Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חדש באלפייה תוכל למצוא את JBL1004.

 

היי , תודה זה מגבר שהוא יותר לאיכות מאשר לעוצמה ? באמת שאני לא מחפש משהו מפוצץ ראשים ומזמין ניידות.

משהו שיהיה אפשר לשמוע באיכות טובה (כמה שאפשר במחיר) ולפעמים בווליום קצת גבוה שהחלונות סגורים.

ואולי אולי אולי בעתיד להוסיף (האמת שקצת נכנסתי לזה) גם סאב קטן , אין לי תא מטען גדול.

סליחה על החפירה

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

זה מגבר שנותן תמורה גבוהה לעלות שלו, והוא בד"כ המומלץ בפורום בתקציב כמו שלך.

הוא יענה על הצרכים שלך גם כשתרצה להוסיף סאב.

מתחדשת*

פורסם
זה מגבר שנותן תמורה גבוהה לעלות שלו, והוא בד"כ המומלץ בפורום בתקציב כמו שלך.

הוא יענה על הצרכים שלך גם כשתרצה להוסיף סאב.

אין לך מושג כמה עזרת לי , תודה רבה

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

קובי, תוותר על הרמקולים האחרויים ותקנה סאב קטן במקום.

את מגבר ה-4 ערוצים שתרכוש (נגיד ה JBL שהציעו לך) תחבר גם לקומפוננט הקדמי וגם לסאב.

הרמקולים האחוריים לא עושים הרבה בסטיראו חוץ מלהרוס. לעומת זאת סאב ישלים לך את התדרים הנמוכים שחסרים בלעדיו, ואפשר לכוון אותו שלא יהיה דומיננטי מדי, תלוי בהעדפותיך).

פורסם

אבל איך זה הגיוני ? לא תהיה לי שמיעה היקפית ברכב , אמנם בלי תדרים נמוכים אבל פחות רמקולים

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

כשאתה מוסיף רמקולים מאחורה במערכת סטיראו אתה הורס את המטרה שמפיקים ניסו ליצור כשאתה שומע את החומר שלהם. רמקולים טובים מקדימה (עם התקנה נכונה) יצרו לך אפקט של במה מקדימה שבה אתה יכול להבחין מאיפה מגיעים הכלים שהוקלטו, קול הזמר וכו'. אז מעניינים אספקטים של עומק, רוחב וגובה הבמה. ברגע שאתה מוסיף לסיפור גם רמקולים מאחורה אז לך הנהג או לנוסע מקדימה, כל האפקט שסטיראו נועד ליצר נהרס.

יש מושג שנקרא "rear-fill" שכביכול משתמשים ברמקולים מאחורה כדי למלא את החלל שנוצר בחלק האחורי של הרכב ואז מי שנמצא מאחורה פחות מתבאס, לי באופן אישי זה רק הורס.

עכשיו אם היית בונה מערכת סוראונד אז זה כבר סיפור אחר, כי אז אתה יכול לנגן חומר שהוקלט בצורה שעושה שימוש מכוון ברמקולים האחוריים ובסנטר כדאי לתת לך סאונד היקפי. שים לב שמערכות סוראונד מושלמות פחות נפוצות ברכבים. כמו כן רוב האנשים שבונים מערכות סטיראו (לפחות אלו שיודעים דבר או 2) עובדים עם סט קומפוננט 2 או 3 חלקים מקדימה וסאב מאחורה. אותם אנשים לפעמים מוסיפים גם רמקולים מאחורה בשביל להתחשב בנוסעים מזדמנים אבל ללא נוסעים מאחור, מבטלים אותם בעזרה ה FADER.

פורסם

מעניין מאוד מה שאתה כותב , אני אחשוב על זה.

אבל בכל מקרה גם אם ארכוש את הסאב הוא יהיה ממש קטן כי התא מטען שלי פצפון ואני צריך לעיתים קרובות לשים חפצים שם.

לא יודע מה תהיה האיכות שלו

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

×
×
  • תוכן חדש...