Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
להרים טנק עם מסוק אי אפשר, אבל אני בטוח שכוכבי מהיר ועצבני 5 יצליחו לגרור את הטנק יחד עם המסוק בעזרת איזה 2 צ'רג'רים...

 

זה מצחיק אותך מה עם הקטע בסרט החדש של THE A TEAM.

שבו הטנק "טס" עם התותח:

 

 

 

"No they are flying a tank"

טוב שם טוב משמן טוב

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
:lol: בדיוק ראיתי את הסרט אתמול. היה מאוד משעשע ליראות איך שני הרכבים גוררים כספת של 10 טון. בכספת מתנגדים שרכבים אחרים ולרכבים של הגיבורים הראשיים זה לא מזיז. במציאות אם הרכב היה מספיק חזק לגרור את זה, השלדה שלו הייתה נישארת עם כל הבגז' תלושה. הם הרסו את הסרט עם שטות הזו.

 

אז זהו, שלא.

 

תסתכל קצת BEHIND THE SCENE ותראה איך מבוצע הפעלול, הכספת שוקלת קצת מעל ל 1 טון.

הרכבים עברו שדרוגים מאסיביים ביותר בסדנאות מיוחדות, הן מבחינת מנוע, גיר שלדת צמיגים וכו'.

 

הרכבים באמת סוחבים את הכספת, כמובן עם עזרים, וכן, במאחוריי הקלעים אתה תראה שאכן הם גוררים אותה בעיר וזורעים הרס איתה. כמובן שוב פעם, בעזרת עזרים וכבלים לייצוב. אבל כן, גוררים.

 

תסתכל ותראה ;)

 

בלי להשמיץ קודם, הרי מה, לא עניין אותך איך עשו? מה קרה? דרך אגב, הקטע שהם קופצים לאגם הענקי, אמיתי, רק בלי הרכב כמובן, שנייה לפניי שהם נוגעים במים, כבלים עליוניים עוצרים אותם לפניי המריחה של הפרצוף שלהם למים, אבל מה... קופצים כמו גדולים לתוך האגם מהגובה הענקי.

פורסם
אני זוכר שדובר באיזושהי תוכנית על כך שהמרכבה פותחה ללא ההגבלות של הטסה אוירית, כלומר לא היו צריכים להתחשב במשקל ובגודל לצרכי הטסה (כי תאכלס לאן יש לנו להטיס את המרכבות?).

לכן לא חושב שתצליח למצוא תמונה של מרכבה בבטן של מטוס.

 

גם אני זוכר שראיתי את זה משהו בסגנון טופ 10 של טנקים.

אם אני לא טועה זה היווה חיסרון למרכבה ובגלל זה הוא לא סיים ראשון אבל טרחו לציין באמת שבישראל אין צורך בהטסה של הטנק ולכן מלכתחילה לא תכננו אותו להיות קל.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

לא יודע מה איתכם, אבל יש מסוק מעניין מסוג MI 12, שגם הוא יודע להרים משקלים:

 

44 טונות לגובה של 2200 מטרים.

 

 

נחשב למסוק הכי גדול שנבנה אי פעם, וכנראה שגם הכי מכוער :lol::lol:

 

 

46036742.jpg

 

 

 

 

2_mi-12_3.jpg

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

בלי להשמיץ קודם, הרי מה, לא עניין אותך איך עשו? מה קרה?

ברור שהם גררו כספץ קלה יותר ממה שנאמר בסרט. נעינין הוא שעם הכספת הזאת הם העיפו רכבים על שמאל וימין. כאשר בכספת כזאת מתנגש ג'יפ ששוקל 2500ק"מ על מהירות 60 קמ"ש, זה מספיק כדי לעצור או לפחות קצת להאיט או לעקוב את הבגז' של רכבי הגיבורים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
במקום הכיתוב Airbus Industrie הייתי משנה את זה ל Airbus Inside.

 

 

הרגת אותי עם הכיתוב הזה!

:lol: :lol: :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אפשר גם להצניח טנק מהרקולס

 

אז מה, זהוא? לא קוראים יותר שרשורים שמגיבים בהם?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא יודע מה איתכם, אבל יש מסוק מעניין מסוג MI 12, שגם הוא יודע להרים משקלים:

44 טונות לגובה של 2200 מטרים.

נחשב למסוק הכי גדול שנבנה אי פעם, וכנראה שגם הכי מכוער

 

הרוסים תמיד היו טובים בלבנות את הדברים הכי גדולים, וכנראה שגם הכי מכוערים. :lol:

מהMI 12 נוצר רק אבטיפוס (יחידה אחת או 2) אבל מסוק התובלה הגדול ביותר בעולם בייצור סדרתי גם הוא רוסי - MI 26.

עם משקל המראה מקסימלי של כ 60 טון אם אני זוכר נכון. זה לא צחוק.

 

אבל לדעתי הדבר הכי מעניין שהרוסים בנו זה זה:

 

2.jpg

 

3.jpg

 

מי שלא ראה את זה קודם כנראה אומר לעצמו WTF :lol:

עוד תמונות למי שמעוניין:

http://englishrussia.com/index.php/2010/03/12/ekranoplan/

ויקי:

http://en.wikipedia.org/wiki/Lun-class_ekranoplan

עוד:

http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=497413

(כולל פרטים,סרטונים,קישורים לתמונות וכו'. מומלץ)

V5

פורסם

מפלצת הים הכספי עונה יותר להגדרה של רחפת, מטוס זה לא.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לא יודע לאן ובאיזו חברת תעופה אתה מתכוון להטיס את הטנק שלך, אבל אתה הולך לשלם overweight לא נורמלי ...

פורסם

מנצל את נוכחות מומחי התעופה בשרשור, בשביל לשאול שתי שאלות לא קשורות:

1. למה מטוסי קרב משאירים אחריהם שובל עשן? אני לא מדבר על מפגן חיל האוויר, אלא סתם טיסות. נתקלתי בזה בעיקר במזרח אירופה וגם בארה"ב ובישראל. גם חבר שהחזיק שנתיים בקורס טייס לא ידע להסביר לי.

2. למה לקראת הנחיתה בטיסות מסחריות הדיילות מכריחות לפתוח את התריסים, הרי הטייס לא מביט החוצה מחלונות הנוסעים?

פורסם

1- התופעה הזאת היא שילוב של מערבולות אוויר הנוצרות בקצה הכנף (Wingtip Vortices) והתעבות של מים באותו האיזור.

 

תוכל לקרוא על זה בוויקיפדיה, ההסבר נמצא בפיסקה Visibility of vortices due to water condensation and freezing

2- אני לא גורם מוסמך, אבל אני מעריך שמכיוון שנחיתה היא שלב יחסית מסוכן בטיסה, רצוי שכולם יהיו ערים וחגורים, פתיחת התריסים מאפשרת להעיר את כולם. זה נוהל הגיוני, בכל מקרה אחרי 5 דקות כולם יתעוררו אז עדיף שיהיו ערים לפני הנחיתה.

 

 

1601499.jpg

 

 

 

גם במטוסי נוסעים

 

 

1855358.jpg

SAY MY NAME | www.alonadler.com


×
×
  • תוכן חדש...