Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
האופל ממש ממש ממש לא מאובזרת בגרסא הזאת - טמבונים שחורים

אתה רציני בזה?!

פגושים בצבע הרכב לא הפך לסטנדרט בשנות ה 90 עוד?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה רציני בזה?!

פגושים בצבע הרכב לא הפך לסטנדרט בשנות ה 90 עוד?

 

זה מה שהבחור באולם תצוגה אמר, אבל חפרתי על זה קצת באינטרנט עכשיו וממש לא ברור אם זה באמת ככה או לא, בכל מקרה מה הפתיע אותי זה שהמושב האחורי לא מתקפל בכלל והוא היה נראה גבולי לגודל של עגלה. כנראה שלמה מייעד את הרכב לציי ההשכרה ולכן כל הגורע ומוריד מהמחיר מוסיף לדעתו.

 

גם לא אהבתי שאין נסעות מבחן על הרכב ואי אפשר לראות אותו בשום מקופ לפני שקונים, עם זאת המנוע יותר קרץ לי אבל בשיכלול של הכל אצלי לפחות הקליאו ניצח.

 

ממש הזוי שבשום מקום אין את המפרט המלא של הדגם הזה

:king:

פורסם

פיאט פונטו איבו עם מנוע המולטיאיר (בלי הטורבו) ותיבה ידנית 6 הילוכים עשויה להכנס בתקציב עם טיפה התמתחות, לדעתי עולה על המתחרות שהוצגו.

מנוע מתקדם עם פלפל+חיסכון

עיצוב חוץ ופנים

איכות חומרים

פיאט רילקס (3 שנים אחריות עם התחייבות לקניה במחיר מחירון+טיפולים חינם)

מרווח טיפולים של 30K

שווה בדיקה.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

Fkl0ster, אני לא חושב שזה יותר מדי רלוונטי לנסות משהו שקצת דומה ליאריס שאמורה להגיע בקרוב, אי אפשר להשוות בין שני הדגמים כמו שאי אפשר להשוות את פיאט פנדה ופיאט 500 שמבוססת עליה. (רמז: ראית פעם פיאט פנדה אבארט? :lol::-P)

היאריס הנוכחים היא באמת בסדר גמור ואני שולל אותה רק על בסיס הצבע שלה, כל שאר מגרעותיה לא מפריעות לי בכלל, ככה שאת היאריס הבאה אני בהחלט משאיר על המפה, למרות שאני לא בטוח שאחכה עד אז.

 

צ'וצ'ו, את החסרונות של אופל אני מכיר, ובהיבט של הסחירות היא אמורה להיות די דומה לi20 שגם זוכה לביקוש מאוד גבוהה בליסינג, ככה שביניהן אני לא חושב שאחת תפסיד יותר מהשניה.

לגבי האבזור אני לא הצלחתי למצוא בשום מקום איזכור לרמת האיבזור הבסיסית אבל ממך נשמע כאילו זה ממש זוועתי (טמבונים שחורים על אוטו כחול? חלונות אחורים ידניים ברכב של 85K ?? באמת ??)

מהרנו אני לא מתלהב יותר מדי אך גם לא שולל אותה על סף; השירות KING הזה שלהם זה משהו שאני במילא מקבל מהביטוח המקיף (פחות או יותר) וזה לא משהו שימשוך אותי לתת להם את הכסף שלי. ה1.2 נופלת בגלל שהיא עגלה אבל ה1.6 אוטומאטית היא אופציה ראויה לשקול.

בקטע של VAG אני איתך, לא מסתדר לי שגרמנים עם מנוע השנה ובלה בלה בלה נותנים שנתיים, והאחריות כמו שתיארת אותה "כפתור עלינו, מנוע עליך" זה סתם שטות. ראבק אם קיה יכולים לתת 7 שנים גיר ומנוע אתם תתנו לפחות חצי. (אפילו שאצל קיה זה עם המון כוכביות וכתב סתרים - זה עדיין שם.)

בפיאט אין אופציות, 100כס+ מתחיל שם מ109,990 שזה הרבה מעבר לתקציב, ועד כמה שהייתי רוצה להיות לקוח של סמל"ת - הם פשוט דוחפים את ה 1.4 77כס לכל הרכבים מתחת ל100K, וחבל. מאובזר מאובזר - אבל עגלה.

