Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מספיק קשה למכור פיאט בארץ. פיאט קטנה ומנוע דיזל זה יותר מידי דעות קדומות משולבות ברכב אחד כדי שמישהו יקח את הסיכון.



 

יש סקסו דיזל,מעניין מה הצריכה שם.


 

מנוע דיזל בסקסו מאוד מיושן וחלש. שמעתי שצריכת דלק שלו די גבוהה כי צריך ללחוץ חזק על הדוושה כדי להוציא ממנו ביצועים סבירים. אי אפשר להשוות אותו למנוע מולטיג'ט מודרני. בשביל השוואה המנוע בסקסו בנפח 1.5 מפיק 57 כ"ס. מנוע מולטיג'ט בנפח 1.3 מפיק 70 כ"ס.

פורסם
לפי wikipedia האונו החדשה היא גרסא מופשטת של הפנדה שמיועדת לשיווק בברזיל בלבד (כרגע)

אם היא לא מתוכננת להגיע לאירופה אפילו - מסופקנתי שתגיע לכאן

 

(מה גם שהיא מכוערת משהו :shock:)

 

לפעמים היא גם טועה אין מצב שהUNO היא גרסה מופשטת הם בכלל לא באותו גודל קטגוריה ,

ועל טעם ועל ריח אין מה להתווכח !

 

יוסי

פורסם

פה יש תמונות מקו היצור של הפנדה החדשה

http://www.alvolante.it/news/fiat_panda_ecco_come_dovrebbe_apparire_nuova-463151044

 

הפנדה הזאת הייתה אמורה לצאת ב 2010 אבל פיאט עסוקים מדי בארה"ב.

כבר ראיתי שאומרים שהאונו צריכה להגיע לאירופה אבל עכשיו שהם רוצים להכניס דגמים של קרייזלר לאירופה נראה מה הם באמת יעשו.

אייל

פורסם

פנדה דיזל ידנית עם מנוע multijet 1.3 יכלה להיות להיט לא קטן בארץ, לקטנטונת הזאת יש צריכה בלתי נתפסת של כ33 ק"מ/ליטר (!!), מעניין אם בדגם החדש תהיה גם אופציה למנוע כזה.

חבל שבארץ לא מבינים מה שבאירופה הבינו כבר לפני עשרות שנים... :brickwall:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

בארץ מבינים יפה מאוד מה שהבינו באירופה מזמן. מבינים כלכך יפה שהפכו את אחזקתו של רכב דיזל ללא משתלמת:|

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
1.88.

 

לא ישבתי באלטו, אך לאחר ישיבה בת דקה~ בפנדה, עם מושב שנלקח עד הסוף אחורנית (מה שכבר מונע אוטומאטית מכל אדם, אפילו מילד בן 6, לשבת מאחוריי), הגה מוגבה עד הסוף ומושב מונמך למינימום, ההגה עדיין התחכך ברגליים והתחושה הכללית היתה צפופה מאוד. נוסף על כך שזווית הישיבה המתקבלת בפנדה עקב כך מאוד לא נוחה עבורי (מרכז הגוף שקוע).

MK II.

מסכים. זכור לי שישבתי בפנדה והברכיים של עברו את הדשבורד בכמה סנטימטרים... (אני 1.93).

Insane things comes from insanely people.

פורסם

לפני חודש נסעתי בצפון יוון כ-1000 ק"מ עם פנדה 1.2 ידנית וצריכת הדלק היתה 1:17, כאשר הנסיעה כללה כבישים הרריים.

פורסם
בארץ מבינים יפה מאוד מה שהבינו באירופה מזמן. מבינים כלכך יפה שהפכו את אחזקתו של רכב דיזל ללא משתלמת:|

 

איך שאתה צודק חבר

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם

לעניין הדיזל, שני דברים שחוזרים על עצמם:

1. אין היום הבדל בעלות הטסט בין דיזל לבנזין, ולכן המנטרה של "רכב דיזל משתלם רק עם 30,000 ק"מ ויותר בשנה" כבר לא תופסת בדיוק כמו המנטרה של "אם זה לא 1,600 זה לא עולה את הקסטל".

2. שורשי השנאה לרכבי דיזל במדינת ישראל נעוצים אי שם בשנות ה 60 העליזות של המאה הקודמת, שמאז יודעת כל אם עברייה כי מנוע הדיזל הוא ההמצאה הגרועה ביותר שבראה האנושות. מה חבל שמנועי הדיזל עברו מהפכה בתחום ההספק והזיהום ולמעשה מנוע דיזל אפקטיבי יותר ומזהם פחות ממנוע בנזין מקביל לו, משהו שה"אינטליגנטים" שם למעלה בחרו להתעלם ממנו.

 

לגבי הפנדה, כל מי שגבוה ואומר שהוא נכנס לתוכה - נכון, אבל נראה אותו נוהג בה.

אנשים גדולים לא מסוגלים לשבת בפנדה ולנהוג בה בו זמנית. אני רחב וגבוה ואפילו הדלת כמעט ולא נסגרת. הברכיים משפשפות את ההגה, רגל ימין נשענת על הקונסולה המרכזית וכתף שמאל מתחככת בקורת B. איש גדול פשוט לא מסוגל לנהוג ברכב הזה. הפיקנטו והאלטו למשל הרבה יותר מרווחות מהפנדה בסעיף הזה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יש גם תמונת ריגול של פנים הרכב:

 

2012FiatPanda6.jpg

 

 

סה"כ נראה טוב, אם המחיר למנוע 0.9 מולטי-אייר בסיסי יהיה עד 70K, נראה לי כמו להיט בטוח. מעניין האם 10 ס"מ נוספים לאורך יביאו את תא המטען לגודל סביר למשפחה צעירה.

×
×
  • תוכן חדש...