Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה היא שמאזדה 3 ספיריט 2000 בתצורת האצ'בק עולה בערך ככה:

2009 - 99אשח (שנה- אחריות)

2010 - 115אשח(שנה+ אחריות)

 

אם כבר לשקול את האופציות האלו - אז יש איביזה SC TSI ידנית \ פולו TSI DSG.

ושתיהן יהיו יותר "חזקות" מאשר המאזדה, בזכות הטורבו. וגם יזללו פחות.

וגם עם שנתיים אחריות לעומת שנה -/+ מיד שניה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פה רשום שהיאריס תנחת אצלנו בפברואר: http://www.cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/1838-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-2012-%E2%80%93-%D7%9C%D7%90-%D7%A4%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%9E-8-%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D.html

 

שווה להרים טלפון לסוכנות ראשית ולברר הכצעקתה. אתה צודק שתמיד יש משהו מעבר לפינה, אלא שאתה נצמד הרי לקטגורית הסופר-מיני האצ'בק (ולכן ההצעות האחרות לא רלוונטיות: ה-1 והמיני הן מכוניות מיני והריו היא בתצורת סדאן כנראה) ובקטגוריה הזו היאריס היא הראשונה להתחדש. מיד אחריה לא יופיע מבול אימתני של חילופי דגמים בקרב המתחרות, אלא טיפטוף המשקף פריסה ארוכת טווח וממושכת לאורך שנה וחצי (give or take) שבסופן כל מה שמנינו לעיל בשרשור הזה יחשב לדגם קודם.

:idea:
פורסם

בסביבות ה100K האופציה הכי משתלמת היא הפאביה 1.2TSI ידינית גימור ספורט ב97K, התמורה הכי טובה לדעתי למחיר.

לעומת שילוב של TSI + ידני שאר האופציות שהוזכרו כאן נראות די אנמיות ולא יתנו כנראה את ההנאה/החיוך ששילוב כזה מספק.

לא מבין גם למה לשלם עוד 15K יותר על פולו TSI אם בפחות מקבלים שילוב מנוע+גיר מהנה יותר ואבזור עדיף בהרבה.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

Fkl0ster, קראתי על היאריס (יש שם לינק בכתבה לפירוט עליה ספציפית) רמת האביזור שמדובר עליה שם נראית חלומית למדיי בשביל רכב שאמור לעלות 100K.

ה-1 כנראה תהיה מיני כלשהי זה כן, אבל הריו תהיה האצ'בק בתחילת דרכה. אם התמחור שלהם יהיה כמו שהוא היום (שדגמי קיה עולים כמו מקביליהם ביונדאי) אז הריו ב85K יכולה להיות אופציה סקסית ביותר.

(נזכרתי, אמורה להגיע גם שברולט סוניק ידנית בקרוב, גם באותו טווח מחירים, לא?)

 

shayBB, מהשילוש הVAGי אני טיפה פחות מתחבר לפאביה ויותר לפולו או לאיביזה, אני די בטוח שאפשר להוציא איביזה TSI ידנית באותו מחיר של הפאביה.

מסקרן אותי איזה שילוב נחשב יותר "מהנה" במובן הזה, הTSI-DSG או TSI ידני?

(בהנחה ואין לי בעיה עם ידני)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שמע, כשדיברתי על היאריס דיברתי עליה כרכב - כלומר כמכלול - ללא התייחסות ספציפית לרמת גימור כזו או אחרת. אנחנו די בערפל מהבחינה הזו. גם בלי הtouch & go הרכב עושה רושם טוב. השלם גדול מסך חלקיו וגם בלי מצלמת רוורס הוא נותר גדול יותר. אז כנראה שמושבי עור ו-GPS מקורי מובנה לא יהיו לך בתקציב הזה, אבל יהיה לך רכב מודרני - יותר מודרני מכל אחד אחר כשהוא יצא לשוק - ואם לשפוט מהקורולה הנוכחית הוא גם יהיה מהוקצע ומלוטש. אם הרכב יהפוך ללהיט (כפי שאני צופה לו, מאחר ולא תעמוד מולו יפנית טובה ממנו לאורך זמן רב) הוא יהיה כנראה גם מהמבוקשים בישראל (אתה לא תאמין לי אם אגלה באיזה הפסד כספי זעום מכרתי את היאריס המשומשת שלי מדור ראשון).

 

באשר לריו, נסעתי על הנוכחית כמונית ובוא נגיד את זה ככה - מי שטוען שהקוראניות כבר הדביקו את הפער עם היפניות פשוט טועה. זה עדיין לא זה.

:idea:
פורסם

אומנם לא קטן ואומנם לא בדיוק ב-100K אבל אם אתה קצת גמיש (גם בראש וגם בתקציב) נסה לברר על פיאט בראבו ידנית.

אין לי ספק שבכל הגזרות היא תיתן הרבה יותר מכל שאר הדברים שהעלת.

פורסם

רק נקודה קלה הצרפתיות החדשות

כבר לא משווק הAL4

התיבה נקראת AL8 ואמורה להיות הרבה יותר טובה מהקודמת.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם
Fkl0ster, קראתי על היאריס (יש שם לינק בכתבה לפירוט עליה ספציפית) רמת האביזור שמדובר עליה שם נראית חלומית למדיי בשביל רכב שאמור לעלות 100K.