 

Tzvika-Pick, במובן כלשהו אתה צודק, אני כאילו מבקש את כל מה שוואגית גודשת יכולה לתת אבל שלא תהיה וואגית. אני רק מפחד מזה שבסופו של דבר אני אוותר על העיקרון ואלך על VW פשוט כי אין ברירה (כמו שזה נראה עכשיו?)

 

ZX2.0, במידה ומה שאתה אומר נכון יכול להיות שיש לנו פה מנצחת.

הרי הC3 נותנת הכי הרבה כ"ס בתקציב שלי, והדבר היחיד השלילי שאפשר להגיד עליה זה התיבה ה(תסלחו לי)מחורבנת שלה, אם יסכימו להביא בידני, וכמובן יותר זול, היא פשוט תענה על כל צרכיי בצורה מושלמת. צריך לבדוק את זה מולם מחר.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מה עם הפאביה ב87K (לא יודע כמה המחיר היום) 1.2TSI ידנית,אמביינטה?

 

גם יישאר לך עודף,וגם לא תנצל את כל ה100K שיש לך.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

חבר אתה בחור עם 100 אלף שקל בכיס, אני חושב שאתה צריך להסתובב ולנסוע על רכבים.

זה לא בושה להכנס לנסוע על רכב ובסוף לא להזמין.

 

אני לפני שהחלטתי נסעתי על כמה רכבים ולקחתי החלטה שהכי טובה בשבילי, אני חושב שאתה חייב לעשות זאת ולא להחליט מפרוספקטים - כבר נפלת בזה פעם אחת.

 

יצא ואני תמיד הייתי בחור של צרפתיות - היה C3 לפני ה- C4 (מדובר על לפני 3 וחצי שנים - צורה קודמת) ואישית אני מאוד אוהב את העיצוב של ה-c3 החדש, נראה צעיר מגיע בכל גווני הקשת סיטרואן מאוד ידועים גם באיכות הנסיעה הגבוהה שלהם ובזה שהרכבים שלהם תמיד שיא הטכנולוגיה, במנוע ידני יש לך מנצחת ביד. (מהצד השני חייב לציין סיפור אישי עם ה-c3 שלי שהבאגאז לא נפתח ובסוף נפלתי לתיקון יקר כי החליפו לי מספר חלקים לפני שמצאו את הבעיה)

 

דבר נוסף שכדאי לך לבדוק הוא דווקא את הc3 פיקאסו דיזל. היה לנו במשפחה c3 דיזל (1.4 שנמכר לאחרונה אגב תוך פחות מיום) מדובר במנוע טורבו עם מומנט עצום כך שפלפל לא חסר - מצד שני תצטרך לשמור עליו כמו כל מנוע דיזל אחר.

החסרון יהיה דווקא בטיפולים היותר צפופים (פעם ב-15 במקום פעם ב-30) וטסט יותר יקר ומעצבן (בדיקות מזהמים שונות). עכשיו העיצוב זה משהוא שצריך לאהוב כאשר או שאתה אוהב או שאתה חושב שזה מכוער טילים, הוא מגיע רק בידני כך שזה גם טוב לך.

 

בכל מקרה בלובינסקי תרגיש ממש חופשי להתווכח על המחיר לדעתי יש מצב שיבואו לקראתך.

:king:

פורסם

אני היתי מוותר על היונדאי לדעתי זה רכב אנמי ויש הרגשה של נסיע ברכב ליסינג!!

לדעתי אם אפשרי באמת להזמין C3 ידנית זו כנראה היתה האופציה שלי והיתי מתלבט בינה לבין פביה TFI 105 כ"ס אנשים בהחלט אומרים דברים טובים אליה!!

הבעיה שבקליו דריכת הדלק היא לא נמוכה (אך גם לא גבוה)כיוון שזה 1600 אוטמט!!

אולי גם כדי לך לפול על המבצע של פיאט עם הפיאט פונטו 150!! אומנם איני בטוח שהיא 100 כ"ס אבל האוטו בהחלט נוסע נחמד (1.4 ידני)!!

פורסם

ezuf, תודה, בינתיים אני מנסה להימנע מVAG. אם כי נראה שבסופו של דבר הבחירה תבוא משם.

 

צ'וצ'ו, אתה צודק, בסכום כזה (ואפילו יותר נמוכים) מותר ורצוי לבדוק ולנסוע ברכבים לפני הקניה. אימפולסיבית ו"מהדף" אני לא קונה יותר.

