Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול להסביר לי מה ההגיון של למכור טלפון משומש ביותר ממה הוא נמכר כחדש?

 

רציתי לקנות s25u חדש אבל בגלל שהוא דשדש במקום החלטתי לחסוך בהוצאה ולקנות s24u משומש.

 

בזאפ המחיר הכי זול 3330 שח (ואני די בטוח שבחנויות פיזית אחרי מיקוח ירדו עוד קצת)

 

בלוחות מבקשים על משומש 3000-3500 שח.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

לפעמים החנויות הכי זולות בזאפ משקרות ואין להם בכלל במלאי. הם פשוט מנסים לעשות BAIT AND SWITCH. וגם אם יש זה הרבה פעמים זה כול מיני דגמים מוזרים ללא אי סים/NFC וכו'. 

יש חנויות אמינות שמוכרות מכשירים עם אי סים, ולמזלך הפער לא גדול במחיר - יעלה סביב 3450. 

אנשים ביד 2, מנסים את מזלם, יש להם מכשיר מיבואן רשמי וחושבים שזה שווה יותר, הם מוכרים ביחד עם קייסים שזה גם עולה תוספת. מבחינתי זה כמובן חרטא ולא הייתי משלם על זה שום פרמיה, אבל אולי יש כאלה שזה כן עובד עליהם. 

אני מניח שאם תפנה למישהו שמוכר ב-3000 ותציע 2700-2800 הוא יסכים. 

 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 5.2.2025 בשעה 11:07, mikyl כתב:

 

בשבוע אחרון הייתי חייב מספר פעמים לשלוף ולהחזיר טלפונים לנרתיקים. של אשתי כבר שבור ליד הפתחים אחרי שנתיים, שלי כמו חדש אחרי 5-6 שנים. שלי נשלף וחוזר בצ'יק, שלה מלחמה וקללות כל פעם מחדש. ארגונומיה - אחד חלקלק ושטוח עם צלעות חדות ב-90 מעלות, מאוד לא נוח. שני 2 חלקים, פלסטיק קשיח מחוספס להגנה עם בטנת גומי רכה יחסית להגנה ונוחות אחיזה. צלעות מעוגלות איפה שצריך, יושב בול ביד. באחד פשוט חורים ללחצנים, בשני ביטנת גומי שמגינה ואוטמת פלוס מונעת לחיצות מקריות על כפתורי ווליום. היא גם אוטמת פתחי טעינה ואוזניה למניעת כניסת לכלוך ולחות.

הכל מרגישים מייד כאשר לוקחים 2 מכשירים ביד.

 

מה אני שאלתי, מה אתה ענית...? 

שאלתי על סיליקון, אתה עונה על שתי שכבות חומר שונה, פלסטיק עם גומי

 

אתה יודע מה קורה לגומי של Otterbox אחרי שנתיים? 

מתפורר, כדרכו של גומי

בתאריך 5.2.2025 בשעה 16:10, Igalz כתב:

הם טוענים שהם עומדים בתקן מאוד מוגדר וברור 

MIL-STD-810G. זה רחוק מלהיות תקן .

 

זה חרטא כי כל מה שזה אומר זה שהם מפילים את המכשיר X פעמים מגובה מוגדר, ומתעדים. 

איזה גובה? 

איזה מכשיר? 

 

אם תיקח מגן סיליקון עבה בשקל וחצי, הוא גם יעמוד בזה

 

בתנאי אמת, המסך נפגע מאיזה בליטה או אבן, הלך. אחרת... יהיה בסדר. 

מזל. 

 

תכלס, יכולת ספיגת הזעזועים של מגינים מאותו חומר, זהה. שים סיליקון עבה, יגן טוב. אין לאף חברה איזה פטנט אחר לייצור סיליקון שסופג יותר או גומי ביוני. 

 

ההבדלים הם בארגונומיה ואחידות הייצור (התאמה למכשיר). 

