Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאיפה להתחיל איתך תגיד לי? חיי בלה לה לנד? לך תעשה סיבוב על רכב אמיתי ותחזור אלי.

נתחיל עם זה שאני אקרא דבר אחד או שניים על הונדה, אף אחד לא זלזל בהונדה שלך אבל אגדית היא לא. תהיה בטוח.

s2000 אגדית בשבילך? יופי. היא אכלה אבק מהגרמנית המסריחה של חבר (שירוקו 2.0)

עצם זה שאתה אומר שגרמניות מסריחות מראה שאתה לא מבין כלום מהחיים שלך.

 

שירוקו 2.0 ? על מי אתה משקר גבר? גם טייפ ר וגם S2000 משתינות על השירוקו בקשת רחבה.

אני לא הבעלים של הונדה ישראל אני לא נפגע אני אומר לך שלפני שאתה פותח את הפה שלך תבדוק בנושא.

 

וכן , הגרמניות,המשעממות והמסריחות האלה זה סתם רכבים לצעירים עשירים או לגברים בגיל העמידה שלא יכולים להרשות פורשה.

רכב שרואה מוסך כל יום שני וחמישי אפילו שזה אמור להיות אמין וכו'.. (שירוקו,וכל צי הטורבו ).

Honda Civic Mugen RR

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בגלל שהרכב באחריות ישנן שלושה אפשרויות שיכול להיות שישפרו מעט את המצב:

1. תוכנה - סביר להניח שלא זמינה כרגע תוכנה לרכב שלך כי הוא חדש בשוק אבל שווה לעקוב וליצור קשר עם הסדנאות.

2. צמיגים - אני מתפלא איך לא רשמו לפניי, איזה צמיגים מגיעים עם הרכב? יכול להיות שאם תשקיע בסט איכותי של צמיגים, הרכב ירגיש אחרת (יותר טוב).

3. פילטר אינבוקס - לא יודע עד כמה זה ייתן שיפור שיורגש אבל שווה לנסות להחליף את הפילטר המקורי מנייר לפילטר אינבוקס אפטר מרקט מחברה ידועה (K&N, SIMOTA, PIPERCROSS), בגדול הרכב אמור לנשום יותר טוב במיוחד בסל"ד גבוה ותחושת דוושה יותר חדה.

 

כל האופציות הללו לא אמורות להפריע לך לאחריות היצרן, מה גם שתמיד ניתן להחזיר הכל לקדמותו.

 

אבל אני בכל זאת בדעה שקודם כל תלמד את הרכב (בכל זאת רכב חדש)...

 

בהצלחה ותתחדש :-)

פורסם
ועל זה נאמר על תסכל על הקנקן אלא על מה שבתוכו.

היונדאי אומנם רכב יפה מאוד ואין בזה ספק בכלל (ראיתי אחד כזה חדש לפני 3 ימים על הנגרר מובל לסוכנות) , אבל זה כל מה שיש לרכב. רכב חלש שאנשים שרגילים לשמוע 80 כ"ס במנוע 1.4 אטמוספרי ייתלהבו ביותר מ140 כ"ס (למרות שזה נתון יצרן וכמו שאנחנו יודעים יצרנים אוהבים להגזים, לטובתם כמובן). קיצר תהנה מרכב יפה, בחורות יפות לא מבינות אם יש לך 140 כ"ס או 440 כ"ס אם יש לך פילטר פתוח או דוד אחורי של רמוס (לפחות רוב הבנות), ותתחדש :-)

גבר, אני נשוי...

איש איש באמונתו יחיה

פורסם
שירוקו 2.0 ? על מי אתה משקר גבר? גם טייפ ר וגם S2000 משתינות על השירוקו בקשת רחבה.

אני לא הבעלים של הונדה ישראל אני לא נפגע אני אומר לך שלפני שאתה פותח את הפה שלך תבדוק בנושא.

 

וכן , הגרמניות,המשעממות והמסריחות האלה זה סתם רכבים לצעירים עשירים או לגברים בגיל העמידה שלא יכולים להרשות פורשה.

