Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שיש הבדל בין ה- DSG7 ששווק בתחילה, לפני כשנתיים, לעומת מה שיש היום. על כל פנים, אני מוצא הבדל בין מה שהיה מותקן אצלי לבין מה שמותקן היום בפאסאט, אבל אולי זה קשור גם למנוע השונה. בנוסף, אני עדיין לא מכיר שהוחלף לו מכטרוניק (כמו בגיר שהיה לי), והיו צריכים להחליף לו שוב, מה שמעיד אולי על פגם בייצור שמשתיקים?

 

בכל מקרה, עם ה- DSG6 לא היו לי בעיות בעבר, ונראה (טפו טפו טפו) שגם את ה- GTI הוא סוחב בסדר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני לא עניין של כן להגן או לא להגן על צ'מפיון, אבל זנ מוזר, כי אצלי בעבודה 45% מהרכבים הם אוקטביה/ייטי/פאביה/איביזה וכולם בעלי אותו מנוע (DSG7 + TSI 1.2) , בכוונה שאלתי את ק.הרכב אם היו תקלות ברכבים האלו.

והוא אמר שמאז יוני שנה שעברה כשהצמד הזה נכנס, לא הייתה אף תקלה אחת...

 

איך אתם מסבירים את זה ?

אני מכיר את קצין רכב, ואין לו שום אינטרס "לספר לי סיפורים"

פורסם

אז ככה:

1. ה-DSG6 תיבה נפלאה. חבל שעברו ל-7. במקרה הזה באמת שכל המוסיף גורע.

2. תקלות DSG - שמע, יש 2 דיווחי "תקלות" הראשונה היא על רעש מסויים שלא בטוח שיטריד בעלי רכבי ליסינג ובכל מקרה היא אינה תקלה משביתה. השנייה היא על מוח הגיר שהולך אחרי כשנתיים. אז יש עוד קצת זמן :lol:

פורסם
אז ככה:

1. ה-DSG6 תיבה נפלאה. חבל שעברו ל-7. במקרה הזה באמת שכל המוסיף גורע.

2. תקלות DSG - שמע, יש 2 דיווחי "תקלות" הראשונה היא על רעש מסויים שלא בטוח שיטריד בעלי רכבי ליסינג ובכל מקרה היא אינה תקלה משביתה. השנייה היא על מוח הגיר שהולך אחרי כשנתיים. אז יש עוד קצת זמן :lol:

 

 

הכוונה היא לשפר את צריכת הדלק ולהפחית בפליטת מזהמים. טוב שהקונצרן מנסה לשכלל וליעל כל הזמן ולא נתקע על דברים בטוחים כמו היצרנים שעוד משווקים מכוניות עם תיבות מגוחכות של ארבעה הילוכים.

פורסם

אני פשוט לא מבין את החקירה שמנוהלת פה. אז לבנאדם יש טעויות כתיב בגלל סיבות כאלה ואחרות,

מה זה קשור לאמיתות דבריו?!

לי אין טעויות כתיב בכלל והייתי יכול בקלות ללכלך על VAG אם היה בא לי לצורך העניין - ואז מה,

לי כן הייתם מאמינים?

בקיצור, אתם יכולים לענות או לענות לאדם ששואל, אין צורך לעשות לו בדיקות מהימנות, ואני מתכוון בעיקר למרק10 ו-BUKI.

לקחתם קצת קשה את עניין התקלות. כן, גם ל-VAG יש תקלות, אז מה?

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

ראיתי הרבה טקסטים שנכתבו על ידי עולים חדשים, ברמות שונות של ידיעת השפה העברית.

 

הטקסט בהודעת הפתיחה כאן נראה כאילו הוכנסו בו שגיאות במכוון.

 

מבנה המשפטים, הפיסוק וצורת ההגשה הן לא של עולה חדש.

 

פותח השירשור, אם טעיתי, אני מתנצל.

 

שלח לי הודעה פרטית עם פרטים נוספים, ונחשוב על פתיחת השירשור מחדש.

 

בינתיים לא נראה שאתה מקבל עזרה, רק ספקולציות וחזרות על דברים שנאמרו בעבר מספר פעמים.

 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...