Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפורים אפשריים ליונדאי ולוסטר


nirs_weet
שימו לב! השרשור הזה בן 4582 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עידן, מנועי ה1.8 וה2.0 המוגדשים של וואג נחשבים לשניים מבין המנועים הכי אמינים בעולם! אנשים מכפילים את ההספק על מנוע סגור ונוסעים איתם מאות אלפי ק"מ בלי שום תקלות.

ה1.4 של וואג, תפסיקו לבלבל כבר את השכל, כל אחד שראה איזה הודעה בפורום החליט שזה מנוע גרוע. התקלה לא היתה במנוע עצמה, היתה בעיה עם תוכנת הניהול שלא היתה מתקנת הצתה לכן היו נוצרים חורים בבוכנות והחליפו מנועים.

 

לגבי המנועים של הונדה, אכן הוכיחו את עצמם כאמינים ובעלי פוטנציאל לאורך השנים.

אי אפשר להגיד שום מילה רעה על המנועים ואפילו אפשר רק לשבח את טכנולוגיית הוי-טק.

 

 

עכשיו אחת ולתמיד, שירוקו 1.4 עם ציפ' יותר חזקה מs2000 סטנדרטית נקודה. ה40 כ"ס הבדל של ההונדה מתגמדים לעומת ההבדל של ה8 קג"מ שיש לשירוקו.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מחזק, השירוקו 2.0 סטנדרטית לגמרי לקחה את ההונדה בלי למצמץ.

ומה שהכי מצחיק שהיינו 4 אנשים ברכב עם מזגן והבחור בהונדה s2000 היה לבד.

אמיתי לגמרי, יש לי עדים:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא ונדהם, אנשים אשכרה משווים, ויסלחו לי בעלי השירוקו למיניהם,רכב עם הנעה קדמית להנעה אחורית?

 

חשבתי שבפורום מוטורי ידעו להעריך את היתרונות של רכב עם הנאה אחורית והתנהגות שקשה להשיג אצל רוב הוואגיות.

 

לדעתי האישית, הנסיעה על הצד הרבה יותר מרשימה מ"מי מגיע ראשון לרמזור". מה גם שנסיעה לא בקו ישר דורשת, בדרך כלל, יותר יכולת/נסיון/כישורים מנסיעה ישרה והדבקת דוושת הגז לרצפה.

 

אני לא מגן על הS2000 כמו שאני לא מעודד את הוואגיות. פשוט נראה לי תמוה כל העיניין של השוואת רכבים כאשר רק עניין השגת המהירות המקסימלית או התאוצה היא האינדיקציה.

 

נהיגה היא הרבה יותר מנסיעה בקו ישר, וויכוח והשוואה בין רכבים כאשר בעיקרה עומדת עניין התאוצה היא מיותרת ושטותית כמעט כמו תיכוניסטים שמתלהבים מרכבי הליסינג של אבאל'ה.

 

ולעניין הדיון המקורי, בעיניי הוולסטר היא בדיוק כמו בפרסומת בעיתון- "בעלת ניחוח ספורטיבי". כמו שהix35 הוא לא בדיוק רכב שטח כך גם הוולסטר היא לא רכב ספורטיבי בעיקרו. רכב מדהים ביופיו ובחזותו. מקווה שתגיע גרסא ספורטיבית אמיתית, שתיתן מענה לכל מי שחפץ בכך.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם כל מילה שבן רשם.

עידן, אתה כותב דברים שמעבר להיותם לא נכונים, הם גם גורמים נזק. אני שמח שאתה שולח אותי לקרוא, אני שולח אותך לקרוא בחזרה. אני בא מהמקום שקרא המון בנושא הזה, מפורומים בינלאומיים ועד ספרות טכנית מקצועית.

 

בכל מקרה לא צריך להתאמץ בשביל לראות ש:

א. פולקסוואגן לא זורקת את ה 1.4 TSI אלא להיפך, רק מרחיבה אותו לעוד ועוד רכבים. (זו לא התנהגות של חברה שמעוניינת להפסיק לייצר מנוע עקב עלויות גבוהות)

ב. הבעיות שאתה מדבר עליהן נפסקו לאחר עדכון תוכנה.

ג. שאר יצרני הרכב מאמצים בדיוק את הקונספט שפולקסוואגן התחילה הרבה לפני כולם.