רכב שרואה מוסך כל יום שני וחמישי אפילו שזה אמור להיות אמין וכו'.. (שירוקו,וכל צי הטורבו ).

 

מכוניות לא אמינות? אתה רוצה לדעת כמה ק״מ הטוארג שלי עשה?? 285000 ק״מ ועוד יש לו צ׳יפ

ושקרן אני לא. זו הייתה s2000 לבנה באיילון לכיוון הרצליה. אולי הבחור בפורום ויוכיח שאני לא משקר. אחרי100 השירוקו פשוט לקחה. ממש ככה

חג שמח

תמיר.

פורסם

 

וכן , הגרמניות,המשעממות והמסריחות האלה זה סתם רכבים לצעירים עשירים או לגברים בגיל העמידה שלא יכולים להרשות פורשה.

רכב שרואה מוסך כל יום שני וחמישי אפילו שזה אמור להיות אמין וכו'.. (שירוקו,וכל צי הטורבו ).

 

בחיי שאתה נשמע כמו ילד בן 15 שמאמין לכל שטות שמישהו פולט.

מעניין שהתאורים שאתה רושם פה דווקא מתאימים יותר ליפניות מאשר לגרמניות.

בטח את המרוצים האמתיים ראית רק ביוטיוב וביצעת כאלה במציאות רק מול מזדה 3 וחבריה לקבוצה.

תעשה טובה ותעבור לפורום שיפורים בFXP כי בקרספורום אני נשמע כמו בדיחה לא מצחיקה.

 

חג שמח.:-D

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
גבר, אני נשוי...

 

לא יכולתי לדעת שאתה נשוי, בכל מקרה רכב ספורט זה ממש לא. 17 קג״מ ב4800 סל״ד זה נחמד בשביל רכב משפחתי ולא מעבר.

אינני מומחה בתחום הרכב, נא לקחת כל מה שנרשם ע"י בערבון מוגבל. אין להתייחס לרשום כעל מידע אמין ומדוייק אלא כעל מידע של חובב רכב בלבד!

פורסם
תגיד לי אתה חיי בלה לה לנד?

אין לך מושג על שום דבר(תקרא דבר או שתיים על הונדה ותחזור אלי),בטח עוד אחד שתקוע בגרמניות המסריחות האלה.

מדבר על אוטו לפני 12 שנים לא כאילו זה פורשה.. על זה שיונדאי בד"כ לא מאכזבות,אמינות במחיר זול ונתנות לך מה שאתה משלם!.

 

סע סע

 

שמע, אחד החסרונות במקום וירטואלי שאתה לא יודע מול מי אתה עומד ואת מי אתה שולח "ללמוד".

 

אני אומר לך ברוח טובה - אתה עושה מעצמך צחוק. ממליץ לך להפסיק את זה כאן.

 

קבל את עצתי, לא תקבל - לא כזה אכפת לי.

פורסם

שוב פעם, תקראו ותחזרו אלי .... לא מהלל אף חברת רכבים אתם פשוט זורקים דברים שאתם לא יודעים.

וכן גם אם שירוקו 2.0 עם צי'פ או כל הצעצועים האלה לא תנצח את ה TYPE R 2.0 אטמוספרי סטוק .

 

עריכה: http://8thcivic.com (פורום אמריקאי ,תסרקו קצת מה שיש לו להציע ותבקשו סליחה על זה שאתם יהירים בהודעה פרטית , תודה )

Honda Civic Mugen RR

פורסם
תגיד לי אתה חיי בלה לה לנד?

אין לך מושג על שום דבר(תקרא דבר או שתיים על הונדה ותחזור אלי),בטח עוד אחד שתקוע בגרמניות המסריחות האלה.

מדבר על אוטו לפני 12 שנים לא כאילו זה פורשה.. על זה שיונדאי בד"כ לא מאכזבות,אמינות במחיר זול ונתנות לך מה שאתה משלם!.

 

סע סע

 

דבר יפה.

 

הוולוסטר של פותח השרשור חדשה, המנוע עדיין לא נפתח, קח את הזמן ותהנה.

