Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולסי פרי נוהג על מיצובישי לאנסר דור שני כסופה...לפני שניסגר הסניף בורגראנץ' אז ראיתי אותו בה...

ואיזה פעם אחת דורון ג'מצ'י היה שם אז יש לו ג'יפ ראנד צ'ירוקי כחול כהה חדש.

  • תגובות 154
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אדיר מילר נוהג על פאגרו קינג

 

אייל גולן נוהג על מרצדס CLK!!

 

דניאל!

מחפש ראש מנוע של גולף GTI דור 3 או של פולו 16V!!

 

יש פתגם סיני עתיק: כשאין מה לומר תגיד יש פתגם שיני עתיק! ( זכויות שמורות ליפתח)!

פורסם

גבריאל לימה יונדאי גטס שכורה

גוסטבו בוקולי יונדאי גטס שכורה

 

שלומי שבת (אני לא בטוח אם זה נרשם או לא) BMW סידרה 5 צורה קודמת נדמה לי 530

לפני זה נהג בסדרה 3

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
אריאל שרון וולוו S80... :lol:

 

**תוספות**

 

אייל גולן על אוונסיס-ראיתי אותו ניראה לי שנה שעברה... :roll: בת"א...

ראיתי אותו בהרצליה פיתוח על מרצדס אס אלקיי

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם
דודו זר (פרפר נחמד) רוכב על אופניים.

 

דווקא לדודו זר יש בימר אדומה פתוחה, מסוף שנות השמונים

 

רק חסר לראות את נולי בלבוש חושפני ליד הנהג כאשר נוצותיה הצהבהבות מתנופפות להן ברוח...

עוזה תמות מקנאה :shock:

פורסם

ההוא משידור חוקר, רפי גינת נוהג במרצדס SEL 500 משהו באמת איכותי.

צ'ורצ'יץ נוהג על מרצדס SL 600 אחת היחידות בארץ.

 

אני נוהג על איביזה טורבו.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

פעם לרפי גינת היה גם קטנוע 500 נדמה לי טי מאקס (אני לא זוכר זה היה בערך לפני שנה)

אלי אנה (השרירן) נוסע על מרצדס S AMG או שרק יש לה סמלים של AMG ראיתי לכמה שניות ולא הספקתי לבדוק

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
עידן מליחי מבית"ר- טי טי צבע כסף עם מגנזיום 18 אינץ'.

אלי אוחנה- ב.מ.וו סדרה 5

ניר קלינגר- איסוזו רודיאו.

טל בנין פג'רו קינג קצר.

דוד אמסלם- טי טי.

מאיר פניג'ל (בעלים של בית"ר)-האמר H2.

 

ההאמר שייכת למאיר לוי. בעל-בית אחר של בית''ר.

למאיר פניג'ל יש ב.מ.וו 645i כחולה.

פורסם
בונא, חשבתי שב10,000 השקלים שמיקי חיימוביץ' מרוויחה למהדורה, היא יכולה להרשות לעצמה "קצת" יותר מC5... (מעל 800,000 $ בשנה היא מרוויחה...)

נו אני חשבתי לכיוון המאייבך, או אולי איזו SLR קטנה וחמודה.... גם DB9 היתה מאוד הולמת אותה!

 

לא כולם רוצים להשוויץ בעושר שלהם,חוצמזה ש-c5 זה לא איזה טרנטה.[/code]

פורסם
לדן שילון יש X5 שחורה.

 

לדודלי יש קורקינט.

 

לדן שילון יש לנד-קרוזר 2004, ה-X5 עכשיו שייכת לאישתו!! :wink:

 

אלי האנה נוהג על S500 AMG

 

לוני הרציקוביץ נוהג על 745 חדשה

 

דודו טופז ואבי נימני שניהם ב-X5

 

אברהם גרנט ואישתו צופית עד כמה שזכור לי נוהגים ב-לה סייבר(צנועים)


×
×
  • תוכן חדש...