Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
..אתה רציני?

מעבד כפול ליבה הרבה יותר חזק (מה יעזור עכשיו מעבד של 1.5 שאפילו ה1.2 של ה2 הרגיל אפילו לא קרובים ללהיות מנוצלים ועדיין אין אפילו תמיכה בשתי הליבות)? מסך יותר גדול "בגבול הטעם הטוב" (כי בינינו 4.5 כבר יהיה גדול מדי לאנשים מסויימים), הרבה יותר זכרון, מסך Super Amoled Plus...

 

את הS2 אי אפשר בכלל להשוות לS הרגיל, תן לבנאדם את שני המכשירים והוא יזרוק את הS הרגיל לקיבינימט, אני בספק אם מישהו ירגיש הבדל בין הS2 הרגיל לבין הLTE (חוץ מגודל המסך).

 

ומה ההבדל בין הS1 לS2? נכון, מסך ומעבד וזהו. (אולי עוד כמה שטויות קטנות מסביב)

 

עכשיו רק נותר להתאים את הצבעים בהודעות שלי ושלך כדי שתראה ששנינו "רציניים" באותה מידה.

 

שהאייפון החדש יוצג הוא יציג הרבה יותר מזה. רק מערכת ההפעלה זה כבר הרבה יותר מזה.

אין מה להשוות בכלל זה כמו להשוות מרצדס עם לסקודה (ומחכה לחכמולוג התורן שיעלה את ה"מבחן" יותר נכון מחולל הרייטינג למכנה המשותף הנמוך, של פיף גיר עם הסקודה והמרצדס)

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

BLAZ00R - אנדרואיד 2.3.6 ו 2.3.7 שוחררו, ויש באוזניי שמועה שהם תומכים בליבה כפולה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
..אתה רציני?

מעבד כפול ליבה הרבה יותר חזק (מה יעזור עכשיו מעבד של 1.5 שאפילו ה1.2 של ה2 הרגיל אפילו לא קרובים ללהיות מנוצלים ועדיין אין אפילו תמיכה בשתי הליבות)? מסך יותר גדול "בגבול הטעם הטוב" (כי בינינו 4.5 כבר יהיה גדול מדי לאנשים מסויימים), הרבה יותר זכרון, מסך Super Amoled Plus...

 

את הS2 אי אפשר בכלל להשוות לS הרגיל, תן לבנאדם את שני המכשירים והוא יזרוק את הS הרגיל לקיבינימט, אני בספק אם מישהו ירגיש הבדל בין הS2 הרגיל לבין הLTE (חוץ מגודל המסך).

 

סורי אבל בתור בעל SGS1 עבור עוד 0.3" אינץ (איכותיים כמה שיהיו) ועוד 500 MHZ לא הייתי מוכן להשקיע כ3000 ש"ח. מדובר בשינויים מינוריים שלא מצדיקים לדעתי הוצאה כספית שכזאת.

הגענו לסוג של רווייה בכל הקשור לפיתוח פלאפונים. לאחר סדרת הגלאקסי S הראשונה אינני רואה שום סיבה לקנות פלאפונים מתקדמים יותר וביחוד את הSGS2. חוץ משינויים פה ושם בחומרת המכשיר, אין בו שום ערך מוסף שמצדיק לדעתי קניית מכשיר חדש. לרוב השימושים הגלאקסי S1 מספיק איכותי.

אני מאוד מקווה שהאייפון הבא יביא חדשנות אמיתית לשוק שתפסיק את מרדף הMHZ המגוכח של סמסונג ושאר היצרניות.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

הגלקסי 2 לא קנייה שווה.

יש לחבר את השני,ולי יש את הראשון,חוץ מפלאש אין בSGS2 שום דבר שגרם לי לרצות לקנות אותו.

שני המסכים באותה איכות(אותה רזולוציה!)

ממשק מהיר באותה מידה (שני מכשירים עם MIUI)

אז הוא מצלם 1080P,עדיין טלפון עדיין נראה חרא יחסית לכזו רזולוציה.

