Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.קיבלתי גולף TSI 1.2 גיר DSG לפני בארך חודש.אני חושב שיש לי בעיה בגיר למה?מיום הראשון לפמים אני שומאה שריקה מוזרה בהעברת הילוך בן השני לשלישי.ביקרתי במוסך בוחן נעשה איתי וזה לא קרה (חוק מרפי)בוחן טוען זה עבודה של גיר DSG.חבל שהוא לא שמא שריקה שאני שומאה.ביום שישי אני הולך לדיאגנוסטיקה ממוחשבת מקווה אם יש בעיה שיגלו בבדיקה זות ויטפלו בזה.מבקש סליחה מראש על טעויות כתיב אני עולה חדש.

פורסם

אהלן,

אם תחפש בפורום, תראה שרבים מתלוננים על התיבות DSG מקונצרן VAG.

יש להן שלל בעיות - ביניהן השריקות שאתה מתאר.

רוב הסיכויים שלא תמצא שום בעייה בבדיקה. בכל מקרה, בטח יגיבו כמה מבעלי אותן מכוניות ויגידו לך

מה דעתם.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם
שלום לכולם.קיבלתי גולף TSI 1.2 גיר DSG לפני בארך חודש.אני חושב שיש לי בעיה בגיר למה?מיום הראשון לפמים אני שומאה שריקה מוזרה בהעברת הילוך בן השני לשלישי.ביקרתי במוסך בוחן נעשה איתי וזה לא קרה (חוק מרפי)בוחן טוען זה עבודה של גיר DSG.חבל שהוא לא שמא שריקה שאני שומאה.ביום שישי אני הולך לדיאגנוסטיקה ממוחשבת מקווה אם יש בעיה שיגלו בבדיקה זות ויטפלו בזה.מבקש סליחה מראש על טעויות כתיב אני עולה חדש.

לי דווקא נראה שהטעויות שלך בעברית הם לא של עולה חדש.

איזה כייף לי :)

פורסם

שמע מרק, זה יכול להיות גם דיסלקציה וגם מישהו שסתם בא לו ללכלך על VW.

לא שזה משנה כל כך כי כולם מכירים את הרעשים שעושה תיבת ה-DSG - ככה שזה לא מחדש לנו כלום.

פורסם
שמע מרק, זה יכול להיות גם דיסלקציה וגם מישהו שסתם בא לו ללכלך על VW.

לא שזה משנה כל כך כי כולם מכירים את הרעשים שעושה תיבת ה-DSG - ככה שזה לא מחדש לנו כלום.

אמרת הכול...

איזה כייף לי :)

פורסם

היו לאחרונה נסיונות ליכלוך בשוק המיני,לכן הקהילה קצת יותר חשדנית,זה הכול.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדעתי לפני חודש עדיין לא סופקו מכוניות גולף 1.2 ללקוחות, שיווק הדגם התחיל ממש לפני כמה שבועות.

 

פותח השירשור, אם לא תגיע הוחכה חד משמעית שהרכב ברשותך, השירשור הזה ימצא את עצמו במקום אחר.

 

 

פורסם

פיתחתם ממש פרואיזם בכל מה שקשור לVW ותקלות אה?

 

אני לא מבין? זה לא סביר שלרכבי VW חדשים יהיו תקלות?

לקרובת משפחה שלי יש גולף 1.4 TSI 122 מעל שנה - הרכב שלה חווה מספר תקלות, במידה והיא הייתה פותחת פה שרשור עם משתמש חדש בבקשה ליעוץ, הייתם רומסים לה את הצורה כמו חבורת שב"כניקים על חשוד ברצח.

 

מצד שני, אם היה לה, לא עלינו פיג'ו 407 הייתם מקבלים את זה בלב שלם ואם הייתה לה טויוטה קורולה, הייתם חוגגים את שמחת בית השואבה על כך שטויוטה האמינה מתקלקלת.

 

אתם מגינים על מוניטין המותג כמו אל קדוש.

 

אתם נהנים מהרכבים שלכם, אוהבים אותם, תקנו עוד אחד כזה שיגיע העת למכור את הקיים? אז מה איכפת לכם אם כביכול מלכלכלים עלייהם, זה פוגע לכם באהבה לרכב, מדיר שינה מעיניכם, פוגע לכם באגו?

פורסם
לדעתי לפני חודש עדיין לא סופקו מכוניות גולף 1.2 ללקוחות, שיווק הדגם התחיל ממש לפני כמה שבועות.

 

 

קח כמה שבועות- והינה לך חודש.

למה ישר לשלול?

 

רוב הסיכויים שלא תקפוץ שום תקלה.

וגם אם יופיעו הרעשים כשיהיה איתך מישהו ברכב פשוט יטענו שזה טבעי ואין מה לעשות.