על הC3 בדקתי; התקשרתי לשני אולמות תצוגה ראשיים ואין להם שום רצון לעשות הזמנה מיוחדת לידנית, חבל. ממש חבל.

ולפיאקסו אני פשוט לא מצליח להתחבר עיצובית. לא עושה לי אתזה..

 

MiT5, היונדאי אולי קצת "זקנה" אבל היא רכב ממש מאוזן ובסדר בשאר הבחינות דווקא..

הפיאט פונטו 150 מגיעה אף היא עם המנוע 77כס הותיק שלא עונה על דרישת הסף, ועל הדגם עם MULTI-AIR אין כרגע שום הנחה (109,990). בעע.

 

 

הC3, הקליאו 1.6 והקורסה האוטומאטית נופלות על צריכת דלק.

הקורסה הידנית נופלת על איבזור גרוע ביותר, היאריס על צבע משעמם.

 

נשאר לנו.. i20. וזהו בערך.

עם אופציה ליאריס 2012 אם אני מוכן לחכות, או להחזיר את VW למפה.

בשביל הספורט אם לשקול גם את VAG - יש לנו את;

VW פולו 1.2 105כס (DSG ב112,9)

SEAT איביזה 3דל 1.2 105כס (ידני ב111,9)

 

האם באמת שווה למתוח את התקצוב במעל 10%, ולוותר על שנת אחריות בשביל שתי אלו?

דעתכם הכנה, בבקשה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

היאריס הנוכחים היא באמת בסדר גמור ואני שולל אותה רק על בסיס הצבע שלה, כל שאר מגרעותיה לא מפריעות לי בכלל, ככה שאת היאריס הבאה אני בהחלט משאיר על המפה, למרות שאני לא בטוח שאחכה עד אז.

 

אני ממליץ לך בחום לחכות לחדשה.. היאריס הנוכחית מזדקנת. ה-VAG-יות למיניהן, יחד עם הפונטו, ה-2, ה-i20 והפיאסטה הן מאזור 2007/8/9 ואנחנו אוטוטו ב-2012 (אני חושב שלא צריך להתייחס להיבט הטכנולוגי אלא אל ל"תמונה הגדולה". לא צריך לעניין אותך איך הרכב עושה את מה שהוא עושה כמו שצריך לעניין אותך מה הוא עושה בפועל, כלומר בעולם האמיתי). שנויים משמעותיים בקרב הדגמים שנמנו עד כה צפויים רק עוד זמן רב יחסית. הסוויפט זכתה למתיחת פנים מאסיבית לאחרונה, אבל זו עדיין מתיחת פנים בשורה התחתונה. ה-C3 מבוססת על ה-207 בת 5 השנים וגם עליה כבר עברו שנתיים בשוק. הקליאו מזדקנת כמו ה-207 (מתחרות מבית שיצאו ב-2005 ו-2006 בהתאמה). כנ"ל לגבי הקורסה בת ה-5.

 

כפי שאתה בוודאי מבין, בשנה וחצי הבאות נהיה עדים לשורה של הצגות דגמים חדשים. אני לא אומר לך לחכות שנה וחצי, אלא רק כחודשיים כדי ללמוד היטב על היאריס ולהתרשם ממנה במציאות, מאחר והיא הראשונה בתור להתחלף, בין השאר כי היא מבין הזקנות ביותר בחבורה לעיל (יחד עם הקליאו). אם היא לא תנעם לך, תוכל לרכוש כל אחת מהאופציות האחרות שעל הפרק, כולל היאריס הנוכחית שתיעשה לקודמת עם בוא החדשה ואולי תימכר ב"מחירי חיסול". אגב, רק כדי לוודא שעברנו על כל האופציות ולא פיספסנו דבר: הג'אז של הונדה מתומחרת ללא פרופורציה, דייהטסו מחוץ לתמונה כמו סובארו ומיצובישי בעוד שהמיקרה לבית ניסאן לא עומדת בתחרות. שכחתי משהו?

 

נראה שאתה צודק לגבי הספייס ורסו - היא לא בדיוק גרסא של היאריס כמו שהייתה בעבר (בהקבלה, כמו שהפאביה ספייס היא גרסא של הפאביה), אלא שונה מבחינות מהותיות מבעבר.

