Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום ראשון אני אמור לקבל סוף סוף סלולרי חדש. באורנג דוחפים לנו חזק את האטריקס והלפדוק, אבל אני לא בטוח אם לקחת אותו או את הסמסונג גלאקסי 2

 

ברמת השימוש אני צריך סמרטפון בעיקר בשביל קישורים למייל ולאינטרנט. אני לא משתמש גדול בתוכנות והשימושים שלי במחשב הם וורד ואקסל בעיקר.

 

גם אם אני בוחר באטריקס אני יכול לקחת אותו עם הלפדוק או בלעדיו - השאלה היא האם הוא יכול להחליף בשבילי את השימוש בנייד.

 

מה דעתכם?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הביקורות מאוד לא מחמיאות למוטורולה בתור כל השאר (לפדוק וכו), בתור סמארטפון הוא אנדרואיד טוב.. אבל אם אתה רוצה אנדרואיד עדיף לקחת את הS2 כמובן.

 

לא נראה לי שזה יכול להחליף לפטופ, גם הביצועים פושרים וגם מערכת ההפעלה נשארת אותה מערכת של הסמארטפון ולא ווינדוס או משהו מקובל אחר.

 

אל תהיה שפן הניסיונות שלהם, קח סמסונג.

 

לבסוף, חייב להסתייג ולציין שאני כמובן לא ממליץ על שום סמסונג וכדאי לך לחכות לאייפון 5 המדהים שיוצא עוד שבועיים :p

פורסם

דעתי היא שהאטריקס טרם הבשיל. בצע חיפוש ביוטיוב על ביקורות.

אני ממליץ על הגלאקסי, לי יש דור ראשון ואני נהנה מכל רגע. אך החיסרון שלו הוא מסך קטן(הכל יחסי בחיים, כן? יחסית למחשב נייד או טאבלט כוונתי) עבור גלישה נורמאלית וממש לא נוח כפי הנראה לשימוש באופיס.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אתה צריך להתנסות עם הלפדוק כדי לראות אם הוא נוח לך, וכמובן לבדוק אם קיימות האפליקציות הדרושות לך כדי שיהווה תחליף למחשב הנייד.

אני מכיר אנשים שקיבלו ממקום העבודה גם נייד (בד"כ מכשיר "13-14 מסדרה עסקית, חלקם יחסית ישנים וכבדים) וגם iPad - ומסתובבים עם שניהם, כיון שה-iPad אינו תחליף מספק למחשב נייד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני הייתי הולך על הגלקסי 2 - הוא אול אראונד פלייר טוב יותר.

 

לגבי שימוש בוורד ואקסל כתחליף למחשב נייד, אני חושב שאף אחד מהם לא יאפשר לך ממש ליצור בנוחות מסמכים וגליונות, בגלל קוטן המסך בעיקר.

 

הלפדוק ידרוש תיק בגודל של נטבוק, עדיף כבר נטבוק.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לא זה ולא זה, ממליץ לחכות עם הקנייה לעוד כשבועיים עד להכרזה של האייפון 4GS או 5 (הדיווחים עדיין סותרים) ב4 באוקטובר.

http://www.engadget.com/2011/09/21/report-apple-to-hold-media-event-on-october-4th-tim-cook-to-un/

*סביר להניח* שבתור חבילה כוללת האייפון החדש יהיה עדיף על כל הסמרטפונים בשוק כולל הSGS2.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

תחכה לגלקסי 2 LTE.

ברגע שהוא יוצא, הוא יעשה ל 2 מה שה2 עשה לגלקסי הרגיל.

בגלל זה אף אחד בעולם בינתיים לא שש לקנות את ה2 :)

 

זה WIN WIN בשביל כולם, מי שחיכה יוכל לקנות 2 בזול.

או מי שהתאפק בשדרוג הגלקסי ל2, יקח את ה LTE שלא סופר את ה2.:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

Galaxy LTE ? מדובר בדגם שאינו רלוונטי לישראל - הרי כל יתרונו על הSGS2 הוא יחידת רדיו המתאימה לרשת LTE, ואנחנו רחוקים מספר שנים מפרישת רשת כזו בישרל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איזו הגזמה מטורפת, "לא סופר אותו", "יעשה ל2 מה שה2 עשה לרגיל", לא הזגמת בכלל :roll:

"כולה" שידרגו את המעבד ואת גודל המסך (לא יודע עד כמה זה צעד נכון) והוסיפו בטריה טיפה יותר חזקה (שאגב קיימת גם ל2 הרגיל), איפה ההבדל הזה ואיפה ההבדל בין הגלקסי 2 לראשון...

