Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נלקח מפורום STI

 

תודה ל "המשבית" על התמונות והמידע.

 

 

למי שזוכר אותי

 

אז פרסמתי בקנייה ומכירה

 

שאני מחפש הונדה S2000

 

היפנו אותי למגרש מכוניות

 

בצומת הכפר הירוק בין רמת גן לרמת השרון

 

ניגשתי למקום ובאמת מצאתי שם הונדה שנת 2003 יד ראשונה 22,000 ק"מ

 

צילמתי את הרכב ( התמונה הזאת היא ממיגרש המכוניות )

 

norm_F00293CA8D2A4F14AD5A5110C5C1A826.JPG

 

דברתי במקום עם איזה בחור לגבי הרכב

 

התרשמתי לטובה ממה שנאמר לי

 

שהרכב חדש לחלוטין

 

היה לו רק תיקון צבע בטמבון האחורי

 

אני מדגיש רק תיקון צבע........

 

ואין לו מכות שילדה.

 

למי שזוכר העלתי לפורום לפני כחודשיים תמונות של הונדה S2000

 

שצילמתי באזור התעשייה בחולון... הרכב שצילמתי היה כשעה לאחר תאונה.

 

כשהגעתי הבייתה ממגרש המכוניות הוספתי את התמונה שצילמתי לשאר התמונות...

 

ומה מתגלה לי לתדהמתי:::::::::::::

 

תראו אתם בעצמכם ותגידו לי

 

תעשו ZOOM לתמונה הראשונה

 

ותשימו לב למספרי הרכב ואחר כך תגידו לי עם היה רק

 

תיקון צבע בטמבון האחורי ושהרכב הנ"ל בלי תאונת שילדה........

 

(התמונה שצילמתי באזור התעשייה בחולון לפני כמה חודשים)

 

norm_E1B861FCE65444F3BDD73A27028EB4A5.JPG

 

 

פשוט גועל נפש ! :evil::evil::evil::evil::evil:

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

:shock::shock::shock:

 

מי הדביל שהרס ככה את ההונדה???

 

תראו מה קרה לאגזוז,אני מתעלף מהתמונה הזו,עזבו את זה שהם שיקרו ככה אבל איך יכול להיגרם נזק שכזה אני לא מבין .

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

:mad::mad::mad:

איזה גועל נפש!

אנשים רק מחפשים להרוויח כסף במדינה הזאת...

סביר להניח שאחרי תאונה כזאת האוטו לא כשיר בכלל לעלות על הכביש מה שהופך אותו לתאונה שמחכה לקרות...פשוט מגעיל!

אני לא מקנא במי שיקנה את האוטו...

פורסם

צריך להרוג כאלה אנשים איכסה אני מתאר לעצמי שהיו מוכרים את ההונדה לאחד שלא מבין הרבה בעניין והיה קונה אותה בלי בדיקה הייתה מתגלהלו הפתעה גדולה לאחר כמה זמן.

ניסן אלמרה 01' 1800

פורסם
:shock::shock::shock:

 

מי הדביל שהרס ככה את ההונדה???

 

תראו מה קרה לאגזוז,אני מתעלף מהתמונה הזו,עזבו את זה שהם שיקרו ככה אבל איך יכול להיגרם נזק שכזה אני לא מבין .

 

לא כל מי שעושה תאונה הוא דביל.

בדר"כ אנשים לא מתכוונים לזה אתה יודע...

זה נראה כאילו התאונה הספציפית הזו היא תוצאה של היגוי יתר קטלני לתוך איזה מכונית או עמוד או משה כזה.

בכל מקרה, מה שבעל המגרש או מוכר המכונית עשה זה עבירה פלילית לכל דבר.

פורסם

עזוב אותך התאונה.. תראה איזה מספר יפה יש לרכב :lol:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אנשים כאלה צריך :snipersm: :2gunfire:

 

ד"א אולי הלוחיות זיהוי פשוט הוחלפו בין המכוניות, וזה אוטו גנוב או משהו כזה, יכול יהות?

