Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי בעייה כבר זמן מה שלאחר נסיעה של זמן מה, הרכב מציג הבהוב 2 נורות (אחת מהן היא נורת שלג) ובקושי סוחב את עצמו, לעיתים לא ניתן לנסוע רברס והרכב לעיתים "קופץ" כאשר לוחצים על הגז.

 

מהסתכלות ללא בדיקה מעמיקה אמרו לי שזו בעייה בגיר וצריך לשפץ / להחליף.

 

לשפץ גיר או להחליף זה עסק יקר מאוד ואשמח לשמוע הצעות נוספות.

 

תודה.

פורסם
שלום,

 

יש לי בעייה כבר זמן מה שלאחר נסיעה של זמן מה, הרכב מציג הבהוב 2 נורות (אחת מהן היא נורת שלג) ובקושי סוחב את עצמו, לעיתים לא ניתן לנסוע רברס והרכב לעיתים "קופץ" כאשר לוחצים על הגז.

 

מהסתכלות ללא בדיקה מעמיקה אמרו לי שזו בעייה בגיר וצריך לשפץ / להחליף.

 

לשפץ גיר או להחליף זה עסק יקר מאוד ואשמח לשמוע הצעות נוספות.

 

תודה.

שלום

אני מסכים עם אלה שאמרו שיש צורך לשפץ או להחליף את הגיר. בכל מקרה , לפני שתחליט הכנס למוסך ובצע בדיקה של הגיר באמצעות מחשב דיאגנוזה, רק אז תדע מה באמת צריך לעשות.

זה לא מוכרח להיות מוסך מורשה יבואן, מוסכים שעובדים הרבה עם המכוניות האלה רכשו ידע ונסיון רב ויוכלו לעזור לך.

שבוע טוב

פורסם
שלום,

 

יש לי בעייה כבר זמן מה שלאחר נסיעה של זמן מה, הרכב מציג הבהוב 2 נורות (אחת מהן היא נורת שלג) ובקושי סוחב את עצמו, לעיתים לא ניתן לנסוע רברס והרכב לעיתים "קופץ" כאשר לוחצים על הגז.

 

מהסתכלות ללא בדיקה מעמיקה אמרו לי שזו בעייה בגיר וצריך לשפץ / להחליף.

 

לשפץ גיר או להחליף זה עסק יקר מאוד ואשמח לשמוע הצעות נוספות.

 

תודה.

ממליץ לחשוב על האופציה של להביא גיר מפירוק. אם תחליט שאתה הולך לכיוון הזה פנה אליי ואפנה אותך למוסכניק שמיתעסק עם גירים אלה ויש לו כמה במלאי והוא מוכר אותם ביחד עם עבודה והכל בסביבות ה-3500 ש"ח. לשיקולך...

:)
  • ספונסר פורום
פורסם

במחיר קרוב מאוד לזה אפשר לקבל שיפוץ גיר מקצועי כולל אחריות.

 

שנית,יש צורך בבדיקה של הרכב הספציפי הנ"ל לפני שמחליטים להחיליף או לשפץ.

אורן

פורסם

אני החלפתי גיר ב306 לשעבר שלי



עלות הגיר מפירוק 1200ש"ח כולל אחריות 3 חודשים

והתקנה 700 ש"ח

לאחר ההתקנה עוד יצא לי לשחק עם קבל העברת הילוכים

בגדול אחרי החלפה הכל הייה בסדר רק שאצלי כבר לא הייה כוח לרכב הזה אז מכרתי אותו

דרך עגב הכל התחיל מנזילה של קולר שמן גיר

ממליץ לבדוק טיב שמן גיר יכול להיות שזה גם בעיה ואז צריך להחליף קולר(שזה גם מצריך פירוק גיר קומפלט כדי לנקז את כל השמן גיר

בהצלחה

 

פאסאט 1.8T-מלמדת אותי מה זה רכב:twisted:

מיצובישי קולט99-יפנית מתוקה :mm_wink:-נמכרה לידיים טובות!

פורסם

קודם כל הוא צריך להתחבר לסורק תקלות זה יכול להיות גם משהו קטן כמו בורר הילוכים.אצלי לפחות זה מה שהיה בסוף

  • ספונסר פורום
פורסם

אני החלפתי גיר ב306 לשעבר שלי



עלות הגיר מפירוק 1200ש"ח כולל אחריות 3 חודשים

והתקנה 700 ש"ח

לאחר ההתקנה עוד יצא לי לשחק עם קבל העברת הילוכים

לך הייתה 306 ישנה יותר ב306 2001 אין כבל העברת הילוכים.

אורן

פורסם

לפני שתתחבר לסורק תקלות ותבדוק איזה תקלות נרשמו במחשב הגיר כל ניחוש של כל אחד איתנו ישאר בגדר ניחוש בלבד.

זה יכול להתחיל בהחלפת בורר רב מצבים שיושב על הגיר דרך החלפת שסתומים ולהסתיים בשיפוץ מלא של הגיר, החל מכמה מאות שקלים עד לקרוב לעשירייה לשיפוץ מלא במוסך יבואן.

כנס למוסך מתחה וקבל הערכת נזק אמיתית.

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...