Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפורים אפשריים ליונדאי ולוסטר


nirs_weet
שימו לב! השרשור הזה בן 4582 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בין 250-550 ש"ח תלוי בחברה ומאיפה אתה קונה (EBAY או בארץ).

 

אתה יכול לבדוק גם על קוויק שיפט לרכב במידה וקיים (העברות הילוכים יותר קצרות = פחות איבוד כוח).

 

אגב, איך ההתנהגות של הרכב מבחינת אחיזה, יציבות וסיבובים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

Mugen היקר,

אפשר בבקשה לדעת בן כמה אתה ועל מה אתה נוהג? נראה לי שזה יבהיר פה הרבה דברים.

ואם נשים רגע בצד את רמת ההודעות וההתנסחות שלך,

אתה יורד על שרופי וואג אבל מדבר בעצמך כמו שרוף הונדה,

בלי שום קשר למציאות או לנושא השרשור.

 

ושאלה לפותח השרשור,

אם עכשיו יכולת להחזיר אחורה את הגלגל,

היית קונה שוב את הוולוסטר?

במסגרת התקציב של עד 115,000שח... כמובן! אין ספק בכלל שזה הרכב היחיד שנותן תמורה כה גדושה במחיר הנ"ל.

 

שלא ישתמע לשתי פנים, אני מחייך בכל פעם שאני מגיע לרכב שלי.

רק חבל שהחיוך לא עולה מחדש כאשר אני נכנס לכביש ריק באמצע הלילה ומתחיל ללחוץ... :)

איש איש באמונתו יחיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין 250-550 ש"ח תלוי בחברה ומאיפה אתה קונה (EBAY או בארץ).

 

אתה יכול לבדוק גם על קוויק שיפט לרכב במידה וקיים (העברות הילוכים יותר קצרות = פחות איבוד כוח).

 

אגב, איך ההתנהגות של הרכב מבחינת אחיזה, יציבות וסיבובים?

1. האחיזה מעולה - האוטו דבוק לאספלט ויושב ממש טוב על הכביש

2. בסעיף ההתנהגות, האוטו מרגיש קליל (יותר מדי?) - אולי זה גם בגלל ההגה החשמלי

3. הגה מת כמעט לגמרי - אין תקשורת בין העומס על הגלגלים לחישוק שבין הידיים

 

קיצר פוקוס היא לא וגם לא שירוקו. 8)

רכב מהנה ונוח סך הכל, בערבון מוגבל!

איש איש באמונתו יחיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד נקודה שאתה צריך לדעת שאתה נשוי, כל מכוניות ה2 דלתות די יורדות מהפרק. אלא אם כן אתה רוצה לנסוע ברכב יקר בתנאים ללא תנאים.

 

עשית קניה חכמה, וגם צריך לזכור שההבדל בין השירוקו ידני 122 כ'ס לבין הוולסטר זה 30-40K. לא כסף ? ;)

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ARK היא חברה שמיתמחה ביונדאי,שלח להם מייל ותראה לאן זה יוביל.

http://www.arkperformance.com/ProductDetails.asp?ProductCode=SM0700%2D303G

 

http://www.youtube.com/watch?v=Iyy9ftMd9Z8

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך השד הוואגי יוצא מהבקבוק כל פעם שמישהו חלילה אומר מילה בגנות אחד ממוצרי היצרן....

 

כולכם חכמים גדולים ומשווים לי שירוקו (גודשת וכנראה משופרת) ל-S2000 (אטמוספרית וכנראה סטנדרטית).

 

הונדה היא יצרן מנועים שהרוויח ביושר את שמו עוד לפני שפולקסוואגן ידעו שכל כך הרבה מנועי TSI "ימותו" כבר בשנה הראשונה אז תפסיקו לזבל את השכל, ואם אתם בכל זאת עושים את זה אז רצוי שזה יהיה למישהו לא יודע משהו מעבר ל"דור ה-TSI".

 

ההבדל בין מנועי ה-VTEC למנועי ה-TSI מאוד פשוט:

 

מנועי ה-TSI מגלים חוסר אמינות וקריסה עוד במצב סטוק, מנועי ה-VTEC מחזיקים גדישות והכפלות הספק על מנוע סגור ובאמינות ויש לכך לא מעט דוגמאות.

 

אלה היו 40 שניות עבור כל בעלי VAG שנוטים להתנפח בכל פעם שמישהו אמר מילה לא במקום.