בקיצור אני ממליץ על סמסונג,אבל על הnote,שווה לחכות,אולי תחכה אפילו לאייפון כי תכלס אף אחד לא יודע כלום עליו יכול להיות שיפתיע.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הגלקסי שלי עובד על 1.3 GHZ :)

 

לא רואה סיבה למה לא לאמץ קצת את המעבד הזה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ברמת העיקרון אני מניח שיש לי בחירה, אבל אני חייב אחריות. עקב תפקידי והאופי שלי, שירטת תיקונים וביטוח הם מאסט - דבר הפוסל מראש אייפון.

 

לפי המלצותיכם הבנתי לוותר על האטריקס, השאלה היא האם יגיעו להמתין לשידרוג הסמסונג או לקחת מה שיש היום?

פורסם

תמיד יוצא שדרוג כל שנה בערך.

 

השאלה מה חשוב לך במכשיר והאם הוא מספק את הסחורה כרגע, ואם לא האם אתה מוכן להמתין.

 

אני בחרתי גלקסי 1 על פני 2 מכיוון שהוא מתאים לי יותר - ה-2 גדול לי מדי מכדי להכנס בנוחות לכיס. מבחינתי אין חשיבות אם המעבד הוא חד או דו ליבתי או אם מהירות המעבד היא 1 או 2 גיגהרץ.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
תחכה לגלקסי 2 LTE.

ברגע שהוא יוצא, הוא יעשה ל 2 מה שה2 עשה לגלקסי הרגיל.

בגלל זה אף אחד בעולם בינתיים לא שש לקנות את ה2 :)

 

זה WIN WIN בשביל כולם, מי שחיכה יוכל לקנות 2 בזול.

או מי שהתאפק בשדרוג הגלקסי ל2, יקח את ה LTE שלא סופר את ה2.:)

 

בתור אחד שמתכוון לרכוש בשבועיים הקרובים S2 בחנות ישראלית פרללית הייתי שמח שתסביר לי מה ה- LTE נותן עבור המשתמש הישראלי הממוצע (לא אחד שעושה אוברקלוקינג לסמארטפון). המחירים של S2 היום הם 2500-2700 ש"ח בחנויות הפרטיות שזה בערך המחיר בחו"ל, אתה באמת חושב שאייפון 5 ישפיע בצורה מהותית על מחיר ה-S2 בטווח של חצי שנה?

 

 

 

אני בכלל לא אייפווניסט, יש לי בכלל SGS1. אין לי העדפה לאף מחנה, אני פשוט אוביקטיבית קונה את המכשיר הטוב מבין שני המחנות הקיים בשוק.

זה לא סוד שכל אייפון חדש שיצא בעבר היה פורץ דרך טכנולוגית ובעל החומרה המתקדמת ביותר בשוק בתקופת ההשקתו. לכן סביר להניח שהאיפון שצפוי לצאת בקרוב לא יהיה יוצא דופן מהבחינה הזו.

 

say what?!

 

לא זכור לי אף אייפון שהיה פורץ דרך מבחינת החומרה שלו, מקסימום ישור קו מול המתחרים שכבר היו בשוק ושילוב מוצלח יותר עם מערכת הפעלה מוצלחת למדי (שהיא היתה פורצת דרך לדעתי) ווירטואוזיות שיווקית מעוררת התפעלות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

SGS 2 בחו"ל זול משמעותית, המחיר שלו עומד על סביבות 1900 שקלים ועם קצת מיקוח היה אפשרי גם להוריד עוד 100 שקלים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

 

 

say what?!

 

לא זכור לי אף אייפון שהיה פורץ דרך מבחינת החומרה שלו, מקסימום ישור קו מול המתחרים שכבר היו בשוק ושילוב מוצלח יותר עם מערכת הפעלה מוצלחת למדי (שהיא היתה פורצת דרך לדעתי) ווירטואוזיות שיווקית מעוררת התפעלות.

 

צודק, כי להעביר את כל העולם למסכי מגע במקום המקלדת השטותית עם הכפתורים המניאטורים זה לא פורץ דרך. נכון.

