Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

https://blog.google/products/search/google-circle-to-search-android/

 

וברגע שאתכ מעתיק משהו, מיד קופצת חלונית שמאפשרת לשתף את מה שהעתקת לכל אפליקציה אחרת בטלפון 

 

https://support.google.com/pixelphone/answer/15283615?hl=en

 

ויש לו בנוסף את רב הפונקציונליות שהייתה באסיסטנט, כמו לקבוע פגישות, תזכורות, שעון, אנשי קשר, ניווט וכו'

רק הוטספוט הוא עוד לא מפעיל לי 

 

גם הממדק עצמו נהיה נאה יותר בזמן האחרון 

 

רק הטלפונים של גוגל נהיו יקרים יותר...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 28 דקות, mrmiki1234 כתב:

כמה הוא יעלה בארץ? כבר במחיר של אייפון 15 או 16 בספטמבר הקרוב

 

לא בדקתי את השילוב של AI וסירי ואני גם לא יודע איך עובד השילוב עם אפליקצית Ai במקום הג׳מיני המובנה בפיקסל, אבל היום אני משתמש בפונקציונאליות שמציע השילוב הזה בפיקסל, וזה נוח. יכול להיות שיש אפשרות להשיג אותה פונקציונאליות בדרכים אחרות, שהן לא פחות נוחות.

סתם דוגמא מאתמול, מקבל ממישהו טבלה מצולמת שהוא רוצה כטקסט. בגלל שבעבודה חסמו את כל כלי ה-Ai, הטלפון הוא הכלי המיידי הכי נוח לבצע פעולות כאלו.

מעתיק את הטקסט ישירות מהמסך (ה-circle to search מאפשר), עובר לג׳מיני, מבקש שיכין מהטקסט טבלת אקסל, ושולח בחזרה. לקח כלום זמן.

יכול להיות שאפשר גם לקחת את הצילום ישר לג׳מיני. לא ניסיתי.

 

במקרה אחר ההעברה לטקסט מהמסך לא עבדה טוב (טבלה עקומה) ורק chat gpt הצליח לקחת את קובץ הצילום עצמו והפך אותו מיידי לטבלה, במחשב שלי. יכול להיות שגם זה יעבוד טוב בטלפון עם האפליקציה של גפט.

 

לאייפון תמיד יש את היתרון התיאורטי של מעבד יותר חזק משמעותית, אבל כרגע אני לא מרגיש שום בעיית ביצועים בפיקסל 7, לשימושים שלי.

במיידי אין לי שום כוונה להחליף מכשיר, אבל בגלל שיש לי מק (וכנראה גם יהיה בהמשך), אני תמיד בודק מה אפל מציעה. 

  • מעניין 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אה, נחמד. עובד גם בסמסונג ה circle to search.

חבל שאנדרואיד אוטו עדיין תקוע על גוגל אסיסטנט.

אפילו העוזרת הקולית של byd מזהה טוב יותר את השמות שאני מבקש לחייג.

פורסם
לפני כשעה, mrmiki1234 כתב:

כמה הוא יעלה בארץ? כבר במחיר של אייפון 15 או 16 בספטמבר הקרוב

 

מלשפוט את התנודות של מחירי האייפון 16 כשהוא רק יצא, תצפה למחיר של סביב ה-2500 עבור ה-16e 

אולי במדינות שקונים תמיד מהאתר של אפל התמחור עוד איכשהו הגיוני, אבל לא בישראל. זה אותו מחיר של האייפון 15 היום. 

פורסם
בתאריך 7.2.2025 בשעה 09:19, `Infinity כתב:

מישהו יכול להסביר לי מה ההגיון של למכור טלפון משומש ביותר ממה הוא נמכר כחדש?

 

רציתי לקנות s25u חדש אבל בגלל שהוא דשדש במקום החלטתי לחסוך בהוצאה ולקנות s24u משומש.

 

בזאפ המחיר הכי זול 3330 שח (ואני די בטוח שבחנויות פיזית אחרי מיקוח ירדו עוד קצת)

 

בלוחות מבקשים על משומש 3000-3500 שח.

אחרי שבועיים של חיפושים

לא הצלחתי למצוא S24 אולטרה משומש במחיר הגיוני.

מפה לשם קפצה לי מודעה של S25 אולטרה - הבחור קנה אותו ומכר אותו יומיים אחרי שקיבל - סיכמנו על מחיר שקרוב מאוד למחיר שמבקשים על 24 משומש בן שנה.

 

חוץ מהמסך, וזריזות הטלפון - אני לא מרגיש איזה שינוי מטורף בין ה S25 אולטרה ל S22 (הדגם הקטן) שהיה לי.

ONE UI7 מרגיש יותר כמו איזה רענון קוסמטי נחמד.

בAI/GEMENI וSPEN עוד לא יצא לי להשתמש.