 

לפותח השרשור,

 

קנית אחלה רכב, תפסיק לעשות כל פעם השוואות לרכבים אחרים כי לא תצא מזה (מחר תקנה שירוקו 1.4 כי היא הרגישה יותר חזקה ופתאום תלחץ עם מישהו עם גולף GTI שיתן לך בראש, תלך להחליף ?).

 

תהנה מהרכב שיש לך, אל תגרר לכל שטות שהפורום לפעמים ינסה לגרור אותך (בין אם לגרור אותך בלשונך או לגרום לך לעשות מעשים מטופשים כמו ללכת ולהחליף חצי רכב כדי שהוא יישמע יותר טוב).

 

קנית רכב מדליק ומיוחד, תהנה ממנו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השירוקו לא הייתה משופרת, למעשה היה לה אז 1800 ק"מ.

מנועי ה1.8t וה2.0t ידועים כבין המנועים האמינים ביותר שיוצרו איי פעם.

גם הדיזלים לא נופלים, תראה דוגמא את הטוארג שלי, שהוא כן משופר עם ק"מ מכובד ביותר נוסע ללא דפיקות בגיר ועושה בערך 8 וחצי שניות למאה.

תמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אם כך אני מניח שהS2000 לא הייתה במצב כל כך טוב.

מספיק שהכיוון שסתומים הוא טיפה פחות ממושלם, וכבר המנוע הזה מפיק הרבה פחות מה240 כ"ס המקוריים איתם הוא בא.

שירוקו סטנדרטית אולי עומדת עם S2000, לא יותר מזה.

משופרת (אפילו קלות) זה כבר סיפור אחר. (וגם רק מנוע ה2.0)

 

בכל מקרה הייתי מעדיף את ההונדה. רכב מדהים!

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק מה שעידן רשם. אל תיגרר לויכוחי הפורום, וכמו שרשמתי לך בהתחלה תהנה מהרכב, תלמד להכיר אותו ואת המגבלות, ואח"כ אם לא יספיק לך, תחפש שיפורים אפשריים.

בכל מקרה, לא חסר סרטונים של אינטגרות שמביאות בראש לשירוקו R. אז אין פה עניין חד משמעי כפי שכל חובבי ה-VAG רושמים "אמרה לה ביי ביי".

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם דעה ניטרלית לחלוטין ..

יצא לי לראות כמה סרטונים ביוטיוב של שירוקו לוחצת עם טייפ אר והשירוקו אמרה לה ביי ביי

 

פותח השרשור - תתחדש אוטו מדהים !!

 

 

שני הרכבים היו סטנדרט?

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך השד הוואגי יוצא מהבקבוק כל פעם שמישהו חלילה אומר מילה בגנות אחד ממוצרי היצרן....

 

כולכם חכמים גדולים ומשווים לי שירוקו (גודשת וכנראה משופרת) ל-S2000 (אטמוספרית וכנראה סטנדרטית).

 

הונדה היא יצרן מנועים שהרוויח ביושר את שמו עוד לפני שפולקסוואגן ידעו שכל כך הרבה מנועי TSI "ימותו" כבר בשנה הראשונה אז תפסיקו לזבל את השכל, ואם אתם בכל זאת עושים את זה אז רצוי שזה יהיה למישהו לא יודע משהו מעבר ל"דור ה-TSI".

 

ההבדל בין מנועי ה-VTEC למנועי ה-TSI מאוד פשוט:

 

מנועי ה-TSI מגלים חוסר אמינות וקריסה עוד במצב סטוק, מנועי ה-VTEC מחזיקים גדישות והכפלות הספק על מנוע סגור ובאמינות ויש לכך לא מעט דוגמאות.

 

אלה היו 40 שניות עבור כל בעלי VAG שנוטים להתנפח בכל פעם שמישהו אמר מילה לא במקום.

 

לפותח השרשור,

 

קנית אחלה רכב, תפסיק לעשות כל פעם השוואות לרכבים אחרים כי לא תצא מזה (מחר תקנה שירוקו 1.4 כי היא הרגישה יותר חזקה ופתאום תלחץ עם מישהו עם גולף GTI שיתן לך בראש, תלך להחליף ?).

