Jump to content

אאריאלה

  • הודעות

    10
  • כאן מאז:

הנקודות של אאריאלה

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. רוב תודות לכולכם !
  2. תודה לעונים , התקציב מוגבל עד לסכום מירבי של 35,000 ש"ח ולפי מה שראיתי בלוח המכירות האוואו ניתנת להשגה בסביבות 25,000 ש"ח לשנת 2006 בקילומטראג' של 100,000 ק"מ פחות או יותר ומידיים פרטיות . לעומת זאת הסיריון יקרה יותר ולכן באופן טבעי העדפתי את האוואו...
  3. שלום לכולם , אני מחפשת רכב ראשון לבתי בת ה -17 שיהיה קומפקטי אמין וחסכוני . היא , כמובן , מעדיפה רכב אוטומטי וההתלבטות שלי היא בין שברולט אבאו 2006 או דייהטסו סיריון באותו שנתון , פער המחירים בין שני הרכבים הוא לא קטן ואשמח לקבל חוות דעת לגבי היתרונות והחסרונות של כל רכב . תודה והמשך יום נעים .
  4. תודה רבה לכל המגיבים! המשך יום נפלא.
  5. שלום לכולם, קיבלתי טופס לחידוש רישיון הרכב ולהפתעתי ראיתי שנוספה שם שורת כיתוב המציינת את מספר הקילומטרים שהרכב עבר בשנה הקודמת בעת הטסט. מישהו נתקל בענין הזה ויכול להסביר מדוע זה נעשה? תודה והמשך יום נפלא.
  6. שלום לכולם, כבר מס' ימים שבשברולט אופטרה שנת 08' יש תופעה מוזרה הקשורה לקודן. אחרי שאני נועלת את הרכב ע"י לחיצה על לחצן הנעילה במפתח (אין לי אזעקה ברכב) לא נשמע הצפצוף שאמור להישמע בעת הנעילה ואחרי כדקה הרכב מתחיל להשמיע צליל אזעקה (ואין לי אזעקה ברכב)... כשאני נועלת את הרכב באופן ידני ללא לחצן הנעילה אין בעיה,אבל האם ע"י כך הרכב לא מוגן? מישהו מכיר את התופעה? דבר נוסף שאבקש את עזרתכם - מתי צריך להחליף רצועת טיימינג? באיזה טיפול? אני עכשיו ב 56000 ק"מ. תודה מראש לכל תשובה!
  7. כן , זה גם מה שעבר לי בראש , רק רציתי תימוכין לכך . תודה רבה לכל המגיבים .
  8. תודה, אך הענין התמוה הוא שאין אפילו סימן של דבק או משהו שיגרום לי לחשוב שמדובר בקילוף של הכיתוב, הרכב חלק למשעי....
  9. שלום רב, קניתי שברולט אופטרה יד שניה מפרטי ורק לאחר מספר ימים שמתי לב לכך שבצד האחורי של רכבי יש רק את הסמל המרכזי של האוטו אך אין משני צידיו את הכיתוב "chevrolet" "optra More ls" וזה כיתוב שמופיע על גבי הרבה רכבי אופטרה שראיתי על הכביש.האם מישהו יודע מה יכולה להיות הסיבה להיעדר הכיתוב? תודה ויום נעים.
×
×
  • תוכן חדש...