Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצב ספורט


misheu
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

מה הוא בדיוק מצב ספורט (הילוך S) הממוקם ליד הילוך D?

למיטב הבנתי ניתן לשלוט במספר ההילוכים אבל יש לי אפשרות להגיע רק עד הילוך רביעי :shock:

 

הייתי רוצה לדעת מה בדיוק ההבדל בנסיעה אם אני מעביר להילוך S.

ובנוסף, האם זה שוחק את הגיר כי ניתן לשלוט במספר ההילוכים ולמשוך נניח את הילוך 2 עד 60 קמ"ש.

 

 

תודה.

פורסם

שחכת לציין איזה רכב.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

במצב S התיבה לא ממהרת להחליף הילוך בסל"ד נמוך כשאתה לא נותן הרבה גז - נניח אתה עושה הקפות במסלול ואתה עכשיו פונה במהירות מסויימת על קצה האחיזה, התיבה תשמור אותך בהילוך נמוך וסל"ד בינוני-גבוה ככה שכשתצא מהפניה ותתן גז כבר יהיה לך כוח, לעומת זאת במצב D איך שתוריד את הגז כדי לשמור על מהירות בפניה התיבה תעלה הילוך (אם האצת קודם חזק) ואז תצטרך להוריד שוב

פורסם
לא רק בפנייה, בכלל בכלליות יש שאיפה להשאיר את המנוע בטווח הסלד בו הוא יעיל, אפילו במצב של שיוט נינוח בכביש המהיר בהאצה מתונה.

 

זה בכלל לא נכון

גם לא הבנתי מה זה "שיוט נינוח בכביש המהיר בהאצה" :?

כשאתה על D התיבה אמורה לסחוב את ההילוך עד שהמנוע מגיע לסל"ד שהוא כבר חלש לאותה לחיצה על הגז ובהילוך הבא יהיה כבר חזק יותר

בS לא טוב להאיץ בקצב רגיל, המנוע סתם ממשיך לסל"ד שאין לו כוח ואתה צריך לתת הרבה יותר דלק כדי שהוא ימשיך לטפס במהירות במקום שהוא יחליף הילוך וזהו

פורסם

יתרונות מצב S - כוח זמין (תגובה מהירה יותר ללחיצה או עזיבה של הגז).

חסרונות - צריכת דלק ורעש.

 

מבחינת "בריאותית" אין בעיה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אפשר להגיד שגם יש יותר בלאי מצטבר, אולי הוא זניח אבל התיבה תמשיך "למשוך"הילוכים ולתת למנוע לעבוד בסלד גבוה יותר מהילוך D רגיל.

יש רכבים שבהם כל מערך המתלים, תגובת המצערת ההגה וכו' מחודדים ומושפעים ממצב ספורט, לטובה כמובן.

פורסם

למשוך הילוך צריך בעליות,אחרת במעבר להילוך גבוהה יותר כלומר מ3 ל4 למשל,לרכב יהיה יותר קשה לסחוב,בכביש מישורי אין טעם.

אצלך יש 4 כי כזאת תיבה הזמין היצרן, מטעמי עלות כניראה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אז אין לי הילוך חמישי? אני משתמש בהילוך רביעי לכל המהירויות הגבוהות?

 

שאלה נוספת: האם מעבר בין D ל S באמצע נהיגה פוגע במשהו?

פורסם
אז אין לי הילוך חמישי? אני משתמש בהילוך רביעי לכל המהירויות הגבוהות?

 

שאלה נוספת: האם מעבר בין D ל S באמצע נהיגה פוגע במשהו?

 

 

תציין את דגם הרכב ונוכל לאשש סופית את הטענה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

באמצע הנהיגה זה גורם לנזק,באתר של סובארו במפרט הטכני רשום 4.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם התיבה שלך טובה אז למצב S יש רק חסרונות בנסיעה לא ספורטיבית:

תיבה טובה תמשוך את ההילוך כמה שצריך בעליות בהתאם ללחיצה על הגז ולכן S מיותר

אם אתה תשייט סתם בכביש מהיר על 100 בתיבה 7 הילוכים למשל ותשים S, התיבה תוכל לגרום לך לשייט לדוגמא על 4000 סל"ד במקום 2000 ולהגיע לצריכת דלק הרבה הרבה יותר גרועה

השיוט בסל"ד גבוה גורם לך בלאי מיותר לתיבה ולמנוע בנוסף

בקיצור רק אם אתה מנסה לעשות משהו ספורטיבי יש לך סיבה לגעת בS

×
×
  • תוכן חדש...