Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

 

לקחתי רכב לבדיקה ובטופס היה רשום

ליקוים בעלי משמעות נמוכה- תיקון קורה אורך אחורית,תיקון פח דופן אחורית,תיקון כנף אחורית ימנית,\שמאל תיקוני פח וצבע,מכות פח,לחיצות פח,שריטות בצבע.

 

מה אתם אומרים יש ירידת ערך? וגם ?

פורסם

מדובר ברכב נדיר או שמור בצורה יוצאת דופן? לא? עבור לרכב הבא.

 

פגיעות שלדה הן "טאבו" בשוק הרכב המקומי. לא כל פגיעת שלדה היא רצינית ופוסלת מידית את הרכב, אך יש צורך בעין מקצועית בעניין.

 

כל זמן שלא מדובר ברכב נדיר או במצב מצויין אין שום סיבה לרכוש אותו. אם ננעלת עליו אז קח בחשבון לדרוש הורדה משמעותית במחיר מהסיבה הפשוטה שגם ביום המכירה תאלץ לרדת מהמחירון, הרבה יותר ממה שאתה חושב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מדובר ברכב נדיר או שמור בצורה יוצאת דופן? לא? עבור לרכב הבא.

 

פגיעות שלדה הן "טאבו" בשוק הרכב המקומי. לא כל פגיעת שלדה היא רצינית ופוסלת מידית את הרכב, אך יש צורך בעין מקצועית בעניין.

 

כל זמן שלא מדובר ברכב נדיר או במצב מצויין אין שום סיבה לרכוש אותו. אם ננעלת עליו אז קח בחשבון לדרוש הורדה משמעותית במחיר מהסיבה הפשוטה שגם ביום המכירה תאלץ לרדת מהמחירון, הרבה יותר ממה שאתה חושב.

 

איתמר.

 

 

גם ירידת ערך יש ....זה רכב ישן שנת 2000 מחירון 17000

פורסם
גם ירידת ערך יש ....זה רכב ישן שנת 2000 מחירון 17000

 

אני אישית הייתי מתרחק,אם הרכב לא נדיר או במצב אדיר.

מה הבעיה להגיד באיזה סוג רכב מדובר?

אל תחסוך בפרטים לגבי סוג הרכב, מצבו הכללי, נתוניו ושאר סעיפי הבדיקה.

המקלדת שלך עובדת על שקלים?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
אני אישית הייתי מתרחק,אם הרכב לא נדיר או במצב אדיר.

מה הבעיה להגיד באיזה סוג רכב מדובר?

אל תחסוך בפרטים לגבי סוג הרכב, מצבו הכללי, נתוניו ושאר סעיפי הבדיקה.

המקלדת שלך עובדת על שקלים?

 

אני לא הולך לקנות זה רכב שיש לי ...ואני רוצה למכור אותו ורציתי לדעת כמה אני צריך להוריד.

 

הרכב זה פיגו 206 שנת 2000 מטופלת טובה 118000 ק"מ הרכב אצלי כבר 4 שנים

 

לפני 4 שנים שקנית עשיתי בדיקה אבל לא הבנתי מה אומר הסעיף הזה

פורסם

אכן לרכב יש "קצה שלדה" (תיקון פח דופן אחורית) ויש שאפילו יפרשו כפגיעה בשלדה (תיקון קורת אורך אחורית).

פרסם את הרכב, תציג את הממצאים לקונה ותראה כמה תוכל לקבל עליו. אם תרצה לקבל הערכה מדויקת לפיצוי שקבלו על התאונה הזו (אני מאמין שזה קרה ביד הקודמת ואתה לא ידעת על זה) תבקש מחברת הביטוח את דוח השמאי של התאונה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אכן לרכב יש "קצה שלדה" (תיקון פח דופן אחורית) ויש שאפילו יפרשו כפגיעה בשלדה (תיקון קורת אורך אחורית).

פרסם את הרכב, תציג את הממצאים לקונה ותראה כמה תוכל לקבל עליו. אם תרצה לקבל הערכה מדויקת לפיצוי שקבלו על התאונה הזו (אני מאמין שזה קרה ביד הקודמת ואתה לא ידעת על זה) תבקש מחברת הביטוח את דוח השמאי של התאונה.

 

 

 

מאיזה חברת ביטוח אני יכול לבקש דוח של השמאי ? החברה שלי?

פורסם

אם יש לך סוכן נחמד שעוזר ללקוחות שלו אז כן. אחרת יהיה לך מאוד קשה להשיג את הדו"ח שמאי.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אם יש לך סוכן נחמד שעוזר ללקוחות שלו אז כן. אחרת יהיה לך מאוד קשה להשיג את הדו"ח שמאי.

 

יש עוד אפשרות לדעת גם ירידת ערך אם יש ?

×
×
  • תוכן חדש...