Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אומנם לא ניתן לדעת בוודאות מהתמונה, אבל ממה שכן רואים, המכה לא כזו רצינית כמו שחלק מהכותבים פה חושבים (כנראה מחוסר הבנה ו/או ניסיון בפחחות ו/או מבנה מרכב ושלדת רכב). לא בהכרח יש נזק לשלדה, למרות שלפח (מרכב) יש נזק די גדול - אבל, בטח לא טוטאל לוס ובטח לא כמו שמישהו כתב שהרכב לא כשיר לעלות על הכביש (זו תגובה שלוקה בחוסר הבנה בסיסית - בלי כוונה להעליב). החלפת הסרן האחורי אכן נדרשת ואינה כרוכה בשום ירידת ערך או פגיעה באיכות הרכב - כפי שאכן כתב פה אחד החברים.

בכל מקרה, אם זה אותו רכב - אין ספק שבעל המגרש ייפה קצת את המציאות...

אלון

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה ציפית? שיגידו לך שהאוטו עבר מכה רצינית ואז יצטרכו להוריד ירידת ערך ואז הם בחיים לא ייפתרו מהאוטו?

ברורה שיגידו לך מכה קטנה בפגוש....ככה זה סוחרים \אוטוסנטר\מהשכרה.

ד"א בעברי עבדתי באוטו סנטר כך שאני מכיר את המערכת מבפנים ואני יכול לומר לך שהכל בנוי על שחיתויות ורמאויות,הכל על איך לדפוק את הקונה התמים.

יום טוב.

פורסם

השאלה זה למה ליקנות אוטו כזה מאותו בן אדם אני מבטיח לך שאת הבידקות לאוטו הזה הם עשו והם ידעו מה יש לו אבל הם עושים את זה כדי להרוויח את ה 20 אלף שלהם על נהגים שלא התמזל מזלם וזיהו את האוטו שהם מעוניינים ליקנות

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
:shock::shock::shock:

 

מי הדביל שהרס ככה את ההונדה???

 

תראו מה קרה לאגזוז,אני מתעלף מהתמונה הזו,עזבו את זה שהם שיקרו ככה אבל איך יכול להיגרם נזק שכזה אני לא מבין .

 

לא כל מי שעושה תאונה הוא דביל.

בדר"כ אנשים לא מתכוונים לזה אתה יודע...

זה נראה כאילו התאונה הספציפית הזו היא תוצאה של היגוי יתר קטלני לתוך איזה מכונית או עמוד או משה כזה.

בכל מקרה, מה שבעל המגרש או מוכר המכונית עשה זה עבירה פלילית לכל דבר.

 

אמנם אני רושם את זה קצת באיחור אבל אני חייב לתקן אותך, זו לא עבירה פלילית, אני במקרה בתחום, במקרה שכזה יש לקונה 3 חודשים אחריות על הבדיקה, אם במהלך ה3 חודשים הקונה עלה על הפאשלה אז הוא יכול לתבוע את מכון הבדיקה וגם את המוכר,

בכל אופן רק משחק עם הספידומטר זו עבירה פלילית.

 

אני חייב להוסיף רק עוד דבר אחד יש כזה דבר תיקון מושלם לשאסי ואף מכון בדיקה לא יכול לעלות עליו אבל זה כבר חלק מהסוד המקצועי.......... :lol:

רק מומחי רכב ברמה גבוהה ואלקים יוכלו לדעת על המכוניות האלו אם הן "חתוכות" או לא.!!

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY


×
×
  • תוכן חדש...