תאמין לי שרבים לפנייך ניסו ולא ממש הצליחו.

They are trying to ban me...

פורסם

דווקא אני נסעתי בכמה רכבים עם תיבת DSG, וזה עבד פשוט יופי! חוץ מזה, אם יש שריקה קטנה פשוט תגביר את הרדיו. יש לי הונדה סיוויק שפיץ, יד ראשונה, 330,000 ק"מ, שערה את תקופת ההתבגרות שלי עמוק מתחת לרגל ימין. ולמה זה רלוונטי? כי מתחילת הימים (1991) שמענו רעשי שריקה קלים מהגיר, התלוננו ואמרו לנו שככה זה עובד. ולראיה, עד היום, טפו טפו, לא גיר, לא מנוע, לא ציריות. פשוט הגברנו את הרדיו.

פורסם
מה כואב לכם שבנאדם בא ומתלונן על רעשים? מה רע, בטח יש לכם איזה VW(?)
- לא כואב לי כלום.

 

לא צריך מי שילכלך על VW, גם ככה הרכבים החדשים שלהם ידועים כבעיתים מאוד וחבל על הכסף.
- כמו כול רכב אחר גם VW סובלים מתקלות.

 

פיתחתם ממש פרואיזם בכל מה שקשור לVW ותקלות אה?

 

אני לא מבין? זה לא סביר שלרכבי VW חדשים יהיו תקלות?

לקרובת משפחה שלי יש גולף 1.4 TSI 122 מעל שנה - הרכב שלה חווה מספר תקלות, במידה והיא הייתה פותחת פה שרשור עם משתמש חדש בבקשה ליעוץ, הייתם רומסים לה את הצורה כמו חבורת שב"כניקים על חשוד ברצח.

 

מצד שני, אם היה לה, לא עלינו פיג'ו 407 הייתם מקבלים את זה בלב שלם ואם הייתה לה טויוטה קורולה, הייתם חוגגים את שמחת בית השואבה על כך שטויוטה האמינה מתקלקלת.

 

אתם מגינים על מוניטין המותג כמו אל קדוש.

 

אתם נהנים מהרכבים שלכם, אוהבים אותם, תקנו עוד אחד כזה שיגיע העת למכור את הקיים? אז מה איכפת לכם אם כביכול מלכלכלים עלייהם, זה פוגע לכם באהבה לרכב, מדיר שינה מעיניכם, פוגע לכם באגו?

 

קח כמה שבועות- והינה לך חודש.

למה ישר לשלול?

 

רוב הסיכויים שלא תקפוץ שום תקלה.

וגם אם יופיעו הרעשים כשיהיה איתך מישהו ברכב פשוט יטענו שזה טבעי ואין מה לעשות.

תאמין לי שרבים לפנייך ניסו ולא ממש הצליחו.

אני נמצא פה בשביל לעזור לאנשים עם בעיות טכניות אמיתיות ולא דמיוניות.

 

לפותח האשכול, אם יש באפשרותך להעתיק לפורום את קוד המנוע+קוד תיבת ההילוכים כתובים שחור על גבי לבן על גבי מדבקה המוצמדת לספר הרכב או בתא המטען של הרכב אשמח לעזור לך בייעוץ.

דוגמא מצורפת מספר הרכב שברשותיי.

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם

לפני שהשרשור הזה הולך לכל מיני מקומות לא רלוונטים.

 

למרות שיש לי VAGית וזאת אפילו השלישית ואפילו עם מנוע TSI - אני מהראשונים להודות שכנראה משהו לא בסדר שמה בשילוב DSG7+TSI. אני אישית חששתי לרכוש את השילוב הזה והלכתי על גיר ידני, אם עשיתי החלטה נכונה או לא נדע רק בעתיד.

 

בכל מקרה, נניח שפותח השרשור אמיתי והכל אמיתי. אין כאן חדשות. חיפוש קטן בפורום יביא המון תוצאות שמתלוננות על רעשים מהגיר הזה, אז מה למעשה מטרת השרשור הזה? הוא לא ביקש עצה או משהו. רק סיפר לנו סיפור. שכולנו שמענו בעבר.

 

נשמח מאוד לשמעו איך זה התפתח והאם ניתן פתרון. זהו.

פורסם

יש לי חשש כבד, שהסיפור בדוי.

 

השקה של גולף 1.2 TSI בארץ הייתה בתאריך 21.9.2011.

 

כלומר לפני חודש וקצת.

 

הוא טוען, שהרכב ברשותו כבר חודש.

 

קשה לי להאמין, שמכוניות ראשונות סופקו מייד אחרי ההשקה, ואבל אולי אני טועה.

 

האם מישהו יודע על מכוניות כאלו שכבר עלו על הכביש, ואם כן, מתי ?

 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...