 

ושוב, רוצים בחינה ברמה, אז הסרטון מהערוץ ששמתי, הוא בודק הכל ולא ביצ' של אף יצרן. 

הוא גם בודק חוזק ועמידות לשריטות של מגני מסך. שם הדאטא קובעת. 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני כשעה, falou כתב:

אתה יודע מה קורה לגומי של Otterbox אחרי שנתיים? 

מתפורר, כדרכו של גומי

הנסיון שלי שונה.. לאמא שלי היה מגן של otterbox במשך 7 שנים. שום דבר לא התפורר.

אני עם נסיון של קרוב לעשור עם מגיני spigen שלי ושל אישתי, כאשר המבוגרים בינהם היו בן 6, מגנים שעשויים מ3 חומרים שונים, שום דבר לא התפורר.

 

גם במקרה של סיליקון, לא הכל נולד אותו דבר. יש סיליקון שעמיד לקרינת uv, יש סיליקון ומצהיב ומאבד מהאלסטיות שלו תחת קרינת uv. יש סיליקון שמצהיב ומאבד מהאלסטיות גם בלי קרינה. יש רמות שונות לאלסטיות ועמידות של סיליקון גם כשהוא חדש. קיצר למשהו באמת יש ספק שלחומרים איכותיים ולהנדסה יש מחיר?! אה סליחה, שכחתי שהויכוח הוא על עיקרון 😁

לפני כשעה, falou כתב:

זה חרטא כי כל מה שזה אומר זה שהם מפילים את המכשיר X פעמים מגובה מוגדר, ומתעדים. 

איזה גובה? 

איזה מכשיר?

מאוד יומרני מצידך להחליט שהתקן שעל פיו מאושר כל ציוד צבאי אלקטרוני מטלטל/מוטס בחצי המערבי של הכדור, זה חרטא. אבל ברור לי שאתה יודע יותר טוב מצבאות העולם המערבי, כי הרי מדובר בעיקרון, והעיקרון הוא שתגיד הכל בשביל לצאת צודק בעיני עצמיך בויכוח 🤣

 

קיצור עם רמה כזו של טיעונים פרשתי מהבזבוז מקלדת הזה.

יום טוב גם לך

פורסם
לפני כשעה, Igalz כתב:

יומרני מצידך להחליט שהתקן שעל פיו מאושר כל ציוד צבאי אלקטרוני מטלטל/מוטס בחצי המערבי של הכדור, זה חר

 

זה לא אותו תקן וזה משנה איזה חלק של התקן ומה בודקים. ואיך

זה כמו להגיד, תקן ISO. 

זה שם כללי 

 

מה שבודקים זו נפילה ספיציצית מגובה מסויים עם כמות חזרות מוגדרת. זהו. 

לא חומרים, לא עמידות לאורך זמן וכו

 

אז הם מפילים את המכשיר 24 פעמים מגובה מטר. מזה מרשים... זה באמת מבטיח הרבה... '

 

MIL-STD-810G 516.6: This specific part of the MIL-STD-810G standard is what Otterbox primarily focuses on. It outlines a drop test procedure where the case and phone are dropped multiple times from a certain height.

  • משעמם 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני כשעה, Igalz כתב:

הנסיון שלי שונה.. לאמא שלי היה מגן של otterbox במשך 7 שנים. שום דבר לא התפורר.

 

אני דווקא התאכזבתי מאוטרבוקס דפנדר. אחרי שנתיים הכיסוי גומי שמגן על כניסת ה USB פשוט התפרק. ולא מדובר על מקרה שפותחים וסוגרים את הכיסוי הזה 20 פעמים ביום. 

זה לא כיסוי זול, אפילו בסטנדרטים של כיסויים לא סינים. והציפיה בהתאם. 

 

פורסם

810 זה תקינה עבור חומרות צבאיות מתחום הנדסת הסביבה. 

יש שם הכל: אטימות מים, פטריות, הקרחה, רעידות ועוד הרבה. 

