Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף שבוע האחרון ישבתי אני וחבר וראינו לנו את הMOTO GP,

הויכוח החל כאשר אחד מהרוכבים יצא מסיבוב ונתן בווילי קטנטן עד כאן הכל טוב ויפה.... הויכוח פה אם זה קורה בלי שרוצים או שהוא התכוון?

הצד שלי בסיפור הוא ככה - כאשר הוא נכנס לסיבוב הוא מאט ומוריד הילוך(נמצא בהילוך 2 או 3 אני מאמין) ביציאה מהסיבוב לכיוון הישורת הוא סוחט את הגז ומרוב הכוח העצום שיש לאופנועים האלה הווילי נגרם בלי שהרוכב ירצה, בעיקרון על זה הויכוח אבל הנקודה בויכוח שעליה כמעט הורדתי לחבר שלי כאפה :crazyeye: :2gunfire: כי אני שונא שמתווכחים על דברים שאני חושב שאני צודק עוד גם שאני בעל הרישיון ועם הידע המינ' או הרב :hihi: ( הזמן יחליט) הצד שלי שזה נגרם אם זה נגרם, רק כאשר אתה סוחט את הגז ובטורים גבוהים אז רק נגרם הווילי, הצד של החבר זה לא משנה באיזה טורים כי מעצם המכת גז הראשונית והפתאומית הכידון עולה לא מרצונו,

 

עכשיו!! אחרי ששמעתם את הטיעונים אתם מוזמנים להתקשר לבית משוגעים :drinking::loco::silly: הקרוב ולהתלונן על שתינו ותאמינו לי שיכניסו את שתינו בלי בעיה כי יש ראיה מוכחת - סרטון וידאו של הויכוח שאגב ישודר בREPLYS BELIEVE IT OR NOT

פורסם

זה גורם לאבדן זמן. את זה עושים רק אחרי שגומרים מירוץ, או כשיש מספיק פער שאפשר לחגוג לפני דגל השחמט, או אחרי שגומרים הקפת סופרפול קטלנית במיוחד...

 

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

חחח... אתם לא נורמליים... :wink:

איך אפשר להתווכח על זה?! זאת עבירה.. מה זה?!

קרעת אותי בנאדם... חחחחחחחחחח :D

כך אמר שדרן החדשות...

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" :-o

 

פיגו ג'ט פורס למכירה, פרטים כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75833

פורסם

אני אישית אף פעם לא הרגשתי אופנוע בעל הספק שוה למשקל אבל בכל המבחנים שקראתי על אופנועי ספורט 600 ואלף תמיד כאשר הם מושכים את 1 ו2 הם מדגישים שהכידון נהיה קליל ואף עולה בניגוד לרצון הרוכב והאופנוע, אז חישוב קל שבאופנועי סופרבייק עם בערך 240 כ"ס תקנו אותי (נראה לי טעות איומה אבל בוא נסכים שהם מפוצצים בכ"ס) לא בעיה לאף להיות וואחד קליל ומן הסתם לעלות לווילי

פורסם

לא זאת האמת לאופנועי הג'יפי יש בין 220 ל250 (בהונדות) כ"ס :vamp::twisted:

והם שוקלים כ 145 ק"ג ללא הרוכב.

 

הסופרבייק הם בעיקרון אופנועים סדרתיים אבל פה זה לא מקום הויכוח נא לראות את השרשור הישן בנושא

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

יש ויש...

שהם יוצאים מהפניה בדרך כלל (והכל בתאוריה) מרוב ההאצה אז הגלגל עולה לבד, את זה אפשר לראות הרבה בדוקאטים הרצחניים ובהונדות..

אבל יש מקרים שהרוכב רוצה להאיץ, בדרך כלל שהוא רוצה לסגור פער מהרוכב שלפניו, ולכן הוא מרים ממש טיפה ת'גלגל הקדמי... אני מאמין שזה בגלל שככה יש לו פחות חיכוך או שטח פנים של הגלגל והכביש ולכן הוא מאיץ יותר מהר...

תאוריה או עובדה? איפה מביני העניין כדי לענות? :mad:

פורסם
יש ויש...

שהם יוצאים מהפניה בדרך כלל (והכל בתאוריה) מרוב ההאצה אז הגלגל עולה לבד, את זה אפשר לראות הרבה בדוקאטים הרצחניים ובהונדות..

אבל יש מקרים שהרוכב רוצה להאיץ, בדרך כלל שהוא רוצה לסגור פער מהרוכב שלפניו, ולכן הוא מרים ממש טיפה ת'גלגל הקדמי... אני מאמין שזה בגלל שככה יש לו פחות חיכוך או שטח פנים של הגלגל והכביש ולכן הוא מאיץ יותר מהר...

תאוריה או עובדה? איפה מביני העניין כדי לענות? :mad:

 

פשוט לא. נקודה.