 

tomer- זה בגלל הסיבה הפשוטה שבכל העולם יודעים שזה מכשיר נחמד אבל נחות ומשני, ובסך הכל שדרוג חומרה מינורי לS1, והמחיר בהתאם. בישראל, פרסומאים זריזים ומוכשרים (גם בזה לא השקיעו יותר מדי אבל לא צריך הרבה בשביל להלהיב ישראלים שמחפשים לנצח את המערכת) מיצבו אותו מול האייפון וגובים מחיר בהתאם. והעובדות הן שגם עם מנוע סילון בפנים המכשיר עדיין לא מתרומם ולא מדגדג לאייפון אפילו בחומרה חלשה שיצאה כבר לפני שינה.

 

זה מזכיר לי סובארו שדחפו לה 500 כוח סוס וזה אפילו לא מדגדג או מתחרה בפורשה עם 250. (הבעיה היא שהמחיר, במקרה של הסמרטפונים זהה ואנשים משום מה משלמים).

פורסם

אני לא חושב שאתה צודק, הוא לא נחות ולא כלום, ברוב המקומות הוא נמכר שם בסביבות 520 יורו (ברשתות הגדולות), אבל יש חנויות פרטיות שניתן למצא שם בסביבות 400 יורו. כמובן לפני החזר מס

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

Z4 3.0si

רואים שאתה פן בוי של אפל שאוהב אותה אהבה עיוורת בלי לבדוק בכלל את המתחרים,לזרוק שטויות לאוויר ולהלל את החברה זה מאוד קל.

תבדוק קודם מה יש להציע לחברה של גוגל ומה היתרונות של קוד פתוח ואז תדבר ותשווה.

 

לי בכלל תרבות האפל בארץ מזכירה את תרבות העדר,לכולם יש אז גם אני אקנה,אין לי שום מושג בסמרטפונים והשימוש היחיד שלי הוא לשחק במשחקים ואפלקציות,אבל שמעתי שזה טוב כי לכולם יש.

ממש תרבות העדר של המכוניות היפניות.

 

תחכה לאייפון הבא שלך בהתרגשות ותקווה שאולי הם יעקפו את סמסונג במהירות מעבד,כאילו שמישהו ירגיש את ההבדל.:roll:

העיקר תהנה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

מה שPsyRax אמר.

 

בנוסף, יצא לי להשתמש באייפון לפני שקניתי את הSGS2 ולא הייתי מחליף אותו באייפון גם אם היו משלמים לי.

מדהים אותי כל פעם מחדש עד כמה משתמשי האייפון מרגישים צורך עז להגן עליו ועל אפל בכל נושא בכדי להצדיק את הקניה הלא משתלמת שלהם.

 

לא אומר שאייפון הוא מכשיר גרוע, אבל הוא לא משתווה לגלקסי 2.

אין לי שום קטע עם סמסונג, אני אוהב את המכשיר בגלל מה שהוא - מכשיר מצויין.

פורסם
סורי אבל בתור בעל SGS1 עבור עוד 0.3" אינץ (איכותיים כמה שיהיו) ועוד 500 MHZ לא הייתי מוכן להשקיע כ3000 ש"ח. מדובר בשינויים מינוריים שלא מצדיקים לדעתי הוצאה כספית שכזאת.

הגענו לסוג של רווייה בכל הקשור לפיתוח פלאפונים. לאחר סדרת הגלאקסי S הראשונה אינני רואה שום סיבה לקנות פלאפונים מתקדמים יותר וביחוד את הSGS2. חוץ משינויים פה ושם בחומרת המכשיר, אין בו שום ערך מוסף שמצדיק לדעתי קניית מכשיר חדש. לרוב השימושים הגלאקסי S1 מספיק איכותי.

אני מאוד מקווה שהאייפון הבא יביא חדשנות אמיתית לשוק שתפסיק את מרדף הMHZ המגוכח של סמסונג ושאר היצרניות.

 

האמת שלא התייחסתי למשדרגים מהגלאקסי הראשון אלא לכאלה שצריכים לבחור מכשיר "מאפס", אנשים שהגלקסי הראשון מספק אותם כנראה עדיף (בשביל הכיס שלהם) שיישארו עם הראשון...

 

הגלקסי 2 לא קנייה שווה.

יש לחבר את השני,ולי יש את הראשון,חוץ מפלאש אין בSGS2 שום דבר שגרם לי לרצות לקנות אותו.

שני המסכים באותה איכות(אותה רזולוציה!)

