Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה סיימתי לימודים אקדמאים והתחלתי לחפש עבודות בתחום.

שלחתי קו"ח להרבה חברות והיום צלצלו אליי מאיזו חברה וסיפרו לי שמדובר בחברה גדולה ומצליחה ונקבע לי למחר ראיון, כשחזרתי לביתי חיפשתי בגוגל את שם החברה כדי לעשות קצת "שיעורי בית" עליה ולא מצאתי עליה כלום רק את המודעה ששלחתי דרכה את הקו"ח.

 

משהו מחשיד קצת, אני פונה לבעלי הנסיון מה כדאי לבדוק וממה כדאי להזהר?

פורסם

אין הרבה ממה להיזהר... זה בס"כ הזמנה לראיון (למרות שקיים הסיכוי שיחכו לך בכתובת שני שודדים כושים גדולים, לך תדע)

מתוך סקרנות ונסיון לעזור- מה שם החברה?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
"המוסד"

 

מצחיק :)

 

נסית גם בעברית וגם באנגלית?

בכל אופן, לך לראיון, מה יש לך להפסיד?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מדובר בחברה שיושבת בתוך שטח של חברה אחרת (גדולה ומוכרת) אך לא קשורה אליה, ניסיתי גם בעברית וגם באנגלית ולא עלה דבר.

 

אני יודע שאין לי מה להפסיד אבל אין חכם כבעל נסיון חשבתי שמישהו כבר נתקל במשהו דומה.

 

(את שם החברה אין צורך לפרסם)

פורסם

סורוק, אם בטעות זה ביבנה, אז שלח לי ה"פ.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תשמע, כל עוד זאת לא הזמנה לילית לחניון חשוך בפאתי אזור התעשיה, ממה אתה חושש?

יש כל מיני חברות שמנסות כל מיני דברים בלי להופיע בגוגל -

סטארט-אפים שנמצאים תחת מטריה של חברה גדולה יותר, למשל,

או סתם סטארט-אפים.

 

או סתם חברות שלא קשורות/זקוקות לאינטרנט, יש כאלה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תן לי לנחש: Logic Industries?

החדשות הטובות הן שמדובר בחברה אמיתית ולא בפיקציה, אז בתחום הזה אפשר להיות רגוע.

העיסוק שלהם הוא לא בדיוק סוד לאומי, אבל גם לא משהו שכדאי לדון בו בפורום ציבורי. מידע נוסף בה"פ.

פורסם

המאפיינים שהוזכרו לא תואמים לחברה (מיקום ושם), חשבתי שאולי מדובר בסטרט-אפ אבל אמרו לי שהחברה נותנת שירות להמון מפעלים וחברות וגם יש לה הרבה פרוייקטים שבוצעו.

 

מסקרן אותי מאוד וככל הנראה באמת מדובר במשהו בטחוני רק שאני פניתי אליהם ולא הם אליי אז זה שוב משנה את קו המחשבה :?

פורסם

אין ממה לדאוג

 

גם אני בסופו של דבר מצאתי את עצמי עובד בחברת היטק גדולה עם 5 סניפים בעולם ו 0 איזכורים בגוגל

 

מסתבר ששמה היה מוכר רק בארבע אותיות שהן ראשי תיבות של שמה המלא

 

בדרך כלל אלו חברות שאין להם קשר ישיר אל השוק אלא הם מפתחות בעבור חברות אחרות כך

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...