Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 154
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בונא, חשבתי שב10,000 השקלים שמיקי חיימוביץ' מרוויחה למהדורה, היא יכולה להרשות לעצמה "קצת" יותר מC5...

 

תחשוב, זה C5 ואז גם באות התקלות. נראה לי שזה קצת יותר :wink:

 

 

אגב, אם אני לא טועה הם קיבלו את הרכב במתנה.

פורסם

בחול כל ראפר מצ'וקמק שמדבר בחרוזים נוסע בקאדילק אסקלייט :roll:

אצלנו הסלבס קמצנים.

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם
אייל גולן נוהג במרצדס עד כמה שידוע לי

אייל גולן נוהג על ב.מ.וו סדרה 5 מהצורה הישנה.

בדרך חזרה מאילת ראינו אותו באוטו עוצר בפונדק אחד, אז כל המשפחה רצה אליו ולאשתו שהייתה בהריון לבקש חתימות.

פורסם
בונא, חשבתי שב10,000 השקלים שמיקי חיימוביץ' מרוויחה למהדורה, היא יכולה להרשות לעצמה "קצת" יותר מC5...

 

תחשוב, זה C5 ואז גם באות התקלות. נראה לי שזה קצת יותר :wink:

 

 

אגב, אם אני לא טועה הם קיבלו את הרכב במתנה.

 

אל תצחקו על סיטרואן לא נכנס לזה כאן...פה עשו לה שם רע היום זה לא מה שהיתה פעם.

 

כן הם קבלו אותה שים לב למה שאמרתי על חניון

צביקה

פורסם

אבל עדיין ! להרוויח 800 אלף דולר בשנה ולנהוג על C5 ?! כאילו, עם כזה כסף, אתה יכול לקנות כל אוטו שתרצה! אקזוטיקות מוטוריות !

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
אבל עדיין ! להרוויח 800 אלף דולר בשנה ולנהוג על C5 ?! כאילו, עם כזה כסף, אתה יכול לקנות כל אוטו שתרצה! אקזוטיקות מוטוריות !

 

ראית מה זה? איך זה מצביע על תרבות המוטוריקה הישראלית :!:

 

נו, אז לא מעניין אותה העניין הזה. בטוח יש לה משהו אחר שהיא מעדיפה להוציא עליו כסף. חוץ מזה, לך תדע איזה רכב יש לבעלה.. :roll:

 

ל-ttzz - בעיקרון אין לי בעייה עם צרפתיות (מאז 1987 אנחנו נוהגים רק על פג'ו-סיטרואן), אבל ה-C5 היא היחידה שכבתה לי באמצע נסיעה. אירוע כזה לא שוכחים..

פורסם
ציטוט

מיקי חיימוביץ רוכבת על פיאג'ו טייפון אדום.

סוף ציטוט

תיקון:מיקי חיימוביץ כמו עוד כמה מחבריה נוהגת על C5 כסופה.

(רייטינג צחקו ושאלו איך הם לא מתבלבלים בחניון אולפני ערוץ10)

 

הוספתי עוד כמה פרטים אז את הרכבים כדי שלא יתעצבנו עלי פה סמנתי בכחול.

 

יעקב איילון על גולף(כן כן חבריה כמו שכתבתי אבל בכל זאת שונה)

 

יצפאן על אאודי לא יודע איזה דגם אני בטוח משהו פה יוסיף עלי

 

נאור ציון על טויוטה ראב4 לפי מה שהבנתי חותך אנשים ומצפצף עליהם בקצב

 

אהרלה ברנע על פוקוס(צורה ראשונה אני חושב)איתות קדמי על הפגוש

 

יעל בר זהר לפחות עד לא מזמן היתה על דייהטסו טריוס

 

ויקטור מדינה(סלבריטאי?)בתקופה של בנק מזרחי היה על הונדה אקורד

 

יונית לוי(עכשיו מהדורה מרכזית בטח החליפה אני לא מעודכן)רנו קליאו

 

סלבריטאי לא משלנו אבל אין על הרכבים של ג'יי לנו...יש לו משהו כמו 80 רכבים והוא נוסע על מוסטאנג קלאסית 78 או 6

 

לא מזמן הוא סיים שיפוץ על ביואיק רודמאסטר 1955 שרכש 350 דולר והוא מספר שחדשים על פורשה לא מבינים איך הוא נעלם להם ברמזור :lol:

יש לה 620כוחות סוס(וזה לפי העיתון אז לכו תדעו)

 

ו..הוא הראשון בארה"ב שקנה מרצדס מקלארן SLR.

 

זהו לבינתיים.

 

צביקה.

 

תוספת

הגרוזיני ממה קשור אני חושב מה קוראים אותו ציון? נוהג על גולף

 

יצפאן על A6

 

יעל בר זהר עד כמה שאני זוכר נוהגת (או נהגה, ט.ל.ח...) על פאג'רו פתוח

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם
לאחר שנצפו באותו היום דורון שפר נוהג בטוארג :roll:

 

טוב נו, הוא בן אדם רוחני אז הוא צריך רכב שעושה הרבה רוח, לא?! 8)

 

 

בלי קשר לכלום, מרק אלמונד נצפה אתמול במנטה ריי בת"א (אם מישו יודע מי זה...).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
עד היום חשבתי שזהבה בן מחזיקה רובר

משום מה ראיתי אותה עכשיו מזמינה טקסי ספיישל

מתחת לבית שלה

 

למרות שאני בשוק מזה או לפחות הייתי אבל אם תסתכל פה על שרשורים של רובר תבין למה היא הזמינה מונית :lol:

צביקה

פורסם
בני בגין נוסע באוטובוסים.

וואלה זה נכון!הזכרת לי כאשר הייתי גר בבית הכרם בירושלים כל הזמן הייתי ראוה אותו באוטובוס.

אייל פלד -איסוזו טרופר.

...Our necessities are few but our wants are endless


×
×
  • תוכן חדש...