 

תהנה מהרכב שיש לך, אל תגרר לכל שטות שהפורום לפעמים ינסה לגרור אותך (בין אם לגרור אותך בלשונך או לגרום לך לעשות מעשים מטופשים כמו ללכת ולהחליף חצי רכב כדי שהוא יישמע יותר טוב).

 

קנית רכב מדליק ומיוחד, תהנה ממנו.

 

היית יכול לטעון הרבה טיעונים - בחרת ללכת לטיעון הטפשי ביותר. "מנועי ה TSI קורסים"

אולי שמת לב, באופן סיסטמטי אני מגיב לאנשים שמדברים שטויות. במנוע TSI מאוד ספציפי היתה בעיה בעקבות תוכנה בעייתית מהיצרן והבעיה תוקנה. למה אתה לא מציין את זה? חבל שאתה ממשיך להפיץ שטויות.

 

אתה באמת יכול להגיד ש 2.0 TSI "מגלה חוסר אמינות וקריסה עוד במצב סטוק" ? גם אם תגיד, לא תוכל להיות רחוק יותר מהמציאות.

כנ"ל לגבי 1.8. לגבי 1.2 אני לא יודע להגיד, ולגבי 1.4 סודרו בעיות התוכנה כבר בסוף 2009.

 

תעשה מחקר בפעם הבאה ואל תדבר שטויות כי זה הופך אותך ללא כל כך שונה מהאנשים שעליהם אתה מתעצבן.

 

המציאות אגב מראה שהקונצרן שהתנגחת בו עכשיו הוביל מהפכה ששאר יצרני הרכב עכשיו משחקים ב CATCH UP בשביל להגיע אליה. העולם עובר למנועים קטנים מוגדשים עם הזרקה ישירה וגיר רובוטי בעל שני מצמדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על אותה מהפכה שבגללה הקונצרן שוקל לזנוח את מנועי ה-TSI ?

 

לך לכל בעלי הרכבים שהחליפו מנועים אחרי פחות משנה ותספר להם את הסיפורי אלף לילה ולילה, אני בטוח שזה יעניין אותם.

בשורה התחתונה, מנועי ה-vtec מוכחים לאורך הרבה יותר זמן ממנועי הטי אס איי ומתמודדים עם שיפורים טוב יותר.

אתה יכול להתווכח על זה או לחילופין לקרוא קצת לפני שאתה קופץ.

עוד כשיצאו המנועים האלה (שהם מנועים טובים לכל הדעות) הרבה תהו לגבי אמינותם לאורך זמן, מבחן הזמן הוכיח שלא צריך להמתין עשרות שנים כדי לקבל תשובות.

 

שוב, הם מנועים טובים אבל לא כאלה אמינים ורחוקים מלהוכיח את עצמם כמו מנועי הויטק.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב פעם, תקראו ותחזרו אלי .... לא מהלל אף חברת רכבים אתם פשוט זורקים דברים שאתם לא יודעים.

וכן גם אם שירוקו 2.0 עם צי'פ או כל הצעצועים האלה לא תנצח את ה TYPE R 2.0 אטמוספרי סטוק .

 

עריכה: http://8thcivic.com (פורום אמריקאי ,תסרקו קצת מה שיש לו להציע ותבקשו סליחה על זה שאתם יהירים בהודעה פרטית , תודה )

 

בדרך כלל אני לא נכנס לוויכוחים כאלו, ואני ממש לא חובב שירוקו, אבל איך בדיוק טייפ אר סטנדרטית תשיג שירוקו 2.0 עם צי'פ?

לא בקו ישר, לא בסיבוב ולא בעלות. הטייפ אר תישאר הרבה מאחורה. כסטוק השירוקו מהירה יותר. לגבי S2000. אני נסעתי בוואג 1.4 TSI עם צי'פ, שלקחה 2 מכוניות קדימה S2000 משופרת (של חבר פורום פה) במצב חדש, עד 140 קמש. וזה על מצב אוטומט בוואג. (אחר כך אין מומנט.) הוואג הייתה עם 2 אנשים וכלב. והS2000 הייתה עם נהג צנום ונמוך.

 

הונדה זה לא סאגה ומי שסוגד לה אלו בדרך כלל ילדים וחבר העמים. מבחינת יכולות, פה זה לא מהיר ועצבני 1. הונדה היא כבר ממש לא. מה שגם הטייפ אר של הדור האחרון היא כשלון מובהק (וזה גם טופ גיר אומרים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4582 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...