(ואגב, "בדרך כלל שהוא רוצה לסגור פער מהרוכב שלפניו"?? זה לא ת-מ-י-ד ככה במירוצים? ואם אנחנו כבר מדברים, תעשה לי טובה אישית: זה "כשהוא", לא "שהוא". וגם "כשהם יוצאים מהפניה", לא "שהם יוצאים מהפניה".)

 

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
יש ויש...

שהם יוצאים מהפניה בדרך כלל (והכל בתאוריה) מרוב ההאצה אז הגלגל עולה לבד, את זה אפשר לראות הרבה בדוקאטים הרצחניים ובהונדות..

אבל יש מקרים שהרוכב רוצה להאיץ, בדרך כלל שהוא רוצה לסגור פער מהרוכב שלפניו, ולכן הוא מרים ממש טיפה ת'גלגל הקדמי... אני מאמין שזה בגלל שככה יש לו פחות חיכוך או שטח פנים של הגלגל והכביש ולכן הוא מאיץ יותר מהר...

תאוריה או עובדה? איפה מביני העניין כדי לענות? :mad:

 

פשוט לא. נקודה.

(ואגב, "בדרך כלל שהוא רוצה לסגור פער מהרוכב שלפניו"?? זה לא ת-מ-י-ד ככה במירוצים? ואם אנחנו כבר מדברים, תעשה לי טובה אישית: זה "כשהוא", לא "שהוא". וגם "כשהם יוצאים מהפניה", לא "שהם יוצאים מהפניה".)

 

 

טל

 

טל...זה אשכרא אוכל אותך מבפנים ...אה ?... :lol:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
יש ויש...

שהם יוצאים מהפניה בדרך כלל (והכל בתאוריה) מרוב ההאצה אז הגלגל עולה לבד, את זה אפשר לראות הרבה בדוקאטים הרצחניים ובהונדות..

אבל יש מקרים שהרוכב רוצה להאיץ, בדרך כלל שהוא רוצה לסגור פער מהרוכב שלפניו, ולכן הוא מרים ממש טיפה ת'גלגל הקדמי... אני מאמין שזה בגלל שככה יש לו פחות חיכוך או שטח פנים של הגלגל והכביש ולכן הוא מאיץ יותר מהר...

תאוריה או עובדה? איפה מביני העניין כדי לענות? :mad:

 

פשוט לא. נקודה.

(ואגב, "בדרך כלל שהוא רוצה לסגור פער מהרוכב שלפניו"?? זה לא ת-מ-י-ד ככה במירוצים? ואם אנחנו כבר מדברים, תעשה לי טובה אישית: זה "כשהוא", לא "שהוא". וגם "כשהם יוצאים מהפניה", לא "שהם יוצאים מהפניה".)

 

 

טל

 

טל...זה אשכרא אוכל אותך מבפנים ...אה ?... :lol:

 

האמת - מבין אותו לגמרי ומאד מסכים זה די מעצבן ה "אני יקרא, אני יעשה, ש... במקום כש.." וכל מיני שגיאות שסתם גורמות לך להרגיש כאילו זה שכותב הוא או דיסלקט או אנאלפבית. נכון השפה העברית לא קלה :roll: אבל דחיל רבאק, יש דברים בסיסיים...

 

פשוט מעצבן.

בקרוב BigSM - אולי הפעם זה שלך - סופרמוטו ;-)

פורסם

אין ביטוי כזה "כול-חדש" בעברית! מה רע ב"חדש לגמרי"?

 

וממתי כותבים "כול" במקום "כל"?

ילדים, הישמרו לכם מעצי הבאובב!

פורסם

מכיוון שהסקוטר במצב רוח של הירהורים נוגים היום הנה רגע של הסיטוריה

 

אי שם בראשית העשור האחרון של המאה הקודמת או אולי בשלהי העשור שקדם לו, ניסה הסקוטר את כוחו בווילי. ניסה וניסה אך ללא הצלחה ימים על ימים היה מושך בכידון, זורק את הקלאצ' סוחט את הגז אך מאומה מלבד הרבה מהומה מהאגזוז ומבטי תמיהה של העוברים ושבים. וכך יום אחר יום אחר יום מנסה הסקוטר את כוחו ללא הצלחה. והנה יום אחד עם עזיבת הגז הרגיש הסקוטר את פגיעת הגלגל הקדמי באספלט ואת המתלה סופג חבטה אדירה ממספר סנטימטרים עלובים של התרוממות רוח.

 

את החיוך שעלה על פניו של הסקוטר אי אפשר היה למחוק זמן רב, רב מאוד. גם לא זקיפות מרשימות מאלו לא הביאו עונג כה רב.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

אני רואה שהפכנו את השרשור הזה לשיעור לשון במקום הדיון המקורי...

אני את הבגרות שלי כבר עשיתי...

הציון לא היה משהו אבל עשיתי... :roll:

×
×
  • תוכן חדש...