Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באיזה צבע לקחת?

אני ממש רוצה את הרכב אבל לצערי אין במלאי. ברגע שהנציג מתקשר ישר יש לו אוקיי.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
david86, תודה, 29/9 הוא נכנס לארץ.. שבוע~שבועיים אחכ.

 

 

 

edanj, דווקא החבר'ה בE&A חושבים טיפה אחרת, אמנם זה סוסים ממש בודדים אבל עדיף מכלום, לא? :lol: טוב נו זה עדיין באוויר. את האוטו עוד לא קיבלתי אין מה לחשוב על שיפורים.

 

:lol:

 

אל תהיה תמים, מדובר בעסק שהמטרה העיקרית שלו היא למכור, ברור שהם יגידו לך אחרת.

על עוד 4-5 כ"ס בלחץ לא הייתי מוציא 2-3K.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

קח בחשבון שמדובר בתוספת של יותר מ-50% לכסף ששילמת על הפאביה.

 

אין ספק שהוולסטר היא יותר אוטו ואני מאמין שהיא תמכר בכמויות גדולות יחסית ותהפוך להמונית עם הזמן.

 

מבחינת תמורה לכסף, אין כרגע עסקה טובה יותר מהפאביה ב- 69K.

 

ד"א הוספת צ'יפ לניהול מנוע יכול לפגוע באחריות היצרן על הרכב.

פורסם

אתה יכול לבדוק גם את הלאנצ'יה אפסילון החדשה.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
תודה על העצה, אך הפולו יאנג לא באה בחשבון; מדובר באותו מנוע ואותו גיר של הפאביה ב69K (שאותה כבר הזמנתי, ואמור לקבל בסוף החודש אם דעתי לא תשתנה), אך בתוספת פרמיה של 15K על קצת איבזור.

פונטו איבו גם לא קשורה, 79K (במבצע) ל77כס לא יפוצה ע"י שום רמה של איבזור. לא מבחינתי. על זה כבר דיברתי לפני 2 עמודים :wink:

 

ד"א יעקוב הוולוסטר הציגה פחות מ1:10 במבחני רכב קשים, זה אקסטרים לכל רכב.

לדוגמא המבחן של קארזפורום על אסטרה טורבו עם 1:7.25.

בהחלט לא מדובר על צריכה משולבת תחת תנאים "רגילים" אלא תחת התגרזנות. אני מאמין שאפשר להוציא ממנה 1/12 ואף יותר די בקלות.

באחד מהמבחנים דובר על 1/16.7 משולב במצב רגוע..

 

אשמח לראות כתבות מאשר השארות ...

 

בברכה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

Ninjmnky - אותי מעניין למה דרשו ממך איתוראן לסקודה (דרשו עוד דברים?)

 

אצלי מה שבא עם הרכב מהבונדד (עלוקה+קודנית,וכספת למחשב רכב או איך שזה נקרא) הספיק בהחלט.

 

אאל"ט זה המינימום שבמינימום וכל סוכנות (או סוכן/נת) אמורים להסתפק בזה,כל דרישה מעל זו חמדנות לשמה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אם הייתי מחפש פילפל, הייתי עושה את השדרוג.

אם הייתי מחפש הסעה לעבודה, הייתי מבזבז את ה40K על משהו אחר.

משכנתא זה קל

פורסם

אני חושב שעדיף להישאר בהזמנה של סקודה כי זה סתם ביזבוז להוסיף עוד 40K,ומה הם i20 הידני ?

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006


×
×
  • תוכן חדש...