Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב חברים,

 

יש לי ידידה שבבעלותה גטס בציר 2005, 175,000 ק"מ, כנראה מהשכרה/חברה לשעבר.

השמן ברכבה נעלם בכמויות היסטריות. לפני פחות משלושה שבועות היא מילאה שמן עד הסוף (במוסך)

ונסעה ברכב משהו כמו 700 ק"מ לערך.

בדקתי לה כרגע שמן - מדיד השמן יבש לחלוטין, לא היה ולו כתם קטנטן על הנייר שאיתו ניגבתי את המדיד.

היא בדקה ואין נזילת שמן מתחת לרכב. מהצצה במנוע, יש הזעה מסביב למכסה השסתומים, אבל לא ברמה מוגזמת

ולדעתי הזעה שכזו לא תעלים כמויות כאלה של שמן. לא נראה שהרכב מעשן (לפחות כך היא טוענת).

האם תוכלו לייעץ איזה כיוונים לבדוק? קשה להאמין שברכב בן 6, למרות הקילומטראז' הגבוה, יש יובש בגומיות שיגרום

להיעלמות.

הרכב אגב - סוחב טוב מאוד והמנוע עובד עגול וחלק בסה"כ.

 

מה דעתכם?

 

תודה!

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

אם אין שמן, לא נתקלת במקרה של התחממות המנוע?

לנסוע עם אוטו בלי שמן זה לא ממש בריא, יותר נכון לא בריא בכלל למנוע.

 

מתי הוחלף שמן? הכוונה היא לא מה שהוספת אלא הוחלף לגמרי או בטיפול..ייתכן שהאיזור איפה שנכנס המדיד נתקע שם איזה חלק שחוסם הגעה של שמן למדיד, זה קרה לי ברכב ישן של אבא P:

היה שמן במנוע אבל דרך המדיד לא ראו. לא יודע איך זה קורה עם החום של המנוע שלדעתי תיאורתית לפחות מפרק את זה אבל עדיין זה קרה.

 

בכל מקרה צריך לבדוק את העניין אני לא ממליץ להמשיך לנסוע עם הרכב ככה (או לפחות לבדוק את המקרה באיזה מוסך אמין ונורמלי שמבין)

Opel Adam S 2017

פורסם

אני כמובן מודע לכל הסכנות - נזפתי באותה בחורה באופן רציני מאוד, מקווה שהמנוע יחזיק מעמד.

לפני כחודש בוצע טיפול 10 אלף שבו גם השמן הוחלף. הבעייה הייתה קיימת גם קודם.

פתחתי את פקק השמן והצצתי לבפנים - נראה שהמנוע בסה"כ משומן.

בכל מקרה - אני אישית לא נתקלתי בעבר במדיד שלא מגיע לאן שצריך ולא מראה את כמות השמן באגן.

אז מה? עוד ניחושים או הצעות? הבחורה היא דלת תקציב ולכן מנסה להימנע ככל האפשר מביקור במוסכים.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

חבל, היא לא מקשיבה לי! :)

הבהרתי לה כמה פעמים לגרור למוסך אבל היא מוסיפה שמן וממשיכה לנסוע.

בכל מקרה, למישהו עוד יש הצעות מבחינת מה יכולה להיות הבעייה?

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

×
×
  • תוכן חדש...