שלום לכולם ,
אני מחפשת רכב ראשון לבתי בת ה -17 שיהיה קומפקטי אמין וחסכוני .
היא , כמובן , מעדיפה רכב אוטומטי וההתלבטות שלי היא בין שברולט אבאו 2006 או דייהטסו סיריון באותו שנתון ,
פער המחירים בין שני הרכבים הוא לא קטן ואשמח לקבל חוות דעת לגבי היתרונות והחסרונות של כל רכב .
תודה והמשך יום נעים .