Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל קורסה OPC בדרך לישראל והמחיר מעולה


504L
שימו לב! השרשור הזה בן 4571 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תמחור הגיוני לקליאו צריך להיות 150K ודרומה.

 

התמחור הנוכחי שלה צריך היה להיות שמור בכלל למגאן RS. לנגוס בעוגה של צ'מפיון.

 

ההרגשה היא שבקרסו לא באמת רוצים למכור את הדגמים הספורטיביים.

 

אם אני מנהל "חטיבת הספורט" של קרסו:

 

370Z ידנית ב-249K

 

מגאן 250 ב-179K

 

מגאן 250 קאפ ערומה ב-175K

 

מגאן 250 קאפ מאובזרת ב-185K

 

קליאו 200 ב-145K

 

קליאו 200 קאפ ב-139K

 

 

ככה גורמים לצ'מפיון להזיע. ככה בונים שם ליצרן ומשפרים מכירות של רכבי לחם וחמאה. ככה עדיין מרוויחים.

 

לא באמצעות שקרים נוסח "רנו לא רואה מוסך", אלא באמצעות אמיתות: 1. רנו מייצרת מכוניות בטוחות; 2. רנו מייצרת את ההוט האץ' הטובות בעולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמחור הגיוני לקליאו צריך להיות 150K ודרומה.

 

התמחור הנוכחי שלה צריך היה להיות שמור בכלל למגאן RS. לנגוס בעוגה של צ'מפיון.

 

ההרגשה היא שבקרסו לא באמת רוצים למכור את הדגמים הספורטיביים.

 

אם אני מנהל "חטיבת הספורט" של קרסו:

 

370Z ידנית ב-249K

 

מגאן 250 ב-179K

 

מגאן 250 קאפ ערומה ב-175K

 

מגאן 250 קאפ מאובזרת ב-185K

 

קליאו 200 ב-145K

 

קליאו 200 קאפ ב-139K

 

 

ככה גורמים לצ'מפיון להזיע. ככה בונים שם ליצרן ומשפרים מכירות של רכבי לחם וחמאה. ככה עדיין מרוויחים.

 

לא באמצעות שקרים נוסח "רנו לא רואה מוסך", אלא באמצעות אמיתות: 1. רנו מייצרת מכוניות בטוחות; 2. רנו מייצרת את ההוט האץ' הטובות בעולם.

 

אתה לא :lol:

 

אבל כיצד הגעת למחירים הללו??

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין כמה קליאו 197/203 ומגאן 225/250 מסתובבות בארצנו:roll: חבל...

 

המחיר של הקורסה טוב מה גם שאפשר לעשות עליה פרוייקטים רציניים בניגוד ל-VAGיות 1.4TC DSG ובדומה ל-20VT הישן והטוב.

turboy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני מנהל "חטיבת הספורט" של קרסו:

 

370Z ידנית ב-249K

 

אני לא יודע מי אתה, אבל בהחלט קיבלת את הקול שלי, עכשיו:).

 

לגבי הקורסה, היא עושה רושם חיובי מאוד.

 

אני מחכה כבר בקוצר רוח, למבחן באתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינתיים אתם מוזמנים לנסיעת מבחן ברקורד שלי, 66 כ"ס, 0-100 רק 21 שניות !

 

:-D

 

bBfh8Szipko דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל טוב ויפה, אתה רק שוכח שליבואן רכב יש גם הוצאות, רחמנא ליצלן, ולא רק הכנסות, ולא שאני מרחם על מי מהם.

ברגע שאתה מיבא מכונית בצורה סדירה, אתה חייב לדאוג למחסן חלפים מסודר, הכשרות למכונאים ועוד ועוד.

וכל זה עולה לא מעט.

במכוניות ה "לחם וחמאה" לרוב אין בעייה; כמות המכירות גדולה והכל רץ.

במכוניות נישה הסיפור שונה - תאורטית קרסו או כל יבואן אחר יכולים למכור כמויות גדולות, מעשית המכירות מסתכמות בכמה עשרות מכוניות בודדות מידי שנה.

ולכן התמחור הגבוה יחסית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט מאוד,

 

הורדתי את "משקפי החזירות" שלי, וזה מה שייצא.

 

ושמת את משקפי הטפשות.

 

ועוד כתבת

 

ככה עדיין מרוויחים.

 

באמת תשובה רצינית

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שזו טעות לומר שדגמי הספורט של רנו צריכים לעלות פחות, אבל מצד שני הבחור הגזים עם הקיצוץ.

 

אני חושב שהגיוני היה מצד קרסו להציב את מחיר המגאן והקליאו קרוב יותר למחירי דגמי הGTI של צ'מפיון. אם אני לא טועה בפועל המכוניות אכן נמכרות במחירים זולים יותר כששמים בסוכנות כסף על השולחן, אבל לדעתי תג המחיר ההתחלתי מרתיע רוכשים פוטנציאלים.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון אני מניח לכל הדגמים במדינת ישראל

 

והראיה הוזלות החל ממכוניות מיני ועד למכוניות פאר כשיש תחרות של יבוא אישי למשל.

