אני דור, בן 15 ( ) מממ אני אוהב מכוניות מאז כיתה ג'.. גיל 8-9 בערך..
חולם על Shelby-Mustang_GT500..!!
בבית יש (בינתיים) ניסאן טראנו ארוכה 2.7L שנת 2002..
אני גולש פה די הרבה אבל רק קורא ומחכים ממכם.. "סייג לחוכמה שתיקה.." כמו שאמרו פה..
הנסיון היחיד שיש לי על כלי רכב הוא על הבומבדיר (טרקטורון) של בני דודים שלי במושב שהם גרים בו..
אוהד שרוף של בית''ר, יש לי מנוי ליציע המזרחי!
שומע עופר לוי, זוהר ארגוב, שימי מזרחי, יוסי עדן ועוד הרבה מזרחית..
וגם מוזיקה שחורה וראפ.. 2Pacp, Sean Paul, 50 Cent ועוד..