:idea:
פורסם

בדר"כ, לדעתי האישית, רצוי להגיע לאולם התצוגה פיזית כדי שיסכימו לערוך הזמנה מיוחדת. בכל מקרה חבל שאין רצון, איבדו לקוח...

 

אומנם אין לי שום ידיעה וגם שום ידע לגבי המחיר אבל יש גם את ההונדה ג'אז ששיבחו פה בפורום. איך היא?

אני גם אומר וגם שואל כי לי בעצמי אין שם מושג.. :-P

פורסם

לפי דעתי לפני שכולם קופצים הייתי ממליץ לך את המאזדה 2 אוטו אמין, מנוע חזק מאוד עד כדי כך שהתיבה ממש עצבנית שהיא מורידה הילוכים בקצב מטורף, ביחס לקטגוריה צורך גם אותו הדבר כמו שאר הקטגוריה שלו אבל יש מינוס שבפנים שלו הוא סתמי ופשוט לא הכול מושלם אין מה לעשות אם תהיה מוכן להתפשר על זה לא תתחרט תחפש אחת שנת 09 אולי 10 יכנס גם ונותנת אחלה תמורה.

לגבי הקורסה ממה שאני יודע היא מגיעה עם פגושים בצבע הרכב זה נכון לגבי הדגם האוטומטי, ככה שאין לי מושג לגבי הידנית עוד דבר לגבי מה שאמר צ'וצ'ו, שהרכבים הולכים לליסינג נכון יש לא מעט אבל גם לא מעט רוכשים אותו פרטיים ככה שאתה מדבר שטויות לגבי מבחן דרכים תוכל לראות פה בקארספורום מבחן שערכו לקורסה לא מזמן.

תשמע לפי דעתי אני הייתי הולך על פולו 1.2TSI DSG נכון היא טכנולוגית ובלה בלה בלה אבל החיוך שהיא תשאיר לך על הפרצוף בכל לחיצת דוושה זה יהיה שווה עבורך, לגבי האחריות היא שנתיים לגבי ה-3 שציינת זה רק אצל אודי ועם כבר עוסקים בשוק היד שנייה הרי שלפולו יש עדיפות יותר ביד השנייה חוץ מזה שהיא נמכרת לפרטי.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
לגבי מה שאמר צ'וצ'ו, שהרכבים הולכים לליסינג נכון יש לא מעט אבל גם לא מעט רוכשים אותו פרטיים ככה שאתה מדבר שטויות .

 

דווקא אני מציע לך לבדוק אותי ולגלות שרכבים שהם חזקים בליסינג - לא משנה כמה פרטיים ירכשו אותם עצם זה שהם חזקים בליסינג אומר שלאחר שלוש שנים הם יציפו את שוק היד שניה במחירים חסרי תחרות, תראה למשל את המזדה שהמחיר שלה צלל לעומת פולו וגולף ששומרות על ערך גבוהה, יותר מזה קח את הגטה ותראה שגרסאת הליסינג צללה במחירון לעומת גרסאות ה-TSI ששמרו על מחירון גבוהה.

 

אישית אני מסכים איתך באיזור ה-100K הפולו TSI היא אחלה רכב בתנאי שהבחור מוכן להתפשר על האחריות ולקחת הלוואה על הכסף שחסר לו כי זה עדיין על הכביש כמעט 115. (אם ב-TSI עסקינן אז דווקא הידניות כמו האיביזה יכולות להיות יותר קורצות)

 

כשאני חושב על זה אם טוב לך כרגע עם הבורה, אני הייתי ממתין לראות לאן השוק הולך הרנו היה הסנונית הראשונה של הסופר מיני ב-70K אני הייתי מחכה לראות מה יהיה התגובה של היבואנים לנושא, הפיאסטה למשל במנוע ידני נכון יכולה להיות אחלה אופציה למשל.

 

שניה, עצור הכל! איך שכחתי i30 ידנית!

:king:

פורסם

א. יאריס החדשה נראת מאוד מבטיחה.

ב. אם אתה מתכנן להחזיק ברכב יותר משלוש שנים לדעתי אל תלך על תוצרת VAG בשונים בפנים ואופן; אמינות ירודה + המון טכנולוגיה חדשה + שירות גרוע + מחירים גבוהים במוסכים = סיוט שלא נגמר.

ג. פיאט בראבו בלי טורבו - חזקה מפיקנטו ומאובזרת מכף רגל ועד ראש.

