Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

מדובר ביונדאי ולוסטר ידנית 1.6GDI, על הנייר המנוע מפיק 140 כ"ס... על הכביש הוא מרגיש הרבה (מאוד) פחות! :cry:

 

מה הייתם מציעים לשפר ברכב הנ"ל אם ברצוני להגביר את:

 

1. בשרנות המנוע ותחושת הכוח

2. סאונד/ווקליות מערכת הפליטה, כך שתשמע דומה לרכבי ספורט מאותו הסגמנט (שירוקו?)

 

לשם השוואה, נהגתי בהונדה סיוויק 2007 1.8 סמ"ק בעל הספק דומה 140כ"ס על הנייר, אך לעומת היונדאי על הכביש גם מרגישים כל סוס וסוס מאותם 140.

 

דבר נוסף, נהגתי בשירוקו 160כ"ס של חבר, אין מה להשוות בכלל בין הרכבים (חוץ מהחזות אולי), ידה של הגרמנייה על העליונה בכל מצב!

 

 

*יש אפשרות כלשהי להפוך את הולוסטר שתהא דומה בצורה זו או אחרת לשירוקו מבחינת תחושת הכוח ואם לא אז לפחות שהיונדאי תעשה קולות שמעלים חיוך על הפנים בכל האצה..?

 

תודה וחג שמח.

איש איש באמונתו יחיה

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק קיבלת את הרכב, תתחיל ללמוד אותו, ולתת למנוע לעבור ק"מ והרצה על מנת שיתן לך את מה שהוא מציע. זו ההמלצה שלי כרגע.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תודה, אך זו לא התשובה לה ציפיתי.

אני לא ילד חסר ניסיון בנהיגה ואם היה ברשותי סכום כסף נוסף, הייתי רוכש שירוקו בלי למצמץ.

 

אינני מתחרט על קניית היונדאי כלל אלא שהייתי שמח יותר אם הרכב היה קצת יותר "אופה" במקום רק "יפה". 8)

איש איש באמונתו יחיה

פורסם

להחליף דוד כמו פה:

http://www.carshops.co.il/index.php?main_page=index&cPath=400&zenid=ca711e611d199be1f84c2be6a9575fe0

או פילטר אוויר פתוח, ששומעים אותו יותר בסל"ד גבוה..

אני חושב ששני הדברים יגרמו להתנערות מאחריות במקרה שיקרה משהו.. והרכב חדש (מסוגו) ככה שאין איתו ניסיון ולך תדע מה יכול לקרות עוד חצי שנה - שנה ..

 

פורסם

תנסה באחת הסדנאות אולי ימצאו לך תוכנה אחרת למחשב, אתה באמת רוצה לשים צנרת ישירה לכל האורך?

אולי זה יתן לך את מה שחסר?

פורסם

לפי איך שאתה מתאר את זה אתה כן מתחרט. הרי עשית נסיעת מבחן על האוטו לפני שקנית, לא ראית שהוא לא זז?

שום דבר לא יתן לך שינוי משמעותי (או אפילו מורגש) מבחינת הכוח. מה שכן אתה יכול לעשות זה להחליף את הדוד האחורי

לאחד יותר מרעיש. הקטע הוא שהאגזוזים באמצע ולא פשוט למצוא דוד שיתאים לרכב שלך, תתחיל לחפש...:roll:

נ.ב.

גם מנועי 1.4 של VW נשמעים כמו מכסחת דשא.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

זה לא כמות הסוסים, זה העובי של הרגליים שלהם.

או במילים אחרות, המומנט. ברכב שלך שיא המומנט מגיע ב4850 סל"ד.

אגב, יש לך 138 כ"ס והם מגיעים ב6300 סל"ד.

בין שני המספרים האלה נמצאת רצועת הכוח של הרכב.

תנסה לשמור את הרכב ברצועת הכח ואז תראה שהוא מרגיש הרבה יותר חזק ממה שהרגשת עד כה.

