Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

חבר מעוניין ברכב ספורט סדאן. אופל אינם משווקים את דגם האינסיגניה OPC ידנית והאופציה שנשארה היא התאומה במראה הביואיק ריגל GS שלא ידוע האם היא כבר כאן ? מתי ? כמה היא תעלה ? והאם ליבואן יש קצת שכל והם מייבאים אותה בגרסה הידנית ?

מישהו יודע ?

תודה.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואיך זה אמור להוות פיתרון לבנאדם שרוצה את האינסיגניה הגדולה ?

בכל מקרה, מה הבעיה להרים טלפון ליבואנית (מדובר ב-UMI אם אני לא טועה) ולשאול אולי יוכלו לנדב קצת מידע לגבי אם/מתי/כמה/למה ואיך צריכה להגיע הביואיק המדוברת לארץ

פורסם

אז מה בעצם אתה אומר, שפנית לשלמה והם מסרבים להביא OPC ידנית?

 

תמיד אפשר להביא ביבוא אישי, תקינה לרכב כבר יש.

 

קשה לי להאמין ש UMI יביאו איזושהיא אמריקאית ידנית, גם פה, אופציית היבוא האישי קיימת ואולי תהיה אפילו יותר זולה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
איזה מזל שפניתי לכאן וענית לי, עכשיו אני יודע - אפשר להתקשר ליבואן ולשאול !!!

 

נו אז בישביל מה כל השאלות האלה כמו מתי ואם תגיע הביואיק? אם לא חדשה לך האופציה של להתקשר ליבואן - עשה זאת ומקס' תחזור אלינו עם פרטים

פורסם
נו אז בישביל מה כל השאלות האלה כמו מתי ואם תגיע הביואיק? אם לא חדשה לך האופציה של להתקשר ליבואן - עשה זאת ומקס' תחזור אלינו עם פרטים

אתה יכול לכתוב לי איך מחייגים ? יש לי מכשיר מלבני וקטן שמידי פעם מצלצל, איך משתמשים בו ?

עד שיהיה לי או לו זמן להתקשר חשבתי שיהיה פה מישהו שיודע.

פורסם

כדאי מאוד שתירגע, אף אחד פה לא עובד אצלך ועם גישה שכזאת, אתה לא מעודד אנשים לעזור לך!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עד שיהיה לי או לו זמן להתקשר חשבתי שיהיה פה מישהו שיודע.

 

אם אין לכם זמן להתקשר ולברר פשוט תקפצו לדלק מוטורס ותזמינו מאזדה 6\3!

אם אתה רציני תבדוק את זה בעצמך ותקבל תשובה ברורה וישירה מאשר שמועות הרצות בפורומים.

פורסם
אז מה בעצם אתה אומר, שפנית לשלמה והם מסרבים להביא OPC ידנית?

 

תמיד אפשר להביא ביבוא אישי, תקינה לרכב כבר יש.

 

קשה לי להאמין ש UMI יביאו איזושהיא אמריקאית ידנית, גם פה, אופציית היבוא האישי קיימת ואולי תהיה אפילו יותר זולה.

 

בזמנו כשאופל היו בבעלות UMI והתעניינתי בדגמים מיוחדים (לא רק של אופל) הם אמרו שאם יגיע מישהו שמוכן לשלם הם יביאו הכל

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מזל טוב, תתחדש!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא יודע מה אתכם אבל האופל כבר משווקת מיולי במחיר של 365,000 להלן הכתבה http://auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-27145-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%92%D7%A0%D7%99%D7%94-OPC-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C.aspx

 

לגבי הביואיק ריגל רכבים ראשונים כבר בארץ ועברו את התקינה, כרגע מחכים לספטמבר להשיק אותה קישור לכתבה http://auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-27227-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%90%D7%99%D7%A7-%D7%A8%D7%99%D7%92%D7%9C-%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%92%D7%A0%D7%99%D7%94.aspx

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "


×
×
  • תוכן חדש...