא פחות מ"אלפא", ויש כאלה (תשאלו את האיטלקים...) שיאמרו אפילו יותר.

 

אתה יכול להגיד על אלפא הרבה דברים, אבל מורשת יותר מפוארת משלהם אין לאף יצרן רכב.

 

לצערם, זה כל מה שיש להם כיום.

 

 

  • אחראי פורום
פורסם

אם תחפור בהסטוריה של אבארת', תראה שהיא ממש לא רק דגם משודרג של פיאט.

ולדעתי, למרות שהייתי בוחר במיטו, ההבדל בין מיטו תלתן לפונטו אבארת' מאוד מיטשטש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
מאור, אני מסכים ולא מסכים.

 

תמיד ראוי, רצוי ומומלץ לבחון את כל האופציות הקיימות בשוק - באותו סגמנט.

יתכן ומשהו שפחות מדבר אליך ללב כרגע, הוא משהו שמאוד יקלע לליבך וטעמך אחרי נסיעת מבחן ראויה - וזאת הסיבה שאסור לרוץ ולפסול את האבארת' (או את הקליאו - שנוטים לפסול כי היא לא מאובזרת / דלה / פלסטית - נו, באמת. אתה חובב הגה או חובב ליטופי אגו?)

 

בכל מקרה, תתחדש ותהנה. גם בחרת בצבע מעניין ויחודי (רוצה לצלם? :wink:)

 

ברור שניסיתי גם את האבארט, אבל זה משהו שהוא כבר מעבר לנהיגה... משהו שאי אפשר להסביר.

כשאני מסתכל על האבארט אני אומר "מגניב..." , אבל בבקרים שאני יורד ורואה את התלתן אני עובר לרטט :-D

 

לגבי הצילומים דבר איתי בפרטי אני בעד...

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם
אם תחפור בהסטוריה של אבארת', תראה שהיא ממש לא רק דגם משודרג של פיאט.

ולדעתי, למרות שהייתי בוחר במיטו, ההבדל בין מיטו תלתן לפונטו אבארת' מאוד מיטשטש.

שים לב לצמד המילים אותן הדגשתי.

 

את ההיסטוריה של אבארת' אני מכיר היטב. מורשת מפוארת? בהחלט כן. יותר מאלפא? :nono:

 

 

פורסם

כשאני קורא שוב את התגובות שלי אולי ניתן לפרש, חלילה, שאני מזלזל באבארט.

אז ממש לא, פשוט התלתן יותר משכה אותי אישית.

בגדול, האבארט היא אופציה אטרקטיבית מאוד, עם יכולות זהות לתלתן וחבילת אבזור כוללת טובה יותר במחיר נמוך יותר (לדעתי, אפילו בתור אחד משוחד לטובת התלתן, באבארט יותר כיף לשבת).

גם אני מודה שלרגע, אחרי נסיעת המבחן עם עומר (שאגב עושה עבודת קודש עבור המותג) כמעט וסגרתי על אחת.

ממליץ בחום לתאם עם עומר שבשמחה יראה לך את היכולות של הרכב ויעזור לך בהחלטה (ועדיין יחייך גם אם תחליט שאחרי כל השגעונות תרצה את התלתן...)

 

 

 

מאור, האלפא גורמת לך "פרפרים" בבטן כי יש עוד שלל אנשים כמוך שסובלים מאותה "תופעה" ברגע שעולה השם "אלפא". לא אגיד שזה חסר הצדקה (מ-א-ו-ד נהנתי מהמיטו 155, שלטעמי מרגישה מהנה לנהיגה מה-QV),

רק שלעיתים קרובות כל ההילה הזאת (מסביב המותג והשם) מעט מיותרת וחסרת פרופורציות. כבודה של אלפא במקומה מונח - ולא ניקח זאת ממנה - אבל ראבק, זאת לא פרארי (למבורגיני או פאגאני) שרק מעצם העמידה לצידה יש עור ברווז והמון אמוציות שמשתוללת ברחבי הגוף.