לגבי שיפורים, הרכב עדיין חדש לגמרי כך ששוק האפטרמקט שלו עדיין לא מפותח.

מחיפושים שעשיתי, אפילו סעפת פליטה לא מצאתי.

אם אתה רוצה סאונד, שים פילטר פתוח ודוד אחורי.

 

בהצלחה ותתחדש.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
לפי איך שאתה מתאר את זה אתה כן מתחרט. הרי עשית נסיעת מבחן על האוטו לפני שקנית, לא ראית שהוא לא זז?

שום דבר לא יתן לך שינוי משמעותי (או אפילו מורגש) מבחינת הכוח. מה שכן אתה יכול לעשות זה להחליף את הדוד האחורי

לאחד יותר מרעיש. הקטע הוא שהאגזוזים באמצע ולא פשוט למצוא דוד שיתאים לרכב שלך, תתחיל לחפש...:roll:

נ.ב.

גם מנועי 1.4 של VW נשמעים כמו מכסחת דשא.

1. במסגרת התקציב שעמד לרשותי, אני לא מתחרט.

2. נסיעת מבחן ביצעתי ברכב בעל תיבה DCT רובוטית מאחר ולא היה רכב הדגמה ידני. הוסבר לי שהידני יהיה משמעותית יותר נמרץ...

 

בעניין המנוע 1.4TSI של השירוקו, הוא אכן לא נשמע מאוד ספורטיבי אך עם זאת הוא מנוע ביצועיסט במידה ניכרת ובנוסף מה שמאוד משך אותי הוא הרעש שבוקע מהאגזוז (הפלצות?), הרעש שהרכב עושה בשילוב שריקת הטורבו בסל"ד גבוה פשוט משכרת!

אין מצב להרכיב אלמנט על היונדאי שייתן לי תחושה דומה?

איש איש באמונתו יחיה

פורסם

אפשר לצרוב לך דיסק עם רעש של מנוע שירוקו

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
זה לא כמות הסוסים, זה העובי של הרגליים שלהם.

או במילים אחרות, המומנט. ברכב שלך שיא המומנט מגיע ב4850 סל"ד.

אגב, יש לך 138 כ"ס והם מגיעים ב6300 סל"ד.

בין שני המספרים האלה נמצאת רצועת הכוח של הרכב.

תנסה לשמור את הרכב ברצועת הכח ואז תראה שהוא מרגיש הרבה יותר חזק ממה שהרגשת עד כה.

לגבי שיפורים, הרכב עדיין חדש לגמרי כך ששוק האפטרמקט שלו עדיין לא מפותח.

מחיפושים שעשיתי, אפילו סעפת פליטה לא מצאתי.

אם אתה רוצה סאונד, שים פילטר פתוח ודוד אחורי.

 

בהצלחה ותתחדש.

אם אכן הכוח מגיע בסל"ד כה גבוה, מדוע זה בסיוויק 1.8 שבו 140 כ"ס ב-6300 סל"ד ומומנט של 17.4 ב-4300סל"ד, הכוח מורגש באופן משמעותי כבר בסל"ד נמוך? הרי הנתונים של שני המנועים יחסית דומים...

איש איש באמונתו יחיה

פורסם
לפי איך שאתה מתאר את זה אתה כן מתחרט. הרי עשית נסיעת מבחן על האוטו לפני שקנית, לא ראית שהוא לא זז?

שום דבר לא יתן לך שינוי משמעותי (או אפילו מורגש) מבחינת הכוח. מה שכן אתה יכול לעשות זה להחליף את הדוד האחורי

לאחד יותר מרעיש. הקטע הוא שהאגזוזים באמצע ולא פשוט למצוא דוד שיתאים לרכב שלך, תתחיל לחפש...:roll:

נ.ב.

גם מנועי 1.4 של VW נשמעים כמו מכסחת דשא.

312536_10150392868581023_227609031022_10569820_819699346_n.jpg

 

:twisted:

 


×
×
  • תוכן חדש...