 

כמו בן, אין לי שום דבר רע להגיד על מנועי הונדה אלא רק לשבח.

אני בכל אופן, מאוד מעריך את קונצרן VW על הקידמה וההנדסה. מנוע ה 2 ליטר TSI הוכרז כבר בשנת 2000, וה 1.4 בשנת 2005. ה DSG יצא בשנת 2003.

מי חשב בתקופה הזו בכלל על הדברים האלו? רק עכשיו מתחילים לראות את זה מגיע מכל היצרניות מסביב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא ונדהם, אנשים אשכרה משווים, ויסלחו לי בעלי השירוקו למיניהם,רכב עם הנעה קדמית להנעה אחורית?

 

חשבתי שבפורום מוטורי ידעו להעריך את היתרונות של רכב עם הנאה אחורית והתנהגות שקשה להשיג אצל רוב הוואגיות.

 

לדעתי האישית, הנסיעה על הצד הרבה יותר מרשימה מ"מי מגיע ראשון לרמזור". מה גם שנסיעה לא בקו ישר דורשת, בדרך כלל, יותר יכולת/נסיון/כישורים מנסיעה ישרה והדבקת דוושת הגז לרצפה.

 

אני לא מגן על הS2000 כמו שאני לא מעודד את הוואגיות. פשוט נראה לי תמוה כל העיניין של השוואת רכבים כאשר רק עניין השגת המהירות המקסימלית או התאוצה היא האינדיקציה.

 

נהיגה היא הרבה יותר מנסיעה בקו ישר, וויכוח והשוואה בין רכבים כאשר בעיקרה עומדת עניין התאוצה היא מיותרת ושטותית כמעט כמו תיכוניסטים שמתלהבים מרכבי הליסינג של אבאל'ה.

 

ולעניין הדיון המקורי, בעיניי הוולסטר היא בדיוק כמו בפרסומת בעיתון- "בעלת ניחוח ספורטיבי". כמו שהix35 הוא לא בדיוק רכב שטח כך גם הוולסטר היא לא רכב ספורטיבי בעיקרו. רכב מדהים ביופיו ובחזותו. מקווה שתגיע גרסא ספורטיבית אמיתית, שתיתן מענה לכל מי שחפץ בכך.

 

 

אתה צודק במאה אחוז, פשוט כמה הודעות לפניך נוצר ויכוח על איזה מנוע יותר חזק בישורת ותו לא לכן הגבתי על הנושא הזה בלבד ולא הרחבתי על הרכבים בכללי(שגם שם יש חלוקה).

אתה אוהב רכבים על הצד, השני אוהב לדעת שהוא נותן להונדה S2000 "האגדית" בראש בישורת.

שוב, אנשים כותבים פה בפורום מה דעתם האישית על רכבים, אף אחד לא באמת יכול לקבוע איזה רכב יותר טוב כי שוב, כל אחד ומה שעושה לו טוב.

 

לגבי פותח השרשור, תעבור קצת עם הרכב, תבדוק אולי הכוח זה לא מה שיחסר לך, לזה מתרגלים. אולי שיפור במתלים יתן לך יותר כייף מאשר עוד איזה 10-15 כ"ס.

זאת המלצה דבילית, אבל עדיין היא הכי נכונה, גם לי לקח הרבה זמן להבין מה חסר לי בשירוקו, ממש לא 1000 ק"מ(יותר לכיוון ה20 אלף).

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי לקרוא את כל מה שרשמתם ערסים לייט עם ההונדות וילדי הוואגכל אחד יודע למה ברשותו רכב זה או אחר ואתם יודעים שאין סוף לשיפורים, אז תפתחו שרשור אחר לשטויות כי עד עכשיו היה פילטר צנרט צמיגים ותוכנה מעניין במה יבחר פותח השרשור ואך זה ישפיעה על הרכב!#תרשמו ביוטיוב גולף עם 900 HP רכב משופר מא עד ת הוא בטוח אוכל הונדה (אין קשר בין רכב סטנדרתי לרכב זה בכלל הוא נבנה על ידי בחור פשוט משוודיה אני חושב)# תרשמו ביוטיוב AMUSE S2000 GT 1 גם זה רכב ששונה כולו והרבה וואגיות כנראה מקבלות ממנו בראש.מה זה אומר? מה שוב להראות למי יש יותר גדול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם אנקדוטה:

 

מנוע ה-S2000 נחשב, לכשיצא, לאחד המנועים המרשימים שיוצרו אי פעם והוא זכה לאינסוף תשבוחות ושנים של זכיה במקום ה-1 בקטגוריית מנועי הבעירה הפנימית.

