Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאן

אפשר לראות איך מטיסים טנק אברהמס (טנק מערכה עיקרי,לא צעצוע) בתוך C17.

 

וכאן ניתן לראות איך פורקים יסעור מתוך C5.

נכון שיסעור לא מתקרב אפילו למשקל של טנק, אבל זה עדיין מגניב.

 

US_Navy_050809-O-0000C-001_U.S._Marines_assigned_to_Marine_Aircraft_Group_Sixteen_%28MAG-16%29%2C_off-load_a_Navy_MH-53_Sea_Dragon_helicopter_from_an_Air_Force_C-5_Galaxy_transport_on_board_Marine_Corps_Air_Station_Cherry_Point.jpg

V5

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מיכאל- זו אחת התמונות שתמיד מגניבות לי את הלוטרה.

אשכרה, העמיסו הליקופטר(!!!), על מטוס(!!!!1).

אני תמיד נהנה לראות את התמונה הזו.

וואלה!! עלה לי אחלה רעיון לסרט-המשך!

"נחשים, על ההליקופטר, שעל המטוס".

"i`m sick and tired of the M-f`ing snakes, on the M-f`ing plane!"

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אילו תמונות מדהימות הבאתם פה, תענוג.:mm_yeah:

 

לפותח השרשור: זה באמת לא מופיע בקלות בגוגל, בטח שלא בעברית.

מה שלא פחות מוזר הוא שביטוי תקין לכאורה כמו tank inside a plane

לא מספק פיתרון לשאלה!

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תמונה של טנק על מטוס לא מצאתי לך.

אבל נזכרתי במטוס ענק שנקרא משהו שקשור ל"אווזה" (לא ה-SPRUCE GOOSE) לפי מיטב זיכרוני, שנוצר עבור הובלת דברים יותר-מדיי-גדולים-להובלה-אווירית.

baluga.jpg

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ומה לגבי tank inside a Helicopter זה גם לא מוצא כלום.

כמו שכבר שאלתי, יש מצב למרכבה או משהו מקביל בגודלו בתוך מסוק?

פורסם

לא בתוך מסוק ולא במתלה מטען, יכולת הנשיאה של מסוקים קטנה בסדרי גודל.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני זוכר שדובר באיזושהי תוכנית על כך שהמרכבה פותחה ללא ההגבלות של הטסה אוירית, כלומר לא היו צריכים להתחשב במשקל ובגודל לצרכי הטסה (כי תאכלס לאן יש לנו להטיס את המרכבות?).

לכן לא חושב שתצליח למצוא תמונה של מרכבה בבטן של מטוס.

פורסם

בוא נבהיר משהו

לישראל אין מטוב תובלה שיכול להוביל טנק מורכב. אולי חלקים, אבל לא מורכב, אין מסוק בעולם שיכול להניף את המשקל של טנק מערכה מרכזי.

 

מטוס התובלה הכבד בעולם הוא האנטונוב יכולת נשיאה (PAYLOAD) של 250 טון ומקס' משקל בהמראה של 600טון, סה"כ נפח הובלה של 1300 מ"ר. הC5 גלקסי אחריו עם 122 טון. תיארוטית האנטונוב יכול ללהמריא עם שלושה מרכבות עם חימוש מלא (לא משנה איזה סימן) אני לא יודע מה המשקל היבש או הרטוב של M1A1 או מקבילים מערביים אחרים, לא יודע מה קורה מבחינת מקום.

 

מבחינת מה שראיתי. על אנטונוב העמיסו 5 טנקים ישנים יחסית

air-cargo-airmail-image-255.jpg

על גלקסי ראיתי טנק, אפאצ'י, צ'יינוק ובלאק הוק (אחד כל פעם. לא ראיתי יותר מזה)

 

בכל מקרה, לא בארץ. המטוס הגדול ביותר בחיל האוויר הוא ה707 עם יכול נשיאה של כ55 טון (עדיין לא מספיק למרכבה) וגם אז, הוא אינו משמש למשא אלא לתדלוק אווירי ובקרה אווירית.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
תמונה של טנק על מטוס לא מצאתי לך.

אבל נזכרתי במטוס ענק שנקרא משהו שקשור ל"אווזה" (לא ה-SPRUCE GOOSE) לפי מיטב זיכרוני, שנוצר עבור הובלת דברים יותר-מדיי-גדולים-להובלה-אווירית.

baluga.jpg

 

 

במידה ואני זוכר נכון, האייר-באס המוזר הזה שנקרא בלוגה משמש להטסה של הכנפיים של ה A-380 ממפעל הייצור למפעל ההרכבה של המטוס.

 

 

אין קשר לאווזה אבל מבט אחד בלויתן בלוגה מסביר לך למה המטוס נקרא ככה :lol:

 

Airbus_Beluga_fcm.jpg

 

yangyangEPA1710_468x332.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
טנק בתוך מסוק ? עכשיו אתה מגזים.

 

להרים טנק עם מסוק אי אפשר, אבל אני בטוח שכוכבי מהיר ועצבני 5 יצליחו לגרור את הטנק יחד עם המסוק בעזרת איזה 2 צ'רג'רים...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אני בטוח שכוכבי מהיר ועצבני 5 יצליחו לגרור את הטנק יחד עם המסוק בעזרת איזה 2 צ'רג'רים...
:lol: בדיוק ראיתי את הסרט אתמול. היה מאוד משעשע ליראות איך שני הרכבים גוררים כספת של 10 טון. בכספת מתנגדים שרכבים אחרים ולרכבים של הגיבורים הראשיים זה לא מזיז. במציאות אם הרכב היה מספיק חזק לגרור את זה, השלדה שלו הייתה נישארת עם כל הבגז' תלושה. הם הרסו את הסרט עם שטות הזו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לא רק כנפיים, גם A321...

 

 

0334711.jpg

 

 

 

0826746.jpg

 

במקום הכיתוב Airbus Industrie הייתי משנה את זה ל Airbus Inside.

 

ואגב, אף אחד עדיין לא שם אבטיח לקנה מידה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...