ה-1 כנראה תהיה מיני כלשהי זה כן, אבל הריו תהיה האצ'בק בתחילת דרכה. אם התמחור שלהם יהיה כמו שהוא היום (שדגמי קיה עולים כמו מקביליהם ביונדאי) אז הריו ב85K יכולה להיות אופציה סקסית ביותר.

(נזכרתי, אמורה להגיע גם שברולט סוניק ידנית בקרוב, גם באותו טווח מחירים, לא?)

 

shayBB, מהשילוש הVAGי אני טיפה פחות מתחבר לפאביה ויותר לפולו או לאיביזה, אני די בטוח שאפשר להוציא איביזה TSI ידנית באותו מחיר של הפאביה.

מסקרן אותי איזה שילוב נחשב יותר "מהנה" במובן הזה, הTSI-DSG או TSI ידני?

(בהנחה ואין לי בעיה עם ידני)

 

הרשה לי לתקן אותך: הפאביה 105 "ספורט" - בגרסה הידנית - היא הזולה ביותר מבין השלוש ומציעה את החבילה הטובה ביותר מבחינת תמורה לכסף, ואתה מוזמן לבדוק בעצמך.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

Fkl0ster, הדלקת אותי על היאריס הזאת, אני מודה. נחכה ונראה מה יהיה, אם אני לא אכנע לקונפליקט הפנימי לגבי VAG - לטויוטה יש פוטנציאל להיות הרכב הבא בחתימה שלי :-)

 

שלומי, מסכים איתך, נסעתי בבראבו טורבו והיא בהחלט הרגישה כמו משהו שלא מהחטיבה של הרכבים שאני מדבר עליהם, איטלקייה אמיתית הן בעיצוב, הן בניהוג ובכל דבר אחר. כמו שמישהו הגדיר אותה "אבראט' לבעלי משפחות".

ופה בדיוק נעוצה הבעיה; מה אני רווק שנוסע לבד 99% מהזמן צריך לפרנס את המושבים האחוריים והבגאז' המפנק?

רכב צריך להתאים לדרישות, אני פשוט לא חש צורך לקנות רכב שמוגדר כ"משפחתי" כאשר, בעצם, אין לי משפחה (לפחות לא כזו שנוסעת איתי), ובסולם ההתגמשות (גם בכיס וגם במחשבה) הרי אין גבול. ובקפיצות של "רק עוד קצת שקלים" אפשר להגיע בקלות לכפול מהתקציב שלי, ופה אין ברירה צריך מתישהו להגיד מספיק.

 

RS, לפי מגזין אוטו, כשאתה משווה את השילוש הקדוש ברמות האיבזור הגבוהות - הפאביה תנצח רק בזכות מחיר, האיביזה בזכות איבזור וסקס אפיל ופולו בזכות שמירת ערך ו"פוזה".

 

וכדרך אגב, מכל הסוכנויות שיצא לי להתקשר אליהן ולבלבל לסוכנים שם את המוח - התופעה הכי מוזרה הייתה כשהתקשרתי לסיאט;

שאלתי שאלה מאוד לגיטימית - כמה עולה היום איביזה SC TSI ידנית, קיבלתי תשובה "מחירים אין בטלפון, חייב לבוא"

הייתי מאוד מופתע, הרי כל סוכנות רכב אחרת נידבה לי בקלות את המחיר ואפילו ציינו הנחות או מבצעים כאלו ואחרים, בסיאט פשוט אמרו לי "יש מחירון אבל אתה תקבל הרבה יותר זול. כמה יותר זול זה תדע רק אם תגיע"

אני בתגובה: :|

כנראה שגם בסיאט יודעים שהמחירון שלהם הוא בגדר המלצה בלבד ואין לו שום קשר למציאות.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

סליחה שאני נכנס לך לכיס,אבל לא אמרת שאתה מעדיף לא לנצל את כל ה 100K ויהיה לך די קשה אם כן? ובגלל זה אתה מעדיף כמה שפחות..?

 

אז איך אתה בכלל פוזל לאופציות של מעל ה100 האלו?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

גם ג'אז ידנית נכנסת לך לתקציב. המנוע קטן יחסית, אבל הביצועים סבירים והכי חשוב צריכת הדלק הכי טובה בין הסופר מיני. הבנתי שיש עכשיו מבצע לחבר ומוכרים אותה ב- 94900 ש"ח.

פורסם

לגמרי במקרה אני מוכר פולו TSI כמעט חדשה (8000 קיולומטר) ב- 96,000 שקלים בלבד :)

 

תסתכל בפורום מכירת רכב אם מעניין אותך - יש שם את הפרטים

פורסם

אחי לך תבדוק את הקורסה ממליץ לך לעשות נסיעת מבחן על הרכב , אחרי 8000 ק"מ המנוע נפתח ונהיה זריז יותר ..חוץ מיזה רואים שהרכב בוגר יותר משנים קודמות גם באיכות החומרים וגם בבידוד רעשים., אני לא יודע מאיפה צוצו הפליץ שהקורסה הידני מגיע עם טמבונים שחורים אבל הידיות של הדלתות כן שחורות, וזה שטויות 100 כוח סוס בגיר הידני זה מטוס קרב.במיוחד ברכב קטן.

צוצו הלך לקנות רנו ... אז אתה רואה כבר כמה הוא מבין ברכבים...פחחח והוא עוד כתב שחשוב לו סחירות...פחחחח ואמינות חחחח

פורד פיאסטה שנת 97 מנוע - יוטה 1.3


×
×
  • תוכן חדש...