Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי הבעייה הפוכה, לא מצליח לשלוח...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ניסיתי... גם WIFI וגם 3G. טיפה בינה עוד יש לי אי שם במוחי הקודח.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

זו הבעיה? הבעיה היא שהמכשיר מתחמם! אותה בעיה כמו באייפון 4 בתחילת דרכו!

זו בעיה רצינית שצריך לפתור - בדר"כ מתרחש לאחר שימוש במשחק במשך 20-30 דקות בממוצע.

 

חלק עליון של המכשיר (פומית שמיעה \ מצלמה) מתחמם לטמפ' שבין 50-60 מעלות!

זה חם ומעצבן ואין פתרון עד כה

פורסם

הסוד הקטן והמלוכלך של אנדרואיד: במקביל לדיווחים על שיעורי מכירות גבוהים של טלפונים ניידים מבוססי מערכת ההפעלה מבית גוגל, מתגלה שגם אחוז החזרת המכשירים גבוה במיוחד.

android.png

במשך תקופה ארוכה נחשבו המכשירים הסלולריים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל למובילים במכירות, אך יש נתון אחד שהאנליסטים שכחו לציין. אתר הטכנולוגיה טקראנץ' חשף אתמול (ג') את הסוד הקטן והמלוכלך של אנדרואיד: מסתבר במקביל לשיעור המכירות הגבוה, אחוז החזרת המכשירים גם הוא, גבוה במיוחד.

לפי האתר בין 30-40 אחוזים ממכשירי אנדרואיד שנקנו בשנה האחרונה, הוחזרו ליצרניות תקופה קצרה לאחר קנייתם. לצורך השוואה, באותה שנה, רק 1.7% ממכשירי אייפון 4 שנקנו הוחזרו ליצרנית.

מה הסיבה לאחוז ההחזרה הגבוה?

לפי האתר שערך בדיקה בנושא, המשתמש הממוצע מתאכזב ממערכת ההפעלה שבמכשירים השונים לאחר שמגלה עד כמה היא שונה מזו המותקנת באייפון והבלקברי. זה ידוע שהטלפונים מבוססי אנדרואיד (ביניהם גם סמסונג גלקסי) פופולריים יותר בקרב "גיקים" וחובבי גאדג'טים. הם מספקים פלטפורמה עם קוד פתוח, נוחה וגמישה יותר בעיקר עבור מתכנתים ואנשים עם זיקה לטכנולוגיה.

עם זאת, בשל הפרסום החיובי הרב לו זוכה אנדרואיד במיוחד בשל פתיחותה, ה"משתמשים הממוצעים" שבדרך כלל מעדיפים את מערכת ההפעלה IOS מבית אפל שמותקנת באייפון, מחליטים להתנסות ב"משהו חדש". לאחר הרכישה וההתנסות הם מתאכזבים מחזירים את המכשיר.

מקור - מאקו

איזה כייף לי :)

פורסם

אני מסכים שלאנדרואיד יש כמה קטעים "מחורבנים" שמבאסים לך את הת*ת, אבל לדעתי הם מוחזרים בכמות שכזו, רק בגלל...

 

...שהם לא אייפון.

האייפון הוא מכשיר הייפ מלוקק ומלוטש. אפילו אני רוצה אחד, ואני לא סובל את אפל, את השטויות שלה ואת השיגיונות שלה. זה פשוט מכשיר מגניב.

האנדרואיד לא מלוטש או מלוקק מספיק, ולא מספק את אותה החווייה.

**מעולם לא יצא לי להשתמש באייפון, רק לראות אותו בידי משתמש או שניים. וזה היה מגניב דיו.

השאלה הנשאלת: לכמה ממחזירי האנדרואיד היה בעבר אייפון?

לדעתי, 90% מהמחזירים היו בעלי אייפון בעברם, או בעלי אייפד כיום. שזה נתון שמשנה את התמונה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מי שמחזיר גלקסי לא יודע מה יש לו בידיים :)

אני כבר עם 2.3.5 על הגלקסי, CM7 הכי אחרון.

המכשיר הזה לא סופר כמעט כלום [אולי חוץ מהגלקסי פרו או עד שיתחילו לנצל מעבדים כפולי ליבה]

 

אנשים פשוט שכחו להשתמש בשכל. וחבל.

 

אוראל איך אתה לא מסוגל לראות הודעת MMS ? זה בנוי בתוך מערכת ההודעות.

יכול להיות שבטעות ביטלת את ה RETRIEVE MMS בהגדרות?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

יצא לי לשחק עם גלאקסי S2 השבוע.

שיילך להזדיין האייפון 3GS שלי. הוא כמו אח קטן ומפגר ליד הגלאקסי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם מישהו לא מרוצה מהגלקסי שלו אשמח לקנות אותו מהם במחיר סמלי :)

הרי זה זבל.. כמה זה כבר יכול לעלות ;)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
יצא לי לשחק עם גלאקסי S2 השבוע.

שיילך להזדיין האייפון 3GS שלי. הוא כמו אח קטן ומפגר ליד הגלאקסי.

 

האייפון שלך בן שנתיים. זה כמו להשוות רכב חדש לרכב מודל 70, במושגי סמארטפון.

חכה לאייפון חמש ונראה.. ההבדל העיקרי שסמסונג סתם לוקחים חומרה חזקה ודוחפים למכשיר, כל אחד יכול לעשות את זה (כמו מכונית אמריקאית חזקה וזולה) האייפון תמיד וגם הפעם צפוי להביא משהו מעבר לחומרה חזקה שגם תהיה שם.

×
×
  • תוכן חדש...