Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שישב על מגבר של rockford r300.4

כרגע מחובר על המגבר קומפוננט של מורל טמפו + רמקולים שפיונר 300W

מעוניין לשפר את האיכות של הסאונד בעוצמות גבוהות ב-HU (כרגע שומע על 55 שאפשר עד 62 וכשמגיעים ל55 הרמקולים צורחים ווליום.).

שישמעו בתוך הרכב יפה וגם מחוץ לרכב שישמעו חזק ונקי.

 

לא אוהב את הפוזה פשוט אוהב ששומעים גם מבחוץ נקי וחזק , תודה :-D

פורסם

מבין את הצורך שלך בהגברת העוצמות ברכב אבל בכל מקרה אני לא ממליץ לך לעלות עם המכשיר שלך מעל לסימן ה-55

לא בריא ולא טוב לרמקול כי לקראת סוף הסקאלה אחוז העיוות בדרך כלל עולה (להוציא מהכלל מכשירים מאוד מקצועיים)

אני הייתי ניגש לסדנאת התקנות ומבקש הארכה מקצועית לגבי איכויות המגבר מול איכות ההתקנה מול איכות הסט

פורסם

אני הייתי אצלך כמה מקומות וכולם אמרו לי שיש לי מגברים חזקים וגם סאב

מה שצריך לשנות זה הקומפוננט כי הוא לא כזה חזק. (morel tempo)

ובHU אני מגביר לעוצמה של גג 55 כי אחרי זה שומעים צרחות.

פורסם

המגבר שלך לא חזק בכלל. JBL GTO יותר חזק ממנו.

הקומפוננט שלך מסוגל לספוג פי 2 ממה שהמגבר שלך מסוגל לתת לו.

זה לא רוקפורד פאנצ' ולא פאוור, סה"כ מגבר בסיסי מאוד, זה שכתוב עליו רוקפורד לא הופך אותו לטוב.

ובכל זאת, אם אתה מתעקש לשנות סט ולהישאר עם המגבר הזה, הרץ אנרג'י הם מאוד נצילים ויישמעו יותר חזק משמעותית מהטמפו על אותה ההגברה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מבחינת איכות- הדוטק עדיף.

מבחינת הצרכים של פותח השרשור (עוצמה, שישמעו מחוץ לרכב וכו') האנרג'י ייתן לו יותר את מה שהוא מחפש.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

יש הבדל שמיע בין דוטק לבין אנרג'י על אותו מגבר?

יכול להיות שאחד הסטים יהיה נציל יותר מהשני, אבל בווליום X הוא יחרר והסט השני לא, למרות שהוא פחות נציל ?

פורסם

ברור שיש הבדל שמיע (מאוד!) בין דוטק לאנרג'י על אותו מגבר. אלו סטים שונים בפרמטרים רבים.

כן, סט בעל יכולת ספיגה של 60RMS ו- 91 דציבלים יכול להשמיע רעשי לוואי כאשר הוא מקבל 70-80RMS בעוד סט אחר בעל יכולת ספיגה של 160RMS ונצילות של 90 דציבל לא ישמיע כאשר הוא מקבל 100RMS. (השתמשתי בנתונים מוערכים לקבלת עוצמה דומה).

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

במגבר שיש לי אם אני מגשר 2 ערוצים ב4 אום אני יכול לקבל 150RMS

אז לא עדיף להשים רק קומפוננט על המגבר הזה ולקבל את הRMS הזה בגישור?

 

אני אתחיל וארכוש קומפוננט ואם אני לא יאהב את האיכות אני יקנה מגבר אחר - אבל לפחות יהיה לי קומפוננט טוב שאני יקנה מגבר חדש.

 

חיפשתי בזאפ ומצאתי רק קומפוננטים של HERTZ ESK ו- HERTZ DSK

לאיזה קומפוננט התכוונת?

 

תודה....

פורסם

ESK זה שם הקוד לארנג'י.

 

אתה לא בכיוון הנכון.

עכשיו חסרה לך עוצמה- אז אתה מחליף את הקומפוננט. ניחא.

אבל אם בקומפוננט החדש לא תאהב את האיכות- אז תקנה מגבר אחר ?

 

לא עדיף לקנות מגבר חזק (בכ"ז אתה לא מנצל את העוצמה של הקופמוננט שלך) ובמידה ולא תהיה מרוצה אז להחליף קומפוננט לאחד טוב יותר?

אני אסביר לך למה, הארנג'י לא יותר איכותי מהטמפו, אלא יותר חזק, והדוטק, לא יותר חזק מהאנרג'י אלא יותר איכותי.

וגם נהיה לך סלט, אקצר:

אם אתה נשאר עם המגבר שלך- לך על אנרג'י.

אם אתה מחליף מגבר- לך על דוטק.

 

אני אישית הייתי מחליף מגבר ונשאר עם הטמפו, ורק אם אחרי זה לא הייתי מרוצה, הייתי משדרג לדוטק או משהו ברמה גבוהה אחר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אוקיי הבנתי.

ויש לך המלצה למגבר טוב?

או אפילו לעשות טרייד אין על המגבר של רוקפורד גם אפשרות עם אני אמצא מקום...

×
×
  • תוכן חדש...