 

לא מר. גאון ..

 

זו אותו רכב שתוקן אחרי התאונה הקשה ונמכר כאילו "רק מכה קטנה בטמבון"

פורסם

שאלה:

האם ממכה כזו יש בטוח מכה בשלדה ?

אני לא מבין בזה, אבל לי נראה שהמכה לא כזו נוראה, וחוץ מהמתלה האחורי שנתלש, לא צריכה להיות בעיה, לא?

 

בכל מקרה, אחרי שישנם הוכחות כאלו ברורות לרמאות - האם שקלתם תלונה במשטרה?

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
אנשים כאלה צריך :snipersm: :2gunfire:

 

ד"א אולי הלוחיות זיהוי פשוט הוחלפו בין המכוניות, וזה אוטו גנוב או משהו כזה, יכול יהות?

 

לא מר. גאון ..

 

זו אותו רכב שתוקן אחרי התאונה הקשה ונמכר כאילו "רק מכה קטנה בטמבון"

 

זה שזה אותו אוטו לאחר תאונה שנמכר הבנתי.

 

לא חשבת אולי על כך שיכול להיות (טוב זה לא ממש סביר) שלקחו את הלוחית רישוי מהמכונית שהייתה בחולון ושמו אותה על זאתי שעמדה למכירה? (ומכאן שאולי האוטו גנוב...)

ROOONEEYY

פורסם
:shock::shock::shock:

 

מי הדביל שהרס ככה את ההונדה???

 

תראו מה קרה לאגזוז,אני מתעלף מהתמונה הזו,עזבו את זה שהם שיקרו ככה אבל איך יכול להיגרם נזק שכזה אני לא מבין .

 

לא כל מי שעושה תאונה הוא דביל.

בדר"כ אנשים לא מתכוונים לזה אתה יודע...

זה נראה כאילו התאונה הספציפית הזו היא תוצאה של היגוי יתר קטלני לתוך איזה מכונית או עמוד או משה כזה.

בכל מקרה, מה שבעל המגרש או מוכר המכונית עשה זה עבירה פלילית לכל דבר.

 

שאלת תם.

אולי הבחור שעשה את התאונה עם ה S2000 תיקן אותה לחלוטין במקום הכי טוב שיש או למשל מוסך הונדה מורשה.

לאחר התיקון, הציב את האוטו למכירה.

פרסטיג' מוטורס ראו את האוטו למכירה וקנו אותו לאחר בדיקה, ובבדיקה הם לא רואה שום דבר על התאונה הזאת, אלא רק משהו על הטמבון וקצת פחחות בתא מטען האחורי, ולכן הם לא הצהירו על כך (הם הצהירו אל צבע בטמבון בלבד וזה באמת שקר).

אחרי הכל, לפי התאונה, עד כמה שהיא ניראת זוועה, אי אפשר לדעת אם היא שילדה או קצה שילדה. ואם היא לא אף אחד מהם, אפשר לתקן אותם בצורה מושלמת, ולמכור כאילו זה לא קרה.

לא?

 

**עריכה - למכור כאילו זה לא קרה - לא התכוונתי כאילו לשקר לגבי התאונה. אלא לגבי מבחינת מחיר.

 

כאילו, יש 2 אפשרויות:

זה שעשה את התאונה, תיקן באופן מושלם וסוחר המכוניות לא ידע על זה (כניראה שזה לא האפשרות הנכונה).

או

הם תיקנו את התאונה בצורה מושלמת, ולכן על התאונה אין השפעה במחיר.

זה שהם שיקרו זה משהו אחר, אבל לא אמור להשפיע על המחיר במידה ולוקחים לבדיקה ובודקים הכל לגמריי. או שאני טועה פה איפה שהו?

Back to the original - NC again.


×
×
  • תוכן חדש...