גם היום, עם התקדמות הטכנולוגיה, לא פשוט לייצר מנוע אטמוספרי עם יחס של 120 כ"ס ל-1000 סמ"ק בסביבת עבודה של 9000 סל"ד !!

 

דבר נוסף, מנוע VTEC של הונדה קבע היסטוריה בעולם הרכב כאשר מרבית מערכות תזמון השסתומים הקיימות כיום בכל הרכבים, מקורן במערכת ה-VTEC המקורית (כן, הונדה המציאו את זה לפני ה-VVT או ה-VVTI וכו').

 

עוד אגב,

עניין של התנהלות נכונה ומוצלחת מביאה את VW להוציא פטנט ראשון(וקבלת בלעדיות) לגיר רובוטי כפול המצמדים (DSG) בזמן של-BMW כבר היה אחד בשרוול, כמו גם למרצדס.

זה ממשיך גם במנועי ה-TSI, כאשר איתם יצאו בסערה מסיבית לשוק וקבעו רף חדש, לעומת השיתוף ב.מ.וו-פיז'ו שכבר חשבו ממקודם על מנוע מוגדש בנפח קטן (1.6 ליטר) אבל ישנו על האף או סתם לקחו את הפרויקט באיזי.

 

ולסיכום, ויכוח מיותר על 2 מיצרני הרכבים המשפיעים בעולם.

 

עוד אגב (הפעם רלוונטי),הסיפור של הולוסטר מזכיר לי את אותם ימים שאנשים רכשו את היונדאי קופה (המרשימה, גם הדור הראשון) והתאכזבו מכך שהרכב רק נראה כמו אבל לא נוסע כמו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכב של 110 אשח. מה אתם מצפים שהיא תהיה חורכת אספלט? שוב, מכמה וכמה מבחנים בחול דווקא אהבו את הרכב, אך לקחו את העניין בפרופורציות. כלומר עדיין, זה רק הדגם כניסה שלה לשוק, ולא הספורטיבית באמת (הטורבו שתצא זה כבר סיפור אחר). אז לקחת דברים בפרופורציה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת שלא מבין מדוע הדיון הזה בין ה-VAG ל-S2000 מתקיים...

 

נתונים יבשים מראים שבין 0-100:

הונדה S2000 מודל 2008 - 6 שניות (ויש כאלה שאומרים מעט פחות).

שירוקו 1.4TSI מודל 2010 - 8 שניות.

שירוקו 2.0TSI מודל 2010 - 6.9 שניות.

 

כעת, באיזה עולם שירוקו לוקחת את ה-S2000 בקו ישר (בין 0-100 כמובן)?

(אולי הנהג לא היה מיומן מספיק?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הכל בחיים זה נתונים יבשים.

חוץ מזה שאני דיברתי על תאוצות ביניים אחרי 100. מבטיח שב150 קמ״ש כבר יש פער של רכב לטובת השירוקו.

בשביל הקטע תסתכל ביוטיוב אולי מ0-100 ההונדה לוקחת אבל ב130 השירוקו מתחילה לקחת ובגדול.

תמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי, אתה לא יכול לקחת מאיזו נקודה או מהירות שבא לך ולהגיד "השירוקו לוקחת".

יש מרחקים מוסכמים ומדידות מקובלות..אם המצב היה הפוך, והשירוקו היתה לוקחת מ-0-100, היית אומר שהשירוקו לוקחת כי זה המדד המקובל לדעתך?

 

ורק למען הסר ספק:

 

Honda S2000

0-60mph: 5.8s

0-100mph: 14.3s

60-100mph: 8.5s

1/4 מייל: 14.3s

 

Volkswagen Scirocco 2.0 TSI

0-60mph: 7.2s

0-100mph: 18.0s

60-100mph: 10.8s

1/4 מייל: 15.34s

 

* כמובן שתיתכן סטייה מינורית של עשיריות השניה אך זה כמובן לא משפיע על התוצאה.

