Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עברייני צמרת זה גם סלב'ז ?

או שכדאי לא לדבר על מה הם והילדים שלהם נוסעים

 

דווקא מעניין

 

מעניין אותך שהבת "של" (20) נוהגת על 645... (ועוד היה לה ניסיון לא קצר עם 330) :?:

 

זה רק לדוגמא.. :shock: לאבא ולשאר המשפחה יש רכבים שלא יורדים מזה..

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • תגובות 154
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לכל הסנילים שבחבורה ולכל הטירונים פה, חיפוש קצרצר העלה את השרשור הזה.

 

עמית

 

חח ייבשו אותי ואתכם :oops: אבל ת'אמת מי חשב לעשות שרשור בנושא הזה אם הוא לא ידע שקיים...

פורסם

אביב גפן נוהג על אלפא 147 3 דלתות אדומה.

 

ואבא שלי על s 500

 

פשוט לא פייר ואני על דיהוו רייסר

חחחח

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
ציטוט

מיקי חיימוביץ רוכבת על פיאג'ו טייפון אדום.

סוף ציטוט

תיקון:מיקי חיימוביץ כמו עוד כמה מחבריה נוהגת על C5 כסופה.

(רייטינג צחקו ושאלו איך הם לא מתבלבלים בחניון אולפני ערוץ10)

 

 

מיקי נכנסה למקום העבודה שלי עם קסדה ביד.מתי שהיא יצאה,יצאתי לראות על מה היא רוכבת וזה מה שאמרתי.

מי שראה את הכתבה עליה במוספי סוף השבוע יש תמונה שלי ובעלה על הטייפון.

אני מאמין שעם המשכורות שלהם יש להם עוד כמה רכבים

אייל

פורסם
שמעון מזרחי( :king: ) נוהג על רנו וול סאטיס שחורה, היחידה בארץ למיטב ידיעתי...

אוטו מוזר...

 

 

אני רואה את הרכב פעם בשבוע באזור יהודה מכבי ת"א.

מזיל ריר.

אף פעם לא הצלחתי להוריד את העניים מהמכונית ולראות מי נוהג בה.

אייל

פורסם

רוני ידידה על וולוו 240 נראה לי (ההצלחה מקשר משפחתי עלתה לו לראש , אומרים שהוא עשה קופה מההסגרה של הפסיכולוג אחי (פדופיל) יותם ) .

פורסם

סיומת 56 במ"ס רישוי-בצבע כחול כהה סגור-הילדה מרביצה שחבל על הזמן היא לוחצת על הדוושה עד הסוף-חבר שלי שנהג ברכב שלנו 206 1.6 הכניס למצב ספורט לחץ על הסוף כמעט ובקושי נעמדנו איתה בקו ישר... מיותר לציין שהיא סנובית שחבל על הזמן וחברים שלי שהיו באוטו אחר שצפרו לה ברמזור לא הזיז לה בכלל-טוב אי אפשר להאשים אותה בטח מציקים לה בכל מקום שהא הולכת-זה המחיר של הפרסום והתהילה...

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

צחי נוי - שברולט לומינה

ציטוט שלו "אני אוהב אוטו גדול וכבד והלומינה זה כמו טנק"

הוא גם נוהג להזיז בעדינות מכוניות כשהוא לא נכנס בחנייה :-)

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד


×
×
  • תוכן חדש...