 

ורק עכשיו ראיתי את זה, אז לא- ההבדל הוא לא בגלל הסמל.

וכן, יצא לי לעשות נסיעת מבחן עם עומר (שהייתה מדהימה כמו שציינתי...) ועדיין התלתן מושכת אותי יותר מסיבה לא ברורה.

שוב- דברים כאלה באים מהלב, כי מבחינתי לפחות ברור לי שבחלטה מושכלת- האבארט חבילה כוללת טובה יותר (בזכוך האבזור), במחיר נמוך יותר ולצורך העניין, אם כבר נכנסת לזה- גם היא בעלת סמל מכובד...

כך או כך גם האבארט מעולה ואני מחזק שוב את ההמלצה לגשת גם לעומר באבארט לפני קבלת החלטה!

ועל הדרך, אם תצליח ככה בשקט בלי שעומר ישים לב- תלוש את הבאקטים מהרכב הדגמה ותביא לי אותם :lol:

 

ורק לצורך העיניין- גילוי נאות- את המסע האיטלקי התחלתי בכלל במטרה לקנות 500 אבארט (רואה שאני לא סתם מורעל אלפא? ;) )

וזה באמת היה הרכב הראשון שנעשתה בו נסיעת מבחן, אבל לצערי אחרי הנסיעה הגעתי למסקנה שביום שתומצא קרן מכווצת שתתאים אותי בגודל ל500 זה היום שאעשה טרייד אין על התלתן, אבל לא ב500 עסקינן...

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

 

ועל הדרך, אם תצליח ככה בשקט בלי שעומר ישים לב- תלוש את הבאקטים מהרכב הדגמה ותביא לי אותם :lol:

 

 

 

מאור, אני לא צריך את עומר בשביל זה - יש לי אחת בהישג יד. הבעיה שיורידו לי את הראש לפני שאספיק להוריד את המושבים... :lol:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

וואו :oops:. תודה למפרגנים ובמיוחד למאור.

 

מאור כמו שאתה יודע , אני לגמרי מבין אותך ומסכים עם ההחלטה שלך.

אני אומר את זה כמעט לכל לקוח שלי. אבארט (וכך גם רכבי נישה אחרים) קונים כי רוצים ולא כי צריכים! ולכן אני לגמרי חושב שעשית את הבחירה הנכונה! אם המיטו עושה לך את זה יותר אמוציונאלית ,הכל בסדר. כל החכמים יספרו לך כמה אתה פראיר או מה לא. אבל אף אחד לא ירגיש את מה שאתה מרגיש בכל פעם שאתה נכנס או יוצא מהרכב ונותן את המבט לאחור.

 

את דעותיי המשוחדות לגבי הרכבים אשמור לעצמי.

 

עשית בחירה נכונה והכי חשוב שאתה נהנה כל יום.

שמחתי להכיר אותך וכייף לי יותר שיצאת עם חוויה מהמקום אותו אני מייצג.

 

שוב תתחדש וסע בדרכים טובות.8)

 

עומר גלברט.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

אם הייתי צריך לבחור בין השתיים, הייתי בוחר בפונטו, למרות שדווקא בה לא יצא לי לנהוג.

לטעמי היא הרבה יותר יפה ומיוחדת מהמיטו, שסה"כ אינה מובדלת יותר מדי מהמיטו הרגילה שרואים יחסית הרבה על הכביש.

 

אבל אין ספק שבקטע הזה, הבחירה היא קודם כל מהלב, וכל אחד מגיב לכל מכונית אחרת.

 

אה, וגם אני הייתי מעדיף את ה-500 אבארט על שתיהן. :wink:

פורסם
מאור, אני לא צריך את עומר בשביל זה - יש לי אחת בהישג יד. הבעיה שיורידו לי את הראש לפני שאספיק להוריד את המושבים... :lol:

 

טעות, זה יקרה עוד לפני שתחשוב על עשית המעשה 8)

!AWDSOME

פורסם
טעות, זה יקרה עוד לפני שתחשוב על עשית המעשה 8)

 

אתה גם ככה חומד את המושבים של ה-SS :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...