 

לא זה ולא זה, ממליץ לחכות עם הקנייה לעוד כשבועיים עד להכרזה של האייפון 4GS או 5 (הדיווחים עדיין סותרים) ב4 באוקטובר.

http://www.engadget.com/2011/09/21/report-apple-to-hold-media-event-on-october-4th-tim-cook-to-un/

*סביר להניח* שבתור חבילה כוללת האייפון החדש יהיה עדיף על כל הסמרטפונים בשוק כולל הSGS2.

 

כמה מתאים לאייפוניסטים, המכשיר אפילו לא הוכרז ועוד לא ידוע עליו כלום, אבל זה כבר ברור שהוא יהיה הכי טוב מכל השאר...

פורסם

כמה מתאים לאייפוניסטים, המכשיר אפילו לא הוכרז ועוד לא ידוע עליו כלום, אבל זה כבר ברור שהוא יהיה הכי טוב מכל השאר...

 

אני בכלל לא אייפווניסט, יש לי בכלל SGS1. אין לי העדפה לאף מחנה, אני פשוט אוביקטיבית קונה את המכשיר הטוב מבין שני המחנות הקיים בשוק.

זה לא סוד שכל אייפון חדש שיצא בעבר היה פורץ דרך טכנולוגית ובעל החומרה המתקדמת ביותר בשוק בתקופת ההשקתו. לכן סביר להניח שהאיפון שצפוי לצאת בקרוב לא יהיה יוצא דופן מהבחינה הזו.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

המעבד מקבוצה אחרת. ז"א ניצול אחר.

 

ה-2 גם ככה לא נוח ביד, אז למה לא לעשות את זה לא נוח אבל גדול יותר?:)

 

מה גם שה LTE תומך GSM ,אז לא תהיה לו שום בעיה לעבוד ברשתות ארצנו המתפתחת :p

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
איזו הגזמה מטורפת, "לא סופר אותו", "יעשה ל2 מה שה2 עשה לרגיל", לא הזגמת בכלל :roll:

"כולה" שידרגו את המעבד ואת גודל המסך (לא יודע עד כמה זה צעד נכון) והוסיפו בטריה טיפה יותר חזקה (שאגב קיימת גם ל2 הרגיל), איפה ההבדל הזה ואיפה ההבדל בין הגלקסי 2 לראשון...

 

 

 

כמה מתאים לאייפוניסטים, המכשיר אפילו לא הוכרז ועוד לא ידוע עליו כלום, אבל זה כבר ברור שהוא יהיה הכי טוב מכל השאר...

 

ומה ההבדל בין הS1 לS2? נכון, מסך ומעבד וזהו. (אולי עוד כמה שטויות קטנות מסביב)

פורסם

..אתה רציני?

מעבד כפול ליבה הרבה יותר חזק (מה יעזור עכשיו מעבד של 1.5 שאפילו ה1.2 של ה2 הרגיל אפילו לא קרובים ללהיות מנוצלים ועדיין אין אפילו תמיכה בשתי הליבות)? מסך יותר גדול "בגבול הטעם הטוב" (כי בינינו 4.5 כבר יהיה גדול מדי לאנשים מסויימים), הרבה יותר זכרון, מסך Super Amoled Plus...

 

את הS2 אי אפשר בכלל להשוות לS הרגיל, תן לבנאדם את שני המכשירים והוא יזרוק את הS הרגיל לקיבינימט, אני בספק אם מישהו ירגיש הבדל בין הS2 הרגיל לבין הLTE (חוץ מגודל המסך).

פורסם

 

מה גם שה LTE תומך GSM ,אז לא תהיה לו שום בעיה לעבוד ברשתות ארצנו המתפתחת :p

 

1. בהחירה של הבחור היא בין האטריקס ל-SGS2, הוא לא ציין אפשרות לבחור במכשיר אחר, בודאי לא במכשיר שטרם הגיע לחנויות, גם לא בעולם, כך שכל הרעיונת של iPhone 4S/5 ו-SGS II LTE ודומיהם פשוט לא רלוונטיים.

 

2. בלבלתי בין ה-SGS II 4G לבין ה-SGS II LTE - כאשר לדגם הקרוי LTE אכן מעבד מעט יותר מהיר. השאלה היא מה המחיר בחיי סוללה. מכל מקום - אני מעריך שגם אם דגם זה יגיע ארצה זה יהיה ביבוא מקביל עם אחריות מוגבלת - לא מה שיש עסקים צריך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...