Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך לזהות את שאלת??????



תסביר בבקשה למה אתה מתכוון

פאסאט 1.8T-מלמדת אותי מה זה רכב:twisted:

מיצובישי קולט99-יפנית מתוקה :mm_wink:-נמכרה לידיים טובות!

פורסם

ווקס מבצעים לפחות פעמיים בשנה, אפשר גם שלוש פעמים.(גם לרכב חדש)

ווקס מחזיר את הברק לצבע ושומר עליו לאורך זמן.

פורסם

אתה מסתכל על הצבע ואם הוא נראה לך לא מבריק, דהוי או שהצבע עם שריטות אתה יכול לראות את זה יותר טוב שהרכב נמצא בשמש. כנראה שהצבע שלך הוזנח או לא נשמר בצורה הראויה.

 

זה גם תלוי כמה אתה פדנט ומה העין שלך מסוגלת לקלוט (ת'כלס אם אתה בעצמך לא רואה את הדפקט וזה לא מפריע לך זה גם לא אמור לעניין אותך לדעתי.)

 

אם אתה רוצה לשמור על הברק והצבע של הרכב אתה צריך לשמור על מס' כללים כגון שימוש בחומרים מתאימים, לא לשרוט את הצבע בזמן הניקוי ומריחת הווקס וכדו'.

 

הכל תלוי ברמת הברק ההשקעה והתוצאה שאתה רוצה להגיע וזמן וכסף שאתה מוכן להשקיע.

 

בדברים האלה אין אחורה עשית נזק או לא שמרת מספיק על הצבע כל תיקון או שיחזור של הצבע המקורי או החדש מקלקל\מחליש במידה מסוימת את הצבע. (למשל בפוליש שכבת הלקה השקופה יורדת לכן יש גם חסרון בזה)

ולא יוכל לחזור להיות כמו המקורי אלא אם כן אתה צובע את הרכב מחדש.

 

מי שרוצה לשמור על הצבע של הרכב צריך לעשות את זה מהתחלה כמו שצריך בהתמדה או להתפשר.

פורסם

אני פדנט רציני ורואה כל שריטה הכי קטנה ולכן זה מפריע לי.

 

בתעודת האחריות של הרכב רשום שיש אחריות על הצבע במידה ויש אבדן ברק, נקבים בגודל ראש סיכה, הבדלי עובי בשכבת צבע וסדקים בצבע כמובן שזה מוגבל לשנה או ל20 אלף קילומטר.

 

השאלה עם בחברה יבחינו בשריטות הקטנות והכתמים שאני רואה..

  • ספונסר פורום
פורסם

שריטות ופגמים קלים בצבע ניתן להסיר בקלות ע"י טיפול דייטילינג ולעיתים אף בביצוע של פוליש-ווקס יסודי. לא בשביל כל דבר צריך להפעיל אחריות.

פורסם
אני פדנט רציני ורואה כל שריטה הכי קטנה ולכן זה מפריע לי.

 

בתעודת האחריות של הרכב רשום שיש אחריות על הצבע במידה ויש אבדן ברק, נקבים בגודל ראש סיכה, הבדלי עובי בשכבת צבע וסדקים בצבע כמובן שזה מוגבל לשנה או ל20 אלף קילומטר.

 

השאלה עם בחברה יבחינו בשריטות הקטנות והכתמים שאני רואה..

ידידי היקר, חפש לך בעיות אחרות.

גם אם יש אובדן ברק זה טבעי בגלל החשיפה לשמש ולכן לא תקבל שום טיפול או פיצוי.

ואם קיימים נקבים בגודל ראש סיכה אז מה בדיוק אתה חושב לעשות ? לצבוע את כול הדלת או את גג הרכב.

 

סע שלום.

איזה כייף לי :)

פורסם
שריטות ופגמים קלים בצבע ניתן להסיר בקלות ע"י טיפול דייטילינג ולעיתים אף בביצוע של פוליש-ווקס יסודי. לא בשביל כל דבר צריך להפעיל אחריות.

 

שריטות או פגמים לא ניתן להסיר אלא רק פחחות+צבע.

איזה כייף לי :)

פורסם
ידידי היקר, חפש לך בעיות אחרות.

גם אם יש אובדן ברק זה טבעי בגלל החשיפה לשמש ולכן לא תקבל שום טיפול או פיצוי.

ואם קיימים נקבים בגודל ראש סיכה אז מה בדיוק אתה חושב לעשות ? לצבוע את כול הדלת או את גג הרכב.

 

סע שלום.

 

אז מה עם זה טבעי? עם החברה לוקחת את זה באחריות עד שנה או 20 אלף קילומטר אז למה לא להפעיל תאחריות.

פורסם
א. אפשר להסיר שריטות ופגמים קלים - בדיוק מה שהוא כתב.

ב. למה פחחות? רק צבע לא מספיק?

 

במידה והשריטה עמוקה יש למלא את השריטה בחומר פחחים ולאחר מכן צבע ייסוד+צבע עליון+לק.

 

אתה מוזמן לבוא להסיר שריטות קלות בדלת צד הנוסע אצלי ברכב שנעשו על ידי מאניקיים ולהבין שמה שאתה כותב לא ניתן לביצוע. ניסיתי בעצמי את כול הפטנטים וגם קפצתי לביקור אצל פחחים וכולם אמרו רק פחחות+צבע.

 

ההגיון אומר שכול פעולת שחיקה בעזרת חומר כמו פוליש או כול חומר קוסמים אחר שוחק את הלכה או גם את צבע הרכב ולכן באותו איזור ההגנה של הלק+צבע כבר לא מה שהיה פעם.

איזה כייף לי :)

פורסם
אז מה עם זה טבעי? עם החברה לוקחת את זה באחריות עד שנה או 20 אלף קילומטר אז למה לא להפעיל תאחריות.

 

אשמח לשמוע מה אמרו או עשו לרכב במסגרת האחריות.

קדימה...

איזה כייף לי :)

פורסם
במידה והשריטה עמוקה יש למלא את השריטה בחומר פחחים ולאחר מכן צבע ייסוד+צבע עליון+לק.

 

אתה מוזמן לבוא להסיר שריטות קלות בדלת צד הנוסע אצלי ברכב שנעשו על ידי מאניקיים ולהבין שמה שאתה כותב לא ניתן לביצוע. ניסיתי בעצמי את כול הפטנטים וגם קפצתי לביקור אצל פחחים וכולם אמרו רק פחחות+צבע.

 

ההגיון אומר שכול פעולת שחיקה בעזרת חומר כמו פוליש או כול חומר קוסמים אחר שוחק את הלכה או גם את צבע הרכב ולכן באותו איזור ההגנה של הלק+צבע כבר לא מה שהיה פעם.

בפגמים קלים ושריטות שטחיות לא צריך שום צבע ובטח לא פחחות.

פחחות באופן כללי, אם לא ידעת, היא פעולת ישור פחים וקורות או החלפתם, כך שבמקרה של שריטה עמוקה מדובר בצביעה בלבד.

 

לגבי האחריות על איבוד ברק, אני בספק אם יצליחו לממש אחריות (כדאי להתעמק בכתב האחריות) אבל בהחלט שווה לנסות.

×
×
  • תוכן חדש...