Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לידיעתכם.

במודיעין החברה הפכה פתאום ל M MOTORS . ככה סתם באמצע היום?

 

תבדקו טוב טוב.....

 

למה שלא תפנו לתקשורת?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לידיעתכם.

במודיעין החברה הפכה פתאום ל M MOTORS . ככה סתם באמצע היום?

 

תבדקו טוב טוב.....

 

למה שלא תפנו לתקשורת?

 

החברה החדשה אכן מורכבת מחלק מעובדי פריים מוטור שהם עבדו/בעלים בעבר בחברה שפשטה רגל בשם סנטרל קאר.( בשם החברה האחרונה שציינתי אינני בטוח. תקנו אותי אם אני טועה.)

פורסם

ראו גם http://www.stips.co.il/singleask.asp?stipid=69524

 

לא לגמרי ברור לי אופי העסקאות שהחברה הזו הציעה מציעה,

אבל ההצעה שלי למי שחתם איתם היא לבדוק מהר על מה אתם חתומים ומה האפשרויות שלכם לצמצום נזקים.

אם מדובר בהלוואה בנקאית אז יכול להיות שאי אפשר לעצור תשלומים. אבל צריך לבדוק את ההיבטים המשפטיים פה, ולדעתי רצוי להתאגד כמה חבר'ה שהזמינו ולשכור עו"ד.

כדאי גם לעשות את זה מהר כי אם וכאשר החברה הזו תפשוט רגל, כל כסף שכבר שולם לה די אבוד.

המטרה בשלב זה צריכה להיות (1) לברר אם הרכבים קיימים כבר ולנסות להטיל שעבודים כדי שניתן יהיה לקבל אותם והם לא ילכו לכינוס הנכסים של החברה, ו/או (2) למזער נזקים ע"י עצירת תשלומים עתידיים. מה שכבר בידי החברה ייתכן שאבוד.

 

(אני לא עו"ד וזה לא ייעוץ משפטי)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אופי העסקה הוא כזה: לפריים מוטור יש הסכמים מול הרבה סניפי בנק. נציג מטעמם בד''כ אחד בשם ''אלי'' מגיע עם הלקוח לבנק ושם מארגן לו 2 הלוואות. אחת רגילה בפריסה ל 36 תשלומים כאשר הסכום הוא ירידת הערך המשוערת של הרכב במהלך התקופה. והשניה היא הלוואת בלון על יתרת התשלומים שאותה יסגור הלקוח עם מכירת הרכב או החזרתו לחברה כפי ראות עיניו. יש לציין שההלוואות הן ללא מקדמה ועל סך 100% משווי הרכב.

אציין שרוב הבנקים לא מעבירים את הכסף עד שהרכב מגיע אולם החגיגה שלהם היא בסניפי הבנק שכן מעבירים.

בד''כ אין אפשרות לעצור את התשלומים מפני שהם מועברים לבנק ולא לחברה. הכסף למעשה ברוב המקרים כולו כבר בידי החברה ולכן הרבה מהטענות יש להעביר גם כלפי הבנקים.

פורסם

אם החברה תפשוט רגל אתה לא תראה הרבה אם בכלל תראה משהו..

אולי זה ישמע עוקצני מידי ואני ייחשב כחכם בלילה

אך מדוע לא ביקשת ערבות בנקאית? בייחוד מחברות קטנות .

פורסם

השאלה למה יד-2 מאפשרת להם להציע עסקאות כמעט בכל תוצאת חיפוש, כולל מחירים כמו: 1500 ש"ח במחיר רכב חדש שהם מתכוונים למחיר חודשי!

 

יד-2 שותפה להונאה נקודה! והיא לא עושה את המינימום לטובת המשתמשים...

פורסם

הבנק בהלוואות נוהג לקחת בטוחות להחזרת החוב.

נהוג לשעבד את הרכב לבנק. כך שאם הבנק העביר את הכסף צריך להיות מספר רישוי וצריך להיות שעבוד.

אם הבנק לא עשה את זה הוא כפי הנראה התרשל.

הבנק חב את חובת הזהירות ולפיכך עשוי להימצא אחראי עקב אי-הגנת לקוחו מפני מרמה, אבל בשביל זה אתה כמובן צריך יעוץ משפטי הולם.

 

האם יש לך מספר רישוי?

אם כן בדוק האם הרכב משועבד? והאם במקרה לבנק?

אם הוא משועבד לבנק, מצבך טוב.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני מבין שמדובר על רכבים רגילים שמגיעים לארץ דרך היבואנים, ולא איזו אקזוטיקה ביבוא אישי.

 

משהו אחד אני לא מבין: למה צריך את הסרסורים האלו (פ.מ) והלקוח לא יכול לגשת לבנק בעצמו ולהקים שתי הלוואות כמו שמתואר פה?

מה הערך המוסף ש-פ.מ מציעים? שאפשר להחזיר להם את הרכב בסוף התקופה ולהתקזז עם הלוואת הבלון?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
צר לי על מי שכנראה "נעקץ", אבל מי כל כך אמיץ לרכוש רכב מחברה שהלוגו שלה הוא העתק של הלוגו של פורשה? זה הדבר הראשון ששמתי לב אליו כשהם התחילו לפרסם וכמובן מיד עלתה בי את המחשבה שמחברה כזו אני בטוח לא אקנה רכב.

 

 

לגמרא!! אני מראשון וגם שרק ראיתי את הסמל אמרתי איזה בושה ! ועוד לא סתם הם שמו סמל של כריש!! במקום הסוס.

REALITY BEATS FICTION BY FAR!!!

פורסם

ידידי אולי קודם כל תגיד כמה כסף או הלוואה לקחת דבר שני אם כבר שילמת את כל הסכום אז כמה דרכים חוקיות וכמה לא בכל מקרה אם הכסף כולו אצלם אתה בבעיה אם זה רק הלוואה עדיין ניתן בערכאה משפטית לפנות לבנק ולעכב אולהפסיק את התשלומים מאחר ולא קיבלת את הרכב .

אם זה לא יעזור ישנם בארץ אנשים שתמורת אחוז מסוים מהסכום יחזירו לך את הכסף והחיוך לפנים -ולפריים מוטורס ישנו אותו!

 

מה לעשות אנו חיים בישראל

 

לה"נ-לקח הישג נדרש אל תתפתה לעסקאות מפוקפקות מאנשי צכירות עבריינים

 

בהצלחה

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם

משהו אחד אני לא מבין: למה צריך את הסרסורים האלו (פ.מ) והלקוח לא יכול לגשת לבנק בעצמו ולהקים שתי הלוואות כמו שמתואר פה?

מה הערך המוסף ש-פ.מ מציעים? שאפשר להחזיר להם את הרכב בסוף התקופה ולהתקזז עם הלוואת הבלון?

 

משתי סיבות. אחת כתבת שזו ה''הבטחה'' לקניה חוזרת במחיר מחירון בסיום התקופה. 2 מפני שהם משיגים הלוואות בבנקים בריביות אטרקטיביות גם ללקוחות שהבנק לא ממש סומך עליהם ומפעילים קשרים ולחצים ע''מ שהלקוח יוכל לסגור את העסקה.


×
×
  • תוכן חדש...