 

המעבר בין המכשירים היה לא פשוט,

היה בעיית באחזור הגיבוי של הוואטסאפ, בזבזתי על זה שעות על גבי שעות.

האפליקציה של המזגן משום מה לא עובדת - עדיין לא פענחתי למה.

גם לוקח לא מעט זמן להכנס לכל אפליקציה, ויש לי לא מעט כאלה, איכשהו לכל מוצר חשמלי בבית יש אפליקציה נפרדת ורק עכשיו גיליתי עד כמה זה מגוחך (מזגנים, קומקום, מכונת כביסה, רדיאטור, גופי תאורה, שואב אבק...).

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
בתאריך 20.2.2025 בשעה 08:26, falou כתב:

 

לא בדקתי את השילוב של AI וסירי ואני גם לא יודע איך עובד השילוב עם אפליקצית Ai במקום הג׳מיני המובנה בפיקסל, אבל היום אני משתמש בפונקציונאליות שמציע השילוב הזה בפיקסל, וזה נוח. יכול להיות שיש אפשרות להשיג אותה פונקציונאליות בדרכים אחרות, שהן לא פחות נוחות.

סתם דוגמא מאתמול, מקבל ממישהו טבלה מצולמת שהוא רוצה כטקסט. בגלל שבעבודה חסמו את כל כלי ה-Ai, הטלפון הוא הכלי המיידי הכי נוח לבצע פעולות כאלו.

מעתיק את הטקסט ישירות מהמסך (ה-circle to search מאפשר), עובר לג׳מיני, מבקש שיכין מהטקסט טבלת אקסל, ושולח בחזרה. לקח כלום זמן.

יכול להיות שאפשר גם לקחת את הצילום ישר לג׳מיני. לא ניסיתי.

 

במקרה אחר ההעברה לטקסט מהמסך לא עבדה טוב (טבלה עקומה) ורק chat gpt הצליח לקחת את קובץ הצילום עצמו והפך אותו מיידי לטבלה, במחשב שלי. יכול להיות שגם זה יעבוד טוב בטלפון עם האפליקציה של גפט.

 

לאייפון תמיד יש את היתרון התיאורטי של מעבד יותר חזק משמעותית, אבל כרגע אני לא מרגיש שום בעיית ביצועים בפיקסל 7, לשימושים שלי.

במיידי אין לי שום כוונה להחליף מכשיר, אבל בגלל שיש לי מק (וכנראה גם יהיה בהמשך), אני תמיד בודק מה אפל מציעה. 

 

אנדרואיד בגדול עובד בסדר. עד שלא. ונתקע. אני הרבה שנים עם אנדרואיד ומה שהביא אותי לשקול היו כמה חודשים שווטצאפ עבד באופן איטי מאוד, ואפליקציות אחרות של חניה וכאלה נתקעו (שלא לדבר על מצלמה שנתקעת). מקבוק זאת דוגמא מצוינת- זה צעצוע שאי אפשר לקסטם אותו, אבל הוא או עובד או כבוי. אין מצב ביניים- נתקע, חושב ועוד

כנ'ל לגבי MIRRORING

פורסם
לפני 43 דקות, mrmiki1234 כתב:

 

אנדרואיד בגדול עובד בסדר. עד שלא. ונתקע. אני הרבה שנים עם אנדרואיד ומה שהביא אותי לשקול היו כמה חודשים שווטצאפ עבד באופן איטי מאוד, ואפליקציות אחרות של חניה וכאלה נתקעו (שלא לדבר על מצלמה שנתקעת). מקבוק זאת דוגמא מצוינת- זה צעצוע שאי אפשר לקסטם אותו, אבל הוא או עובד או כבוי. אין מצב ביניים- נתקע, חושב ועוד

כנ'ל לגבי MIRRORING

במציאות של היום אנדרואיד זה לא מערכת אחת, אלא משפחה של מערכות הפעלה. כל יצרן והאיכות שלו. לדוגמא בחוויה שלי האנדרואיד של 1+ הוא זוועה. מצד שני האנדרואיד של סמסונג עובד נהדר, לפחות ב6 שנים האחרונות. 

 

כנ"ל לגבי האמירה שלך לגבי מקבוק.. תאמין לי שאפשר להעמיס אותו מספיק בשביל לחוות איטיות ומצבים שהוא "חושב".. עניין של רצון, או צורך. ואני עובד על המקבוק הכי חזק שכסף יכול לקנות היום. 

קיצר אין שחור ולבן.

