Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי קונספט ממש מעפן. אין משהו אחד שמשך אותי, וזה לא שאני לא אוהב לצפות בתכניות כאלה בזמני הפנוי.

כל הקטע עם אורבך.. לא מובן מבחינתי

פורסם

למה אתם רואים בכלל את השטויות האלה? לא חסר מה לראות ב- VOD או איזה סרט טוב באחד מערוצי הסרטים...

סתם העתק זול לפורמט של קופרמן הפקות, בחיים לא יצליחו להגיע לרמה של האח הגדול.

פורסם
זה לא ריאלטי, זה חרא אתונות מעורבב עם שתן גמלים!

 

רוצים ריאלטי? מתחילה היום העונה החדשה של המרוץ למיליון האמריקאי.

 

זאת כבר ריאלטי משובחת אם לא ה...

 

:mm_yeah:

מסכים עם ידידי המלומד.

 

המירוץ למליון זה הריאליטי היחיד שאני צופה בו.

 

מצטלמת בימים אלו העונה השניה של הישראלי, ועוד אנקדוטה קטנה : אני חושב לנסות להשתתף בעונה הבאה :) [אם אהיה מובטל,חסר חיים ומשועמם]

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ועוד אנקדוטה קטנה : אני חושב לנסות להשתתף בעונה הבאה :) [אם אהיה מובטל,חסר חיים ומשועמם]

 

נו, 2 מתוך 3 כבר יש, עכשיו רק נשאר לנסח את מכתב ההתפטרות...:twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אתה חייב להודות שזאת הייתה הרמה להנחתה פר אקסלנס! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

פשוט סדרת הריאלטי הכי גרוע שיצרו על גבי הטלויזיה שלנו עד כה!

צוות ההפקה גרוע בכל כך הרבה תחומים שזה מדהים לראות בכלל את הסדרה הזו על המסך, ערוץ 10 התחלק על השכל אפשר לומר, אין זכויות לאח הגדול אז אמרו ״בוא נעשה סלט וניקח את אורבך (שאין לי מושג מה העניין איתו - לא חתיך על ולא טחון בכסף , סתם עוד אחד) וחבורה של ליצנים לא מתקשרים. נביא 15 בחורות שרוצות פרסום ( ויש אחת או שתיים נורמליות )

נכניס את כולם לבית שלקח להם לבנות אותו בערך שבוע ימים ( אפילו איכות החומרים שבנו איתם את הבית נראים זול )

ונראה מה יצא.

בזבוז כסף , משכורות חינם, ולראות עד כמה ערוץ 10 נמצא מאחורי ערוץ 22. בכל הקשור לתחום הריאליטי ובכלל לאיכויות ההפקה.

 

במילה אחת. - טמטום!

פורסם

מה שכן כמעט כל בוקר הן עושות מסיבת בריכה

 

:lol:

גם משהו.....:wink:

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם
אני צופה... קווין מאלורי גלש הביתה או לא ?! :lol:

 

נקודה כואבת.. איך שהסדרה הזאת נגמרה. חבל, הייתי נותן לה בכיף עוד כמה עונות.

 

לא צפיתי בריאליטי החדש אבל העפתי מבט באתר שלהם באינטרנט. אני לא יודע איך זה קרה, אולי זה סגנון הצילום, אבל כל אחת מהבחורות שם, אפילו אלו שנראות לא רע, מעוותת בצורה כזו או אחרת. האף, הפה, העיניים, המצח. לא יודע, אצל כל אחת שם נראה שיש דפקט אחר. מי אני שאשפוט, כן? אבל היו יכולים לצלם אותן באופן מחמיא יותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...