 

הונדה הינה יצרן מנועים מעולה, יש לי מנוע הונדה במכסחת דשא, אבל ה1.8 לא בדיוק מנוע יוצא דופן, מנוע.

 

הוולוסטר חדשה בשוק, אני מחכה לתערוכת סימה הקרובה, שם מספר סדנאות אמורות להציג את מרכולתם לוולוסטר.

ARK כבר הלבישו טורבו למנוע ה1.6 וההספק עלה ל210 כ"ס, בנוסף יש קיט בלמים ומתלים של הסדנא.

ark-veloster-1.jpg

 

קצת אחרי ההשקה של הג'נסיס קופה הגיעה תערוכת סימה, מאז כבר עבר לא מעט זמן והיום יש כבר קיט למנוע ה2 ליטר טורבו שמעלה את ההספק למעל ה500 כ"ס.

haters will hate

פורסם
דבר יפה.

 

 

אני מדבר מעולה.

כל מי שחושב שהוא חכם גדול שלא יבלבל תשכל .

וזה שיש לך מנוע במכסחת דשא של הונדה לא קשור לנושא בכלל.

 

אפאחד לא אמר שהמנוע 1.8 זה הכי טוב בעולם , השווה בין 2 מנועים,קיבל תשובה; ואיך לא כל שרופי ה וואג היו חייבים להגיב.

 

***ראית את ולוסטר הזאת עכשיו אוטו מדהים ביופי באמת חבל"ז לפחות בישראל זה לא משנה כמה כוח סוס יש לך .

Honda Civic Mugen RR

פורסם

Mugen היקר,

אפשר בבקשה לדעת בן כמה אתה ועל מה אתה נוהג? נראה לי שזה יבהיר פה הרבה דברים.

ואם נשים רגע בצד את רמת ההודעות וההתנסחות שלך,

אתה יורד על שרופי וואג אבל מדבר בעצמך כמו שרוף הונדה,

בלי שום קשר למציאות או לנושא השרשור.

 

ושאלה לפותח השרשור,

אם עכשיו יכולת להחזיר אחורה את הגלגל,

היית קונה שוב את הוולוסטר?

פורסם

איך משיפורים אפשריים לולוסטר הגענו ל-VAGיות VS הונדות? :roll:

 

פילטר אינבוקס - לא יודע עד כמה זה ייתן שיפור שיורגש אבל שווה לנסות להחליף את הפילטר המקורי מנייר לפילטר אינבוקס אפטר מרקט מחברה ידועה (K&N, SIMOTA, PIPERCROSS), בגדול הרכב אמור לנשום יותר טוב במיוחד בסל"ד גבוה ותחושת דוושה יותר חדה.

 

דניאל, כמה אמור לעלות פילטר כזה? (הערכה כמובן).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אני מדבר מעולה.

כל מי שחושב שהוא חכם גדול שלא יבלבל תשכל .

וזה שיש לך מנוע במכסחת דשא של הונדה לא קשור לנושא בכלל.

 

אפאחד לא אמר שהמנוע 1.8 זה הכי טוב בעולם , השווה בין 2 מנועים,קיבל תשובה; ואיך לא כל שרופי ה וואג היו חייבים להגיב.

 

***ראית את ולוסטר הזאת עכשיו אוטו מדהים ביופי באמת חבל"ז לפחות בישראל זה לא משנה כמה כוח סוס יש לך .

 

זה דווקא קשור לנושא כי אני מעריך מאוד את הונדה כיצרן מנועים.

 

אני לא חובב VAG, אבל אני גם לא חובב הונדה מי יודע מה, מכוניות בינוניות משהו, והתמחור בארץ אותו סיפור כמו פולקסוואגן, הזוי מאוד.

haters will hate

פורסם

עם דעה ניטרלית לחלוטין ..

יצא לי לראות כמה סרטונים ביוטיוב של שירוקו לוחצת עם טייפ אר והשירוקו אמרה לה ביי ביי

 

פותח השרשור - תתחדש אוטו מדהים !!


×
×
  • תוכן חדש...