יום טוב גם לך

פורסם

I’m @mrmiki1234 איזה אנדרואיד? הייתי 5-6 שנים עם אנדרואיד של שיומי. זוועה, במיוחד כשהיה צורך ב-GPS. לפני 5 שנים עברתי לסמסונג והשתפר ב-6 דרגות. ארועים נדירים מאוד של אי התחברות ללווינים ביציאה מבניין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 21.2.2025 בשעה 15:02, Igalz כתב:

במציאות של היום אנדרואיד זה לא מערכת אחת, אלא משפחה של מערכות הפעלה. כל יצרן והאיכות שלו. לדוגמא בחוויה שלי האנדרואיד של 1+ הוא זוועה. מצד שני האנדרואיד של סמסונג עובד נהדר, לפחות ב6 שנים האחרונות. 

 

כנ"ל לגבי האמירה שלך לגבי מקבוק.. תאמין לי שאפשר להעמיס אותו מספיק בשביל לחוות איטיות ומצבים שהוא "חושב".. עניין של רצון, או צורך. ואני עובד על המקבוק הכי חזק שכסף יכול לקנות היום. 

קיצר אין שחור ולבן.

 

דווקא אני מכיר הרבה אנשים שנשבעים בחוויה של 1+. לגבי מקבוק, אלא אם כן זה לערוך סרטים ב8K, אני עוד לא נתקלתי.. 

אבל זה באמת הכל אינדיוידואלי

בתאריך 21.2.2025 בשעה 15:27, sperial כתב:

I’m @mrmiki1234 איזה אנדרואיד? הייתי 5-6 שנים עם אנדרואיד של שיומי. זוועה, במיוחד כשהיה צורך ב-GPS. לפני 5 שנים עברתי לסמסונג והשתפר ב-6 דרגות. ארועים נדירים מאוד של אי התחברות ללווינים ביציאה מבניין.

 

אני מתייחס לסמסונג, מכשיר חדיש מסדרת S שקרטע. 

פורסם
בתאריך 21.2.2025 בשעה 14:19, mrmiki1234 כתב:

 

אנדרואיד בגדול עובד בסדר. עד שלא. ונתקע. אני הרבה שנים עם אנדרואיד ומה שהביא אותי לשקול היו כמה חודשים שווטצאפ עבד באופן איטי מאוד, ואפליקציות אחרות של חניה וכאלה נתקעו (שלא לדבר על מצלמה שנתקעת). מקבוק זאת דוגמא מצוינת- זה צעצוע שאי אפשר לקסטם אותו, אבל הוא או עובד או כבוי. אין מצב ביניים- נתקע, חושב ועוד

כנ'ל לגבי MIRRORING

 

באנדרואיד שומדבר לא נתקע ומק אפשר לקסטם ולא נתקע אף פעם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
בתאריך 12.11.2021 בשעה 08:53, Shmelov כתב:

כמו כל שנה, מעדכן אתכם! 😜

כבר 3 שבועות עם האייפון 13 החדש, תענוג!

ה-12 נמכר תוך שעה וחצי (שיא חדש) אחרי 10 חודשים ב-600 ש"ח פחות ממה שנקנה חדש.

גם ה-11 הקודם וה-X שלפניו נמכרו תוך יום ב-700 ש"ח פחות מחדש.

אנשים מסתכלים על מחיר קניה, זו טעות. הרי מה שמשנה זה כמה עולה לי בחודש.

צריך להיות עשיר כדי להחזיק אנדרואיד קצה. ירידת ערך כמו של וולוו ואלפא.

שישי שמח לכולם! 📲

 

בתאריך 27.10.2022 בשעה 14:21, Shmelov כתב:

 

קצת יותר מחודש עם האייפון 14 פרו הסגול והחמוד, פינוק! 💯

השנה נשבר שיא במחיר מכירה, ה-13 נמכר תוך שעות ספורות ב-300 ש"ח פחות ממה ששילמתי עליו חדש (באילת). שווה לא? 😉

להגיד את האמת? אחרי שאפל הפסיקו לשחק עם הגדלים של המסכים בשנים האחרונות ואחרי שהפסיקו עם כפתור הבית, לא באמת יש הבדלים מורגשים בין המכשירים. גם בשאר החברות אין באמת בשורה, אבל עדיין נתחדש כל שנה כי זה כיף!

חמישי שמח לכולם! 📲

 

 

 

 

בתאריך 12.11.2023 בשעה 18:50, Shmelov כתב:

חודש וטיפה עם האייפון 15 פרו.

הטלפון מרגיש קל יותר ומעוגל יותר בפינות מקודמו (אבל לא עגול כמו ב-11), מה שמשפר בשבילי את חווית השימוש, אני הולך בלי מגן וכיסויים.

שידרוגים קלילים בלבד, כמו בכל שנה. גם אצל המתחרים, אין בשורה של ממש.

המחירים עלו בכ-600 ש"ח בגלל עליית הדולר ועדיין, כמו כל שנה, אנשים סיימו את המלאים תוך שניות. לקחו כל מה שיש, העיקר לקנות, ככה זה הרגיש לי לפחות.

