Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל קורסה OPC בדרך לישראל והמחיר מעולה


504L
שימו לב! השרשור הזה בן 4571 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רוני - אם כל החברות, ודווקא בגלל שהוא ידע שזה יגיע לעיתונות, הוא נותן דין וחשבון לבוס שלו ולא לך. אולי זו האמת. שיציג מספרים ונראה - אבלע את הכובע. כפי שכתבתי בהתחלה - מתוך הרכבים שאני מכרים הרוב (ולא 50%) הם בליסינג או השכרה.

 

ישה - שכחת השכרה. חברה קטנה ;-). לפעמים הם אפילו מציגים שם את אופל כרכב "יוקרה", שמור ליחידי סגולה. go figure.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נכון, גם אני התפלאתי שיש אנשים שחושבים שמותג גרמני עממי לחלוטין הוא בעל איזה נופך של יוקרה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בוא נעשה סדר

רכב ליסינג מחליפים כל 3 שנים בד"כ ,רכב השכרה בערך כל שנתיים, לצורך הדיון נגיד גם כל 3 שנים.

 

זאת אומרת קבוצת שמלצר רוכשת כל שנה כ-21000-22000 כלי רכב.

 

אידיוט שמלצר הזה ,יכול היה להיות בראש הטבלה , והוא מכר רק 3500 אופלים. ממש בושה.

 

כאשר התחיל בפעילות היבוא הוא הודיע כי שאר היבואנים יכולים להיות רגועים , הוא ימשיך לקנות מהם.

 

וכפי שכבר כתבתי , רוכש בליסינג קובע איזה רכב הוא רוצה, ואם הוא בחר באופל אז גם אופל בליסינג נחשב למכירה לגיטימית ולא עמומה משהו.

 

רוני - אם כל החברות, ודווקא בגלל שהוא ידע שזה יגיע לעיתונות, הוא נותן דין וחשבון לבוס שלו ולא לך. אולי זו האמת. שיציג מספרים ונראה - אבלע את הכובע. כפי שכתבתי בהתחלה - מתוך הרכבים שאני מכרים הרוב (ולא 50%) הם בליסינג או השכרה.

 

ישה - שכחת השכרה. חברה קטנה ;-). לפעמים הם אפילו מציגים שם את אופל כרכב "יוקרה", שמור ליחידי סגולה. go figure.

ראה בכחול

 

ושוב מדובר אכן בחברה "קטנה "אז המספרים צריכים להיות גבוהים יותר.

 

וכפי שאמרתי בוא נראה את המספרים בעוד שנה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להלן הדגם שנראה כמו OPC

מדובר כנראה ביבוא מנוע 1.4 3 דלתות גאנט 17 הגה וידית הילוכים מעור גיר 6 הילוכים ידני כמובן .

25102011024.jpg

 

25102011025.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

******לא צריך לנחש - אילן טל (מנכ"ל אופל) אמר לי בעצמו שמדובר על בערך 50%-50%. אחת הבעיות שלהם היא שיש חברות ליסינג שפשוט לא רוצות לקנות מהם מכוניות, כי זה כמו לקנות מכוניות מהמתחרים שלך. אלמלא זה היה המצב, הם כנראה היו מוכרים יותר.

 

רוני

 

לא ערכתי מחקר, אבל אני מניח שבאמת לא יהיה לאופל קל להכנס לחברות ליסינג אחרות, מהסיבה שהעלה אילן טל. אם באמת חצי מהמסירות הן ללקוחות פרטיים הרי שזה מרשים (יחסית).

 

 

*****וכפי שכבר כתבתי , רוכש בליסינג קובע איזה רכב הוא רוצה, ואם הוא בחר באופל אז גם אופל בליסינג נחשב למכירה לגיטימית ולא עמומה משהו.

 

ישה, לרוב משתמשי הליסינג יש בחירה בין 2-3 מכוניות לכל היותר ולא חופש בחירה. אם הבחירה היא צרפתית מול קוריאנית מול גרמנית, הגרמנית תיקח בלי קשר לאיכות הרכב. אני לא טוען שהרכב רע, אני טוען שזה לא שוק חופשי ומשוכלל שאפשר להסיק ממנו על העדפת צרכנים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להלן הדגם שנראה כמו OPC

מדובר כנראה ביבוא מנוע 1.4 3 דלתות גאנט 17 הגה וידית הילוכים מעור גיר 6 הילוכים ידני כמובן .

 

 

 

ממש לא opc.

