Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה ברכישת רכב בסכום 45K-65K!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מחפש רכב לטובת נסיעה לעבודה וחזרה בעיקר (תאהרצליה). אני מתלבט בין כל הדגמים החדשים שיצאו ומחפש את הבחירה הטובה. יונדאי i10, i20, פיג'ו 107, מזדה 2, גטס, ספלאש, סיריון, ספארק וכו'.

אשמח מאוד לתגובות שמאנשים עם נסיון והבנה בתחום!

 

תודה רבה

פורסם

אני חושב אולי על יונדאי i20 או על הסוזוקי ספלאש דגמי 2010.

אשמח מאוד לדעות על הרכבים הללו!

 

תודה רבה!!

פורסם

מאזדה 2 לא כל כך חדשה וגם פחות חסכונית מהאחרות שרשמת כאן.

לדעתי יונדאי i10 חדשה בליסינג מימוני תוכל להיות אופציה מעניינת מאוד עבורך. גם חסכונית יחסית בדלק, גם אמינה וגם תתאים לנסיעות שלך.

פורסם

אני חושש שהמכוניות בגודל הזה יהיו קטנות מדי עבורי, ובנוסף הן קיבלו 4 כוכבי בטיחות.

האם ה i20 או הספלאש (גם 4 כוכבים אבל יותר גדולה) לא יותר משתלמות?

פורסם

ה-I20 עולה באיזור ה-100K כחדשה ואני מניח שתוכל למצוא

שנת 2009 בכ-75K. זה חורג מהתקציב שלך.

אני רק יכול להגיד לך שהחדשות בדגם Premium מאובזרות מאד

יחסית לרכבים בסגמנט הזה. השבוע נסעתי באחת חדשה והתחושה

בפנים היא די יוקרתית יחסית. יונדאי באמת עלו במדרגה בדגם הזה.

 

אגב, היא קיבלה 5 כוכבים במבחן ריסוק.

×
×
  • תוכן חדש...