הציטוט שהבאת מתאר רק משהו מאד ספציפי מהתקינה

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם
לפני 3 דקות, ArikM כתב:

810 זה תקינה עבור חומרות צבאיות מתחום הנדסת הסביבה. 

יש שם הכל: אטימות מים, פטריות, הקרחה, רעידות ועוד הרבה. 

הציטוט שהבאת מתאר רק משהו מאד ספציפי מהתקינה

 

נכון. וזה החלק שהחברה מבצעת. 

זה ההבדל בין שיווק לפרטים

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 19 דקות, davemustaine87 כתב:

אני דווקא התאכזבתי מאוטרבוקס דפנדר. אחרי שנתיים הכיסוי גומי שמגן על כניסת ה USB פשוט התפרק

אותו דבר עם חמישה מגיני אוטרבוקס סימטרי יקרים (יחסית) שהוזמנו מאמזון.

 אחרי שנתיים הגומי מסביב מתפרק.

 הוחלפו במגיני סיליקון מעלי.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

 

ככה נראית ביקורת רלוונטית ל"קייס במקום לראות צירופי אותיות ולקפוץ למסקנה שהוא ברמה של ציוד צבאי מוטס,אז הכל טוב. 

 

מבחינתי, כניסת אבק מהחריר זה דיל ברייקר

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 4 שעות, falou כתב:

מה אני שאלתי, מה אתה ענית...? 

שאלתי על סיליקון, אתה עונה על שתי שכבות חומר שונה, פלסטיק עם גומי

 

"של אשתי כבר שבור ליד הפתחים אחרי שנתיים, שלי כמו חדש אחרי 5-6 שנים."

אנחנו מדברים על נרתיקי טלפון. חייב להיות סיליקון? נו ניים של אשתי אחרי שנתיים נהיה קשיח ולכן נשבר, שלי אחרי 5-6 שנים כמו חדש. לא מומחה לסיליקון אבל כבר אנו לך שיש ויש. 

לפני 4 שעות, falou כתב:

אתה יודע מה קורה לגומי של Otterbox אחרי שנתיים? 

מתפורר, כדרכו של גומי

 

בטח שאני יודע. שלי בן 5-6 שנים כמו חדש, אם אתה רוצה יכול לצלם. עד כמה שאני יודע ברוב המקרים זה לא גומי נקי אלא בהוספת חומרים סינטטיים.

פורסם

זה בדיוק מה שאני אומר. התקן הזה, שהם מתהדרים בו באתר, לא מבטיח איכות חומרים או איכות ייצור, שכמו שאתה בשרשור הזה, אינה עקבית.

לגבי הצהבת סיליקון והתייבשות, במגן של שקל וחצי, קונים ארבעה. וזהו.

היה לי Otterbox Symetry וכמו שציינו פה כמה, הגומי התייבש. 

מבחינתי הוא היה מגן מאסיבי מדי לנוחות, ולמעשה (וזו טענתי) כל מגן שהוא עוד יותר מאסיבי ממנו יגן במידה זהה על המכשיר, כי זה פשוט הגודל שקובע. אין פה יותר מדי טכנולוגיה, למרות שיגולי הדעת באתרים של הממותגים.

 

קח טאבלט לילדים, שים עליו מגן סיליקון סופר עבה בשקל וחצי והוא ישרוד הכל (מלבד מכות ישירות במסך, כמובן).

מגני מסך זה אופרה אחרת, אבל, כאמור, העמידות שלהם, שריטות או שברים (שהם תכונות סותרות), ניתנת למדידה בקלות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אחלה.

לפני השיפורים האחרונים לאנדרואיד, היה מפתה.

היום... כבר התרגלתי לשימושיות של יכולת להעתיק טקסט מכל מסך במהירות לכל אפליקציה ו-Gemini מובנה בפיקסל.

אבל הפיקסל שלי עוד סוחב מעולה, אז נראה מה יהיה עוד שנה-שנתיים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...