ממשק מהיר באותה מידה (שני מכשירים עם MIUI)

אז הוא מצלם 1080P,עדיין טלפון עדיין נראה חרא יחסית לכזו רזולוציה.

בקיצור אני ממליץ על סמסונג,אבל על הnote,שווה לחכות,אולי תחכה אפילו לאייפון כי תכלס אף אחד לא יודע כלום עליו יכול להיות שיפתיע.

 

לא מסכים בכלל. יש לי חבר שמבין קצת יותר מהמשתמש הממוצע (חלק מצוות הפיתוח של PilotX) וברגע הראשון שהוא הרגיש את ה2 שלי ביד הוא מייד שם לב להבדלים הגדולים, אם זה במסך שמציג תמונה יותר חדה וצבעים יותר חיים בגלל הSuper Amoled Plus ואם זה במהירות המכשיר שלא משנה מה תגיד פשוט הרבה הרבה יותר מהיר מהגלקסי הראשון (וזה עוד בלי תמיכה מלאה למעבד כפול הליבה)

 

עכשיו רק נותר להתאים את הצבעים בהודעות שלי ושלך כדי שתראה ששנינו "רציניים" באותה מידה.

 

רק שאתה הצגת את השינויים כשינויים מינורים שלא משפיעים על כלום (מה שלא נכון בכלל).

 

שהאייפון החדש יוצג הוא יציג הרבה יותר מזה.

 

ואת זה אתה יודע איך? פרטים מבפנים?

 

tomer- זה בגלל הסיבה הפשוטה שבכל העולם יודעים שזה מכשיר נחמד אבל נחות ומשני, ובסך הכל שדרוג חומרה מינורי לS1, והמחיר בהתאם. בישראל, פרסומאים זריזים ומוכשרים (גם בזה לא השקיעו יותר מדי אבל לא צריך הרבה בשביל להלהיב ישראלים שמחפשים לנצח את המערכת) מיצבו אותו מול האייפון וגובים מחיר בהתאם. והעובדות הן שגם עם מנוע סילון בפנים המכשיר עדיין לא מתרומם ולא מדגדג לאייפון אפילו בחומרה חלשה שיצאה כבר לפני שינה.

 

זה מזכיר לי סובארו שדחפו לה 500 כוח סוס וזה אפילו לא מדגדג או מתחרה בפורשה עם 250. (הבעיה היא שהמחיר, במקרה של הסמרטפונים זהה ואנשים משום מה משלמים).

 

אחרי מה שכתבת פה חבל על הזמן בכלל לנסות להסביר לך, אבל הS2 כבר הוכרז מזמן כסמארטפון הטוב בעולם ולהשוות אותו עם אייפון 4 זה מגוחך.

 

לאפל מגיע את כל הקרדיט על החידושים שהביאו עם האייפון, אבל איך שזה נראה, גוגל הולכים לעקוף אותם בסיבוב כמו שקרה לאפל עם המקינטוש ומייקרוסופט - הביאו את החידוש, אבל המתחרים פשוט עלו עליהם בגלל הקבעון הדבילי הזה של אפל עם הiOS.

 

בשורה התחתונה, מבחינתי לפחות, אפל ימשיכו להפסיד רק בגלל הiOS. אני פשוט לא יכול לדמיין את השימוש שלי בסמארטפון בלי הפתיחות האדירה של האנדרואיד.

פורסם
בשורה התחתונה, מבחינתי לפחות, אפל ימשיכו להפסיד רק בגלל הiOS. אני פשוט לא יכול לדמיין את השימוש שלי בסמארטפון בלי הפתיחות האדירה של האנדרואיד.

 

זה בעצם המשפט שמסכם את כל "המלחמה" בין אנדרויד לIOS.

לא מעבד כזה או אחר,לא כרטיס גרפי,לא מסך ולא זיכרון.

כל אלו מתפתחים בקצב מסחרר וכל כמה חודשים יצא משהו טוב יותר.

מה שנשאר ותמיד ישאר זה המערכת הפעלה ושם אנדרויד מנצחת בגדול.

זאת גם הסיבה שגוגל תעקוף בסבוב את אפל,תוך זמן לא ארוך במיוחד.

Renault Clio TCe 120 EDC


×
×
  • תוכן חדש...