 

למה שלא תיקח מאזדה 3 מנוע 2000 משומשת? רכב חזק ואמין. בקטגורית סופר מיני אפשר לקנות מאזדה 2 משומשת. מכונית זריזה מאוד, אמינה ובטוחה. ממש לא אכפת לי מה אומרים על מאזדה בקארספורום. אם הייתי מוכר את הפיקנטו זו הייתה הבחירה שלי.

פורסם

Fkl0ster, אתה צודק, זה לא שיש לי בעיה לחכות אבל כמו כל דבר בחיים - תחכה עוד קצת אז יצא משהו יותר חדש \ יותר זול \ יותר ירוק, הטכנולוגיה מתקדמת ביחד עם הזמן, אבל בקצב הזה אפשר לחכות לנצח כי כל חצי שנה יש דגם חדש של רכב כלשהו :-)

נכון להיום - חודשיים ממש לא כואב לי לחכות ליאריס, אבל יותר מזה סתם נראה מיותר.

אתה יודע, בינואר 12 תצא גם הקיה ריו החדשה.. ומאזדה מתכננים משהו שנקרא מאזדה 1. ויש את המיני של מיצובישי.. וזה וזה.. אין סוף ידידי :lol:

 

ZX2.0, אני מבין, אבל אין לי טעם לנסוע עד תל אביב \ רמת גן אם בטלפון כבר אמרו לי בצורה מאוד קרה שאין להם חשק לעשות את זה. סתם בזבוז דלק.

באשר לג'אז - יקרה וחלשה. גם הדגם הכי יקר (128K) לא מגיע לדרישת סף של 100כס.

 

י.ל1, תודה, אבל מיד שניה אני מנסה להימנע. כלומר בכלל לא חושב על זה. אך ורק רכבים חדשים 0קמ מהסוכנות.

מאזדה 2 יש לנו במשפחה כבר (מה שבעצם החליף את הבורה אצל ההורים). היא באמת חזקה, שובבה ו"זום-זום", אבל צריכת הדלק שם בשמיים. מזל שהיא ליסינג ולא משלמים לא עליה ולא על הדלק - אחרת לא היינו חושבים עליה בכלל.

בסופשים אני נהנה ממנה אבל זהו בערך, סופרמיני שעושה 1:10 לא ממש מושכת אותי.

הפולו DSG מושכת אותי, ומאוד, אף על פי החסרונות של צ'מפיון, אבל האיביזה SC 1.2TSI ידנית יותר. במיוחד בגלל שאפשר להשיג שם הנחה גם כשאין מבצע.

 

צ'וצ'ו, בינתיים כיף לי עם הבורה, אז לא לוחץ לי בטוסיק לקנות כבר מחר-מחרתיים, נחכה לאיזה מבצע אטרקטיבי כנראה.

באשר לi30 היא משפחתית, לא סופרמיני, אין לי באמת צורך בגודל הזה. ובמילא - הi20 מגיעה עם אותם המנועים (1.4/1.6) ועם אופציה לידני במחירים קצת יותר נמוכים, ככה שאין כל כך צורך "לשדרג" לi30.

 

ChemGuy85, מסכים עם א' ו-ב', באשר ל-ג' הבראבו יקרה מ100K וה1.4 בלי טורבו חלש מדי (90כס) ככה שהיא נשללת.

מאזדות משומשות ובכללי רכב משומש זה לא משהו שאני שוקל, אני מחפש אך ורק חדש.

בסופו של דבר אני אצטרך כנראה להתפשר על דרישה אחת או שניים אבל אגב חדש עם אחריות זה לא משהו שאני מוכן לוותר עליו..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בתקציב שלך אפשר למצוא מאזדה 3 מנוע 2000 בצורה החדשה בת שנה - שנתיים. אתה מקבל רכב חזק עדיין מכוסה באחריות יצרן. לדעתי אם לקחת בחשבון את הקילומטרז הנמוך שאתה עושה להתעקש עוד הפעם על רכב חדש ומסורס זה לחזור על אותה טעות פעם נוספת. כנ"ל לגבי צריכת דלק. אז תשלם עוד 100 ש"ח דלק בחודש בהשוואה לאיזה סיטרואן C3, אבל איך אפשר להשוואת את הכוח? לדעתי אם אתה מחפש כוח לך על זה עד הסוף.


×
×
  • תוכן חדש...