Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט אופטרה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

כבר מס' ימים שבשברולט אופטרה שנת 08' יש תופעה מוזרה הקשורה לקודן.

אחרי שאני נועלת את הרכב ע"י לחיצה על לחצן הנעילה במפתח (אין לי אזעקה ברכב) לא נשמע הצפצוף שאמור

להישמע בעת הנעילה ואחרי כדקה הרכב מתחיל להשמיע צליל אזעקה (ואין לי אזעקה ברכב)... כשאני

נועלת את הרכב באופן ידני ללא לחצן הנעילה אין בעיה,אבל האם ע"י כך הרכב לא מוגן? מישהו מכיר את התופעה?

 

דבר נוסף שאבקש את עזרתכם - מתי צריך להחליף רצועת טיימינג? באיזה טיפול? אני עכשיו ב 56000 ק"מ.

 

תודה מראש לכל תשובה!

פורסם

ראשית, באופטרה יש מערכת מיגון מקורית.תעשי ניסוי...תנעלי את הרכב עם חלון פתוח ותנסי לפתוח את הדלת.מה שיקרה הוא שהסירנה תתחיל לעבוד.

גם על מכסה המנוע ישנו מתג אזעקה שברגע שהרכב נעול ומישהו מנסה לפרוץ מכסה מנוע הסירנה מתחילה לעבוד.

מתג זה מתקלקל בדרך כלל ויש להחליפו במחיר של כ-50 ש"ח לפני מע"מ ועבודה.

במוסך מורשה עם סורק תקלות ניתן לקבוע מה סיבת הפעלת הסירנה, כלומר מהיכן היתה הפריצה כביכול, מכסה מנוע או דלתות אחרות.

 

רבותי...גשו למוסכים מורשים ותחסכו לכם בעיות.

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

×
×
  • תוכן חדש...