 

אבל סתם להפריח מחירים נו .

 

כאן פורום רציני!!

 

היה מביא השוואת מחירים מארצות אחרות ומראה את החזירות ניחא .

 

ובקרסו המחיר מתכווץ כאשר אתה מגלה רצינות.

 

את הסיבות שלהם לא לתת פייט בסגמנט הזה ,רק הקב"ה מבין ,כאשר יש להם כלים מוצלחים כל כך לשם כך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמחור הגיוני לקליאו צריך להיות 150K ודרומה.

 

התמחור הנוכחי שלה צריך היה להיות שמור בכלל למגאן RS. לנגוס בעוגה של צ'מפיון.

 

ההרגשה היא שבקרסו לא באמת רוצים למכור את הדגמים הספורטיביים.

 

אם אני מנהל "חטיבת הספורט" של קרסו:

 

370Z ידנית ב-249K

 

מגאן 250 ב-179K

 

מגאן 250 קאפ ערומה ב-175K

 

מגאן 250 קאפ מאובזרת ב-185K

 

קליאו 200 ב-145K

 

קליאו 200 קאפ ב-139K

 

 

ככה גורמים לצ'מפיון להזיע. ככה בונים שם ליצרן ומשפרים מכירות של רכבי לחם וחמאה. ככה עדיין מרוויחים.

 

לא באמצעות שקרים נוסח "רנו לא רואה מוסך", אלא באמצעות אמיתות: 1. רנו מייצרת מכוניות בטוחות; 2. רנו מייצרת את ההוט האץ' הטובות בעולם.

 

יש לי הרגשה שבשביל מחירים כאלו אתה צריך להיות מנהל חטיבת הספורט של רנו. אולי בעצם כדאי גם מניות שליטה או משהו בסגנון, פשוט בכדי להגן על התחת מבעיטה ברוטאלית החוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון אני מניח לכל הדגמים במדינת ישראל

והראיה הוזלות החל ממכוניות מיני ועד למכוניות פאר כשיש תחרות של יבוא אישי למשל.

אבל סתם להפריח מחירים נו .

כאן פורום רציני!!

היה מביא השוואת מחירים מארצות אחרות ומראה את החזירות ניחא .

ובקרסו המחיר מתכווץ כאשר אתה מגלה רצינות.

את הסיבות שלהם לא לתת פייט בסגמנט הזה ,רק הקב"ה מבין ,כאשר יש להם כלים מוצלחים כל כך לשם כך.

 

בקרסו, המחיר (כשהגענו שני קונים) התכווץ מעט מידי. בשביל סיבות לא צריך קב"ה, מספיק לשמוע את מנהל האולם: "ממילא אנו מקבלים רק כמה רכבים בודדים כל משלוח, והם נמכרים גם כך". (אם טעיתי בציטוט, רועי יכול לתקן אותי)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל טוב ויפה, אתה רק שוכח שליבואן רכב יש גם הוצאות, רחמנא ליצלן, ולא רק הכנסות, ולא שאני מרחם על מי מהם.

ברגע שאתה מיבא מכונית בצורה סדירה, אתה חייב לדאוג למחסן חלפים מסודר, הכשרות למכונאים ועוד ועוד.

וכל זה עולה לא מעט.

 

הבה אספר לך על הכשרות המכונאים, בקונצרן הרכב שעומד להיות הגדול בעולם (לפי פוסט אחר), בישראל: לקוח שלנו הזמין פיצ'ר, שלאחר בירורים רבים שביצעו נציגי הקונצרן בחו"ל, הבטיחו לו שעובד. וגבו על זה 40K ש"ח.

ניחוש אחד האם זה עובד. כמובן שלא. ועד שאני לא התערבתי בנושא, במשך ארבעה חודשים שלחו אותו מנציג אחד למשנהו, משום שאף אחד בישראל לא יודע כיצד להפעיל את הפיצ'ר, שאגב טכנאים במדינה אחרת פשוט אמרו לו - תביא את המכשיר נפעיל לך.

אין מה לעשות, הרכבים היום נהיים מתוכחמים מאוד, והתוצאה של הרמה הנמוכה של רוב המכונאים, היא שמחליפים חלקים ללא הכר, ושלא יודעים לפתור בעיות. ככה זה בישראל. להשקיע בהנדסאי או מהנדס שבאמת יבין וינסה לפתור - זה כבר יקר מידי. גם באחד המותגים היקרים ביותר שיש להשיג כאן. הרי הלקוח בטח ישכח ו/או יוותר ו/או שבוי ממילא ו/או ...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4571 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...