 

 

 

 

היום חוגג 4 חודשים בדיוק עם ה-16 פרו, כמה רשמים:

הפעם, בניגוד לפעמים הקודמות, אני כן מרגיש הבדלים שהם מהותיים לי אישית. קודם כל הגדילו את המסך ב-0.2 אינץ' ואני מרגיש את זה, הסוללה מחזיקה לי בקלות יום שלם ואפילו יום וחצי (בין 2-3 שעות יותר מהקודם, בשימושים שלי), מרגישים שאפל משתמשים הפעם במערך הצילום של הפרו מקס עם עדשת הטלפוטו X5 בפרו הרגיל ואני משתמש לא מעט בזום ומרגיש הבדל לא מבוטל בחדות, הסאונד מהרמקולים השתפר באופן מורגש (ב-15 הייתי מגביר כמעט עד הסוף בסביבה רועשת וב-16 מספיק קצת מעל החצי ושומעים מעולה, אין צורך ביותר), קבצים כבדים של העבודה עם המון דאטה הוא פותח חלק ומהר יותר מהקודם, נוסף עוד כפתור שרגיש לעוצמת לחיצה ואפשר גם לגלול בעזרתו והוא מפעיל ישירות את המצלמה כך שלי לפחות הוא חוסך זמן בהפעלת המצלמה (כפתור ה"אקשן" מוגדר אצלי להפעיל מצב שקט) וזה גורם לי לא להתעצל כמו פעם לשלוף ולצלם מהר משהו רנדומלי, ודבר אחרון זה שכמעט אין לי טעויות הקלדה ביחס ל-15 (תיקון אוטומטי תמיד היה מכובה) וזה נראה שאפל שיפרו את הרגישות/דיוק של המסך או משהו בסגנון כי נראה לי שלגודל המסך אין באמת קשר לזה ואין לי הסבר אחר (גם האישה ששדרגה לפני שבועיים-שלושה ל-16 פרו אמרה ישר שהיא מרגישה את זה מבלי שהוצאתי מילה).

ה-14 פרו נמכר בזמנו תוך יומיים, שנה לאחר שנקנה, ב-700 ש"ח פחות ממה שנקנה באילת. ה-15 פרו נמכר ב-1000 ש"ח פחות ממה שנקנה חדש באילת, גם כן שנה לאחר הקניה. ומה שמתי לב? לא רק שזה הסכום הכי גדול ש"הפסדתי" על מכירת טלפון אי פעם, גם לקח לי למכור אותו 3 שבועות! ציטטתי כדי שתראו את היסטוריית המכירות, שעות ספורות עד יום אחד בלחץ. הסיבה היא חד משמעית שאנשים לא רוצים/לא מספיק להם 128GB והם צריכים במינימום 256GB בימינו. פחות משנה להם שיש לך בריאות סוללה 97-98%, מבחינתם העיקר הזיכרון. שני חברים מהעבודה מכרו 15 פרו 256GB תוך יום-יומיים ו"הפסידו" פחות ממני לעומת מחיר הקניה שלהם.

אגב, צריך להוסיף ל"רשימת האנשים שצריכים להרוג" את כל מי ששואל במארקט-פלייס האם המוצר זמין? אתה עונה שכן, ואז הם פשוט לא ממשיכים את השיחה! היו לי עשרות פניות כאלה! בשלב מסוים חשבתי שזה בוט של מינה צמח שבודק זמינות לצורך מידע סטטיסטי, אין יותר מעצבן מזה...

שיהיה שבוע נעים לכולם  📲

עריכה אחרונה על ידי Shmelov
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לאמא שלי יש כבר כמה שנים טובות S20 FE והגיע הזמן להחליף אותו.

שימושים של וואטסאפ וגלישה בדפדפן.

 

בהתחלה חשבתי על S24FE - עולה בערך 2000 ש"ח ל 256 ג'יגה. ראיתי שהוא קצת כבד 213 גרם, אז פזלתי לכיוון של

S24+ שעולה בערך 2700 ש"ח.

עכשיו אני רואה ש S25+ עולה 3300 ש"ח וכולל תווי קניה בשופרסל של 400 ש"ח ואוזניות גלקסי באדס ב 299 ש"ח (שתכננתי לקנות בכל מקרה, אז חוסך לי בערך 200 ש"ח).

 

כלומר ה S25+ יוצא יותר משתלם.

מצד שני אני מרגיש שנפלתי למלכודת שיווקית שאני קונה מכשיר שהוא יותר יקר ב 1300 ש"ח ממנה שתכננתי להוציא, ולא בהכרח יהיה לו ערך נוסף עבורה.

 

אשמח לשמוע דעות.

 

VW Golf GTI 2006 Manual

×
×
  • תוכן חדש...