שייבוא הקורסה התחיל, שווקו יחידות בודדות של 3 דלתות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

 

ישה, לרוב משתמשי הליסינג יש בחירה בין 2-3 מכוניות לכל היותר ולא חופש בחירה. אם הבחירה היא צרפתית מול קוריאנית מול גרמנית, הגרמנית תיקח בלי קשר לאיכות הרכב. אני לא טוען שהרכב רע, אני טוען שזה לא שוק חופשי ומשוכלל שאפשר להסיק ממנו על העדפת צרכנים.

 

ברור לך שיש סתירה מובנית במשפט.

 

אם יש מבחר והבן אדם בוחר אופל זאת בחירה צרכנית.

 

לדבריך צרכנים כאן מעדיפים תוצרת גרמנית (אם יש לכך הצדקה או לא ) ולכן מכירות אופל ילכו ויגדלו, כפי שאני טענתי מתחילת השיווק שלהם על ידי שמלצר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא opc.

שייבוא הקורסה התחיל, שווקו יחידות בודדות של 3 דלתות.

 

לא טענתי שזה כן רק ציינתי שהדגם דומה לדעתי זה מיובא יש מתחת לשם קורסה וגם בפרסומת מתחת למספר (שמחקתי )

מצוין שם של יבואן רכבי יוקרה מהצפון .

 

לא נראה לי שמה שייבאו בהתחלה היה עם הגה עור וגיר 6 הילוכים בטוח שלא עם גאנט 17 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא טענתי שזה כן רק ציינתי שהדגם דומה לדעתי זה מיובא יש מתחת לשם קורסה וגם בפרסומת מתחת למספר (שמחקתי )

מצוין שם של יבואן רכבי יוקרה מהצפון .

 

לא נראה לי שמה שייבאו בהתחלה היה עם הגה עור וגיר 6 הילוכים בטוח שלא עם גאנט 17 .

 

סיומת 65 היתה שייכת ל-UMI, ולא היון רכבים בייבוא אישי עם סיומת כזו.

כנראה זה היה רכב שהגיע לאחד המקורבית ב-UMI והחליף ידיים.

 

ידוע לי דוקא על 2 טיגרה קבריולה שהגיעו בייבוא אישי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור לך שיש סתירה מובנית במשפט.

 

אם יש מבחר והבן אדם בוחר אופל זאת בחירה צרכנית.

 

לדבריך צרכנים כאן מעדיפים תוצרת גרמנית (אם יש לכך הצדקה או לא ) ולכן מכירות אופל ילכו ויגדלו, כפי שאני טענתי מתחילת השיווק שלהם על ידי שמלצר.

 

אני בהחלט חושב שתמחור הגיוני, ביחס למקובל בישראל, יכול להפוך את אופל לרכב נפוץ יחסית בישראל, ואני אישית אשמח מאד אם זה יקרה.

 

ביחס לטענה שלי, אין סתירה. שים לב לדקויות - בשוק משוכלל ופתוח הלקוח בוחר מבין מגוון שמוצע לו על ידי כל המשווקים בשוק, במקרה שלנו נניח 20 דגמים שונים (יצרנים רבים, סדאן, הצ'בק, ידני, אוט', טורבו דיזל, דיזל, בנזין, גימורים שונים). בשוק הישראלי הבחירה הראשונית נעשית בידי היבואנים שמביאים מבחר מכוניות מצומצם, אח"כ בידי חברות הליסינג שבוחרות מתוך המגוון המצומצם הזה את המכוניות המוצעות ללקוחות (חברות), ומתוך המגוון המצומצם עוד יותר הזה, אלה מציעות למשתמש הסופי 2-3 אופציות שהן די זהות מבחינת מאפיינים. ההעדפה ל"גרמני" היא העדפה שאינה בדר"כ מושכלת אבל בולטת בהשוואה ל"קוריאני" או "צרפתי", למשל.

 

ההוכחה לכך שלצרכן הליסינג בישראל אין בחירה חופשית היא המגוון המצומצם בצורה קיצונית של דגמי כלי הרכב בישראל והיותם דומים עד זהים אחד לשני באותו סגמנט.

 

לכן, קשה לדעתי לטעון שאופל, או כל רכב אחר, מצליח בישראל רק על סמך תכונותיו הטובות.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת מחיר מצוין יחסית לתמורה

 

האיביזה FR ובמיוחד הפולו GTן נותנות יופי של פייט למחיר.

אם היו מייצרים את הפולו GTI עם גיר רגיל, אני חושב שמחירה היה נמוך משל הOPC

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם בכל מקום על הגלובוס נערכות השוואות בין הקורסה לקליאו ספורט זה אומר שגם מחירה של הקליאו אמור לנוע סביב ה150K!

כלומר היבואן חותך 40K על כל רכב מעבר לרווח היפה שהיה גם כך מרוויח אם הקליאו אכן הייתה נמכרת במחיר הנ"ל.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4571 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...