 

יש לך פה כל תאוצה ומדידת ביניים מקובלת, עכשיו תסביר לי שוב איך השירוקו (2.0!, אני לא מדבר בכלל על ה-1.4) לוקחת?

ולא, אין לי שירוקו או S2000.

 

2 הרכבים מצויינים וטובים בתחומם, אך פונים לקהל יעד שונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שבעתיד כל בעל וולוסטר שייכנס לפורום ויעשה חיפוש לשרשור "שיפורים לוולוסטר"

וימצא את השרשור הזה - יסיק ממנו המון ידע ותועלת...

 

:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נחזור למטרת הדיון.

 

בזה הסתיימו שידורינו על מהדורת פולקסווגן והונדה.

לילה טוב צופים יקרים, נוחו על משכבכם בשלום.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בכלל לא הבנתי מה כל העניין פה פותח השר כנראה כבר לא רוצה כלום עם בדיבורים האלה הוא הלך לגרד כסף לS2000

כדי לתת בראש לשירקו או להחליף את שלו לשירקו בכדי לתת בראש לS200 איזה כיף לו הלווי וכולם היו חיים לפי הראש שלכם מכובדי! כל עוד זה פורום רכב כללי הייתי מצפה ליותר סובלנות וסבלנת כלפי יצרנים אחרים וגם אם אינכם אוהבים אותם ומי שמדבר יותר מדי שיצא לערד יתפרק יתן או יקבל בראש מהרכב שאותו הוא גינה אז יחזור וירשום מי קיבל ממי כי אחרת אנחנו מורידים מרמה של הפורום כל פעם וואג הונדה וואג הונדה הוונדה פגיו אריקאית חרא? מה נסגר אנשים מכובדים גולשים פה וקוראים פה.

זה כמו שאינני יכול להוציאה מילה נגד BMW אבל כאשר ערס עשה פוזות בשכונה מול ילדות קטינות עם BMW שחורה

320I אוטומטית 2004 הבטחתי לו עם הפגיו 205 המצוקמקת והחמודה שלי מנוע כולה 106 ראלי (תרגישו הבדל במחיר וברמת הרכבי והשנים) הצאתו לו לקבל בראש בסיבוב בכדי להפסיק להציק ולהשתולל בשכונה זה ההסכם כי יש לו סתם רכב פוזה עם סמל הוא צחק לי בפנים אבל כשמילתי 98 וחיקיתי לו איפה שקבענו הוא לא הופיעה הצעתי לו כמה פעמים לרדת ממחלף אשדוד לכיוון ב"ש והוא לא בא, אז לפחות יצאה לי דבר טוב אחד שיותר אין 320 שחורה משתוללת בשכונה, אתם לא יודעים איזה מזל יש לילדים שמשחקים בכדור בשכונה בחניה.

אז מה נומאר ומה נגיד פגיו לוקחת BMW או אני פתחתי BMW אין לזה סוף לכן צריך לעזור לבחור ולא לדבר שטויות שכולם יראו, כי כל אחד והסט אפ שלו שהוא קנה והרכיב וזה מתאים לו לכן אין דבר כזה מי לוקח מה כי מחר אנ י מוסיף עוד משהו ועוד ועוד ואז מה?

תעזרו לבחור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1

 

מיונדאי שבעל הרכב סיפר על התרשמות מרכבים אחרים שבמקרה ציין הונדה סיויק ושירוקו

נהיה סלט של הונדה זה ככה וככה וVW זה ככה

די..

באמת,הונדה עגלה,וואגית מסריחה מה נהיה?

אני בעלים של אאודי ואני לא קם "להגן על כבודה" בגלל שטוב לי ברוך השם ואני מרוצה מאיך שהאוטו נוסע ואיך שאני מרגיש

יש לאבא שלי את הסיויק החדשה ונסעתי גם עליה,אז מה?

כל זמן שאין לכם מניות בחברה ואתם לא מרגישים נחותים ללא סיבה אין טעם לפתוח ויכוח מיותר

מי שמחפש יותר כח ימצא אותו גם בהונדה ובVW ובכול רכב אחר (גם יונדאי :wink:)

אז באמת חבל על הויכוח וחג שמח

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4582 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...