Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רנו מגאן 2008 עם ESP (בקרת יציבות), אחרי ההתנעה הראשונית, ממשיכים בנסיעה



של כמה שניות ואז נשמע רעש מוזר של "חריקה קלה" מאזור הדוושה של הגז, במידה ואני עוצר את הרכב ומתחיל בנסיעה

מ 0 הרעש לא חוזר – רק אחרי התנעה.

לפי המנהל מוסך של רנו (מוסך מורשה), הוא טוען שזה תקין כיוון שזוהי המערכת של ה ESP

שנכנסת לפעולה, האמת שביררתי זאת עם עוד חבר שיש לו את אותו רכב עם ESP והוא אמר לי שהוא שומע

את אותו הרעש אחרי נסיעה ראשונית של כמה שניות.



האם יש אמת בדברי מנהל המוסך?

פורסם

אתה טועה בוקי, זאת פעם ראשונה שאני שואל את השאלה הזו.

אולי ענית לי על שאלה אחרת, לא יכול להיות שקיבלתי תשובה על שאלה מסויימת ועכשיו אני שואל אותה שוב.

פורסם

שאלת את אותה שאלה בדיוק, רק לא הזכרת מערכת ESP.

רשמת, שאתה שומע רעש מאיזור הדוושות, לאחר נסיעה של כמה שניות.

‏ תחפש את ההודעה שלך מאתמול.

 

 

פורסם

בוקי, מצאתי את ההודעה ואת תשובתך, אני עכשיו רגוע שזאת לא תקלה....

תודה לך.

 

אז אני מבין שזה קשור ל ABS ולא ל ESP? זאת אומרת שאם אני מנטרל את ה ESP עדיין אני ישמע את הרעד הנ"ל?

פורסם

שתי המערכות משתמשות בואתם חיישנים וברכיבים משותפים נוספים, אם תבטל את פעולת ה‎ ESP ‎עדיין תתבצע בדיקה עצמית.

זה למייטב הבנתי בכל אופן.

 

אגב, האם מצאת את החוט באבזם חגורת הבטיחות של הנוסע ?

 

 

פורסם

לא מצאתי את החוט החשמלי באבזם - שנייהם נראים בידיוק אותו הדבר.

אך אחרי בירור מאוד מעמיק עם מומחי רנו במוסכים שונים, ההתראה קיימת רק אצל הנהג במגאן, גם בדגמים המפוארים.

זה משתנה בפלואנס ואולי בסניק.

×
×
  • תוכן חדש...