Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות מכונית בערך ב12 אלף והיא תיהיה המכונית הראשונה שלי, המכונית צריכה להיות אוטומט

אני רוצה שהמכונית תיהיה אמינה ושאם יהיו תיקונים הם יהיו זולים יחסית

פורסם

אני ממליץ לך ללכת בכיוון של האפלאוז

רכב מאוד אמין, ללא תקלות מיוחדות ובכלל מתחת לHOOD זה קרולה לכל דבר

daihatsu_applause_1997_hatchback_5d_316b.jpg

 

עוד מבית הקוראניות אני יכול להמליץ לך על יונדאי לנטרה/אקסנט משנות ה90 ואת האחיות מבית קיה

שעצם זה שהן עדיין קיימות זאת ההוחכה לאמינותן הרבה

20070108155952%21MHV_Hyundai_Accent_01.jpg

5214555_1.jpg

 

בנוסף אני יכול להמליץ לך על הכיוון האמריקני

הייתה לי בעבר שברולט קוואליר קופה - רכב מאוד מרווח ומהנה לנהיגה,

החלקים בזמני היו מעט יקרים, היום עם החלשות הדולר סביר להניח שתהנה

ממכונית שנחשבה בארץ כמכונית מנהלים בעלויות תחזוקה סבירות

97_chevy_cavelier_rs_2d.jpg

 

השניה שאוכל להמליץ לך עליה היא הקורסיקה - לא יודע איך היא באמינות - אך בתור נהג חתונות

ליום אחד על רכב כזה - הוא מאוד נוח - אך באמינות עסקינן - תוכל לברר את האופציה הזאת יותר לעומק

id281.jpg

 

גם ביואיק סנצרויי/לה-סייבר נכנסות לך לתקציב, רכב אלו מאוד מפנקים

1994-Buick-Le-Sabre-2.jpg

 

 

בכיוון היפני והכי הגיוני לדרישות שלך הייתי הולך על הדור האחרון של הסובארו DL או על הדור הראשון/שני של האמפרזה

subaru_leone_2919315_orig.jpg

DSCF5589_1812914712.jpg

אמינות של סובארו - מאוד אמינים והוצאות לא רבות ביחס לרכב

 

גם מיצובישי סופר-לאנסר אפשר לקחת בחשבון למרות שאין לי כלל ניסיון עליה - חברי הפורום יכלו לומר

לך עליה הרבה יותר טוב ממני, סופר-לאנסר/גלאנט מאמצע שנות ה90 נכנסת לתקציב, הגלאנט אמינה אך זללנית

6948654_1.jpg15793_1.jpeg

 

גם הייתי ממליץ על הונדה סיוויק/אקורד מתחילת שנות ה90 הן מאוד אמינות אך יש לי עליהם חשד

כבד שהן עברו התעללות קשה אצל הרבה צעירים - לשיקולך הבלעדי,

112_0708_06z%2525252Bhonda_accord_history%2525252B1991_honda_accor%25252B%25252Bd_sedan_se.jpg

אישית אני מאוד אוהב את הסאלון של האקורד וזה רכב מאוד נוח וחזק, הייתה לי אחת ידנית שהגיבה מצויין - מבחינת בניה

הונדה USA מבחינתי הם הטופ שברכבים הקטנים וה"מיד-סייז"

honda_civic_4door_gray_1991.jpg

 

 

הייתי יכול להיות יותר ספציפי אם היית אומר לי למה הרכב ישמש אותך (עירוני/בינעירוני/פקקים)

ואת סגנון הנסיעה שלך בכל מקרה:

מקווה שעזרתי - דרך צלחה

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

תודה

 

אני יסע בדרך כלל בעיר ופעם פעמים בשבוע אני יעשה נסיעה של 30 דקות לכיוון.

 

המליצו לי על מאזדה 323 לאנטיס ועל פיאט פונטו ספייס מה אתה אומר עליהם?

 

 

היונדאי אסנט יהיה לי טוב לנסיעות?

 

ומה ה2-3 מכוניות ממה שאמרתה הכי יתאימו לי לנסיעות?

פורסם

ה323 ברחה לי מהראש גם היא מעולה,

 

הכי פרקטיות עבורך לנסיעות של 30 דקות זה

1.האפלאוז 2.סיוויק 3.אימפרזה 4.זאת המאזדה 323 סדאן/F - כפי שהטבת לציין

13040671_1.jpg

לגבי הלאנטיס - אני בספק אם זה יכנס לתקציב שלך

 

הפונטו לא רלוונטית לדעתי כי להיות סגור בתוך פיאט 30 דקות זה לדעתי סוג של עונש מאזוכיסטי,

מה שגם אין אוטומאט בתקציב שלך. היונדאי תהיה מצויינת לנסיעות אך 4 הרכבים שציינתי עדיפים עליה לדעתי,

כמובן שאם זה בעיר כמה שיותר קטן יותר יעיל (גם חניה וגם תימרון) אך אתה צריך להתחשב בעובדה שאתה

הולך להיות 30 דקות ברכב, כך שתחפש את מה שהכי נוח לך והכי מתאים למיימדים הפיזיים שלך,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

Kenworth Man, כל הכבוד לך! :mm_yeah: אני נהנה לקרוא המלצות רכב שלך כי כל פעם אתה מוסיף תמונות ותמיד מציע הרבה אפשרויות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תודה רבה :)

אני שמח שמשהו מהניסיון שצברתי בעולם הרכב מועיל,

וכן אני אוהב לצרף תמונות להמחשה, - מן שריטה כזאת

 

תודה רבה

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

×
×
  • תוכן חדש...