Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים שלום.

מבקש המלצות למערכת שמע לסוזוקי סוויט 2011.

הכיוון הוא סט קומפוננט קידמי, מגבר 4 ערוצים וסאב קטן בסגנון השמונה אינצ׳ של hertz.

אשמח להמלצות.

 

התקציב הוא בכיוון ה3000 כולל התקנה.

 

לא מדובר על מערכת ברמה גבוהה היות ובינתיים אני נשאר עם הרדיודיסק המובנה המקורי.

פורסם

תודה על התגובה boris002,

זה בדיוק הסטאפ שחשבתי עליו רק ההתלבטות שלי

היתה בין מורל טמפו לפוקל 165v1

או dotech.

 

אני מאמין שאני ילך בסוף על הטמפו.

 

שוב תודה.

פורסם

הדוטק והפוקל הרבה יותר עדיפים מהטמפו אבל הם הם לא נכנסים לך בתקציב. אם תצליח למתוח את התקציב אז לך על הדוטק הוא הרבה יותר איכותי מהטמפו

A3

K04 Inside

פורסם

אהה סבבה הלכת לפי גבולות התקציב...

 

בהתעלם מהתקציב שקבעתי, נגיד אם להגדיל אותו ל4000 או אפילו ל5000

 

מה מומלץ להרכיב?

 

אגב, כדאי ללכת ולהשקיע על מנחית של audison או שאפשר להסתפק בפשוטים יותר?

פורסם

אני בטוח בסטאפ שאני עובד איתו יום יום ומוציא לקוחות מרוצים והוא בתקציב שלך

 

מגבר HERTZ HE4

 

סאב HERTZ ES 200

 

קומפוננט HERTZ ENERGY 165 \ MOREL DOTECH 6

 

מנחת PAC \ AXXES

 

